Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2006, 18:15
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik heb echt een heel groot probleem met mijn vriendje nu, alvast bedankt als je de tijd neemt om te lezen:

Mijn vriend was afgelopen zomer in Lloret op vakantie met 3 vrienden, we hadden toen 3 maanden iets. Een van zijn vrienden kwam een leuk meisje tegen waarmee hij iets kreeg, maar zij had ook vriendinnen bij zich, waaronder K.
Ze gingen vaak met zijn allen op stap en mijn vriend heeft K. daarna meegenomen naar zijn appartement en daar hebben ze uiteindelijk seks gehad. Hij heeft dit een half jaar voor mij verzwegen, ik had ook helemaal niets in de gaten alleen gisteravond heeft hij het me dus verteld en hij heeft het niet eerder gedaan omdat:
1. hij me geen pijn wilde doen(klopt dus niet want het is veel erger nu)
2. Hij wilde bewijzen aan zichzelf dat hij zich kon gedragen en nog heel lang bij mij kon blijven
3. Hij bang was en zich schaamde.

Hij heeft me hier echt heel veel pijn mee gedaan, ik heb vandaag ook nog heel veel gehuilt.
En ik snap ook wel dat ik veel beter verdien dan een jongen die me toch alleen pijn doet en ik snap zelf ook wel dat het best naief is om bij hem te blijven en ik denk ook dat het niet meer zo leuk is als het was voordat hij me dit vertelde, ik was namelijk tot gister echt nog helemaal gek op hem.
Alleen denk ik dat ik hem niet los kan laten en dat ik echt heel veel spijt krijg als ik het uitmaak maar ik kom er gewoon echt niet uit!

Dus wat zouden jullie doen als mijn vriend jouw vriend/vriendin was?
Oud 10-01-2006, 18:20
Verwijderd
Uitmaken. Zo'n pummel is jou idd niet waard. Hij heeft je voorgelogen, bedrogen en probeert het goed te praten met een schaamtegevoel. Dat is geen excuus natuurlijk. En waarom zou je verder met iemand willen die zich al in de eerste 3 maanden niet kon gedragen? Als je echt gek op iemand bent, zie je in die maanden niet eens anderen, en ga je al helemaal niet met iemand naar bed.

Mannen zijn misselijkmakende wezens.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:22
synclinorium
synclinorium is offline
Dumpen, wat een eikel!
Oud 10-01-2006, 18:28
Joenes
Joenes is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 10-01-2006 @ 19:22 :
Dumpen, wat een eikel!
Idd dumpen! Niet eens over nadenken.

Citaat:
Cytherea schreef op 10-01-2006 @ 19:20 :

Mannen zijn misselijkmakende wezens.
Niet allemaal toch?
Oud 10-01-2006, 18:28
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Seks hebben in Lloret terwijl je een vriendin hebt en er dan ook nog eens over zwijgen...Dat je dat nog moet vragen hier. Gelijk uitmaken!!
Oud 10-01-2006, 18:30
Iduna
Iduna is offline
Uitmaken, hij probeert zijn 'fout' ineens te rechtvaardigen. Had hij last van zijn geweten?

Praktisch: Heeft hij het wel veilig gedaan? Niet dat je nu ineens een soa of zo hebt, dat zou wel extra lullig zijn..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:30
Smokin'
Smokin' is offline
Mijn bewondering voor je vriend. Hij heeft jou zo hooked dat je nog twijfelt over de keuze ook.

Los daarvan; Hij is niet loyaal geweest en dat is enorm kwetsend en vervelend voor je. Als mijn vriendin zou vreemdgaan zou ik zonder nog één woord met haar te wisselen alle contact verbreken. Klaar.

Je schrijft over de redenen waarom hij het nu pas vertelt. Misschien is het veel nuttiger je af te vragen waarom deze kerel van jou in de eerste plaats lag te ballen met een ander meisje. Vraag hem dat maar eens. Ik weet zeker dat als hij het goed speelt hij jou wel weer omlult en jullie gewoon verder kunnen want blijkbaar heeft hij je al bestookt met drie rationalisaties. En deze drie rationalisaties hebben allemaal dezelfde strekking. Namelijk:

1. hij me geen pijn wilde doen(klopt dus niet want het is veel erger nu) Kijk lieverd ik wil het beste voor jou, ik ben lief voor je.
2. Hij wilde bewijzen aan zichzelf dat hij zich kon gedragen en nog heel lang bij mij kon blijven Ik deed het voor ons, voor de geweldige tijd die we hebben, ik wil met je door het was een kutfoutje.
3. Hij bang was en zich schaamde . Ik schaam me voor mijn daden, kijk hoe erg ik het voor je vind.. en ik wil echt niet dat je uitmaakt.. ow lieverd dump me niet. Ik was dronken!

Ja hij deed het voor jou en voor jullie. Bedenk dan hoe hij klaarkwam met een ander meisje. Dit mag helemaal geen moeilijke beslissing zijn lieverd.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:35
Flip!
Flip! is offline
Denk er nog eens goed over na. Hij heeft je toch niet alleen maar pijn gedaan in de tijd dat jullie samen zijn? En als je hem nog niet los kan laten, regel een goed gesprek met hem, en vraag hem of hij er echt hele erge spijt van heeft.

Een mens maakt fouten, maar zulke fouten zijn moeilijk te vergeven. Maar denk er gewoon eens over na..
Oud 10-01-2006, 18:38
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Dumpen. Geen medelijden hebben nu. Het is goed dat hij het heeft verteld, dat wel.

Vertel hem dat je zijn eerlijkheid waardeert maar dat je het niet kan accepteren dat hij je heeft bedrogen.

Of je kan het hem vergeven en het risico lopen dat hij het nog een keer zal doen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:43
Smokin'
Smokin' is offline
zijn eerlijkheid waarderen.. Waarom in godsnaam zou je iemand vertellen dat je zijn eerlijkheid waardeert in zo'n situatie. He Klaas, je hebt dat meisje geneukt en ik maak het uit, maar ik waardeer je eerlijkheid. For the love of god..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:53
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 10-01-2006 @ 19:43 :
zijn eerlijkheid waarderen.. Waarom in godsnaam zou je iemand vertellen dat je zijn eerlijkheid waardeert in zo'n situatie. He Klaas, je hebt dat meisje geneukt en ik maak het uit, maar ik waardeer je eerlijkheid. For the love of god..
Hij blijft een leugenaar, maar wel iemand met een geweten. Ik vind het gewoon knap dat iemand durft te zeggen wat hij heeft gedaan als er zoveel op het spel staat. Ik heb nooit gezegd dat zijn confessie afbreuk doet aan de ernst van de situatie.

Hem meer straffen dan nodig veranderd die jongen in een leugenaar zonder geweten. Er is niets soft aan die paar woorden "mooi dat je eerlijk bent", maar ze kunnen voor latere vriendinnen wel veel leed besparen

Laatst gewijzigd op 10-01-2006 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 18:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 10-01-2006 @ 19:38 :
Vertel hem dat je zijn eerlijkheid waardeert
hij heeft 6 maanden gelogen / iets verzwegen

dumpen.
als die jongen echt zoveel om je zou geven zou hij het nooit hebben volgehouden om 6 maanden tegen je te liegen.
Als jij zelf zoiets had gedaan, dan zou je toch dag in dag uit een schuldgevoel hebben? Juist omdat je zoveel van hem houdt? Zo erg dat je het uiteindelijk wel móet vertellen en dat je het nooit 6 maanden vol kan houden?
Blijkbaar had deze jongen daar geen enkele last van.
Oud 10-01-2006, 18:57
Estar
Estar is offline
Dumpen, en al helemaal als hij met zulke laffe smoezen op de prop komt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 19:05
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-01-2006 @ 19:55 :
hij heeft 6 maanden gelogen / iets verzwegen

dumpen.
als die jongen echt zoveel om je zou geven zou hij het nooit hebben volgehouden om 6 maanden tegen je te liegen.
Als jij zelf zoiets had gedaan, dan zou je toch dag in dag uit een schuldgevoel hebben? Juist omdat je zoveel van hem houdt? Zo erg dat je het uiteindelijk wel móet vertellen en dat je het nooit 6 maanden vol kan houden?
Blijkbaar had deze jongen daar geen enkele last van.
Dat is natuurlijk zo, dat iemand kan verzwijgen vreemd te zijn gegaan vind ik ook onbegrijpelijk. Dat ze het uit moet maken staat ook wel vast, dat is sowieso de beste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 19:06
Verwijderd
Maak het uit en elke keer als je hem ziet en je twijfelt of als hij je terug probeert te krijgen;
denk aan het moment dat hij jou vergat en lekker een ander meisje nam op vakantie.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 19:08
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Later! Dumpen, exit finito...

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je daar nog over na gaat denken...

Hij gaat vreemd en verzwijgt het

Echt serieus, als het mijn vriendin zou zijn geweest, was het gelijk uit.

Succes ermee meid
Oud 10-01-2006, 19:18
Myuki
Myuki is offline
Er zijn een paar dingen die je in overweging kan nemen

Hoe serieus was jullie relatie toen hij vreemd ging?
Is jullie relatie gelijkwaardig?
Hoe belangrijk vind jij eerlijkheid?
Hij voelde waarschijnlijk niks voor dat meisje, hebben jullie het echt geweldig samen, maakt hij jou (normaal dan) het gelukkigste meisje op aarde?

Ikzelf zou het hoogst waarschijnlijk uitmaken als mijn vriendje vreemd zou gaan.

Maar je moet er zelf over nadenken. En als je het hem vergeeft, het hem ook écht kunnen vergeven.
Oud 10-01-2006, 19:51
Gothic
Gothic is offline
Ik zou hem eens vragen waarom hij het nu opeens wel wil vertellen, want nu kwetst hij je meer dan als ie het meteen had gedaan.

Uitgaande van het antwoord wat daarop komt zou ik beslissen om het uit te maken...
Oud 10-01-2006, 19:53
Mindfields
Mindfields is offline
Laat hem voor je werken.. Om jou te verdienen zeg maar. Doet hij dat niet genoeg.. Uitmaken.
Oud 10-01-2006, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Joenes schreef op 10-01-2006 @ 19:28 :
Niet allemaal toch?
Wat scheelt het?

ok dat is misschien niet helemaal objectief.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 10-01-2006 @ 20:53 :
Laat hem voor je werken.. Om jou te verdienen zeg maar. Doet hij dat niet genoeg.. Uitmaken.
Nee. Dan denkt hij dat hij er wel mee wegkomt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 20:33
Verwijderd
Dumpen, sowieso is hij een stumper omdat hij naar zo'n oord is gegaan. Ten tweede is hij wel een ontzettende oelewapper omdat hij dit aan jou heeft verteld. Vreemdgaan is dom, het vertellen is nog veel dommer. Wie is daar nu bij gebaat?

En voor ik het vergeet: contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 20:39
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hij had het beter nooit kunnen vertellen.

Dom, dom jongetje. Uitmaken!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 20:52
I C U
I C U is offline
Wat de rest zegt. Dumpen!

Ik denk dat als hij het meteen erna had vertelt, dat het dan nog iets anders zou kunnen zijn. Dan had hij je niet drie maanden bedrogen en tegen je gelogen. Nu is hij drie maanden oneerlijk geweest, en zegt het nu alsnog, zich verschuilend achter schuldgevoelens. Lekker in die schuldgevoelens laten rollen, klootzak! Ik denk dat het voor jou het beste zal zijn als je het uitmaakt, want geef toe, ga je hem ooit nog vertrouwen?

En dan nog blijft het voor jou erg moeilijk. *knuv geeft* Sterkte ermee!
Oud 10-01-2006, 21:02
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-01-2006 @ 21:33 :
Dumpen, sowieso is hij een stumper omdat hij naar zo'n oord is gegaan. Ten tweede is hij wel een ontzettende oelewapper omdat hij dit aan jou heeft verteld. Vreemdgaan is dom, het vertellen is nog veel dommer. Wie is daar nu bij gebaat?

En voor ik het vergeet: contact verbreken.
Opbiechten is wel eerlijk, maar dan had ie het wel gelijk moeten doen en niet pas na een half jaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2006, 21:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dumpen die zooi.
Oud 10-01-2006, 21:27
Neiu
Neiu is offline
Tsk, ik vind dit wel erg kort door de bocht van de meeste mensen boven mij. Ik neem aan dat je nog wel veel om hem geeft en eigenlijk bij hem wilt zijn, toch? Is hij daarna nog vreemd gegaan of niet? Als hij dat daarna niet heeft gedaan dan heb je nog één enkele reden om hem niet te dumpen: hij heeft toen laten zien dat hij het wèl kon. Het is geen gok, hij is in staat gebleken dat te doen.

Verder sluit ik me bij Gothic aan, want ik vind het toch wel erg vreemd dat hij er nu zo plompverloren mee komt of zit daar meer achter? Als hij zich uit zichzelf zo schuldig is gaan voelen zou ik, persoonlijk, hem niet dumpen. Wat er nog wel is zou me te dierbaar zijn om weg te gooien daarmee + dat hij heeft getoond dat hij het wel kan in dat halve jaar daarna. Maar als eruitkomt dat je binnenkort iemand van die groep zou zien die niet weet dat jij het niet weet of iemand hem gedreigd heeft het jou te vertellen zou ik hem wel dumpen, want dan is hij echt een slappe zak, dan heeft hij ook daarover nog gelogen.
Oud 10-01-2006, 21:59
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Met hem er goed over praten. Maar eerlijk gezegt zou ik hem dumpen. Zeker omdat hij het een half jaar verzwegen heeft!
Oud 10-01-2006, 22:13
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Dumpen verdomme. Uiteindelijk dump je hem toch wel om deze reden dus waarom niet nu, scheelt je een hoop gezeik.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 00:18
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
Myuki schreef op 10-01-2006 @ 20:18 :
Er zijn een paar dingen die je in overweging kan nemen

Hoe serieus was jullie relatie toen hij vreemd ging?
Is jullie relatie gelijkwaardig?
Hoe belangrijk vind jij eerlijkheid?
Hij voelde waarschijnlijk niks voor dat meisje, hebben jullie het echt geweldig samen, maakt hij jou (normaal dan) het gelukkigste meisje op aarde?

Ikzelf zou het hoogst waarschijnlijk uitmaken als mijn vriendje vreemd zou gaan.

Maar je moet er zelf over nadenken. En als je het hem vergeeft, het hem ook écht kunnen vergeven.
Precies, hier ben ik het wel mee eens. Ik zou niet zomaar meteen de relatie verbreken, zeker omdat je zelf heel erg twijfelt.

Kijk, het is absoluut niet goed te praten van zijn kant, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren. Als jullie gewoon een heel goede relatie hadden zou ik die gewoon voortzetten. Natuurlijk blijft het enorm kut en zal het wel een tijdje duren voordat het weer was als het eerst was, maar als je echt veel van hem houdt zou ik dat toch proberen. Misschien elkaar een tijdje niet zien en daarna verder kijken?

Ik wens je heel veel succes en hoop dat je de goede keuze maakt...

P.S. Als hij met jongens naar Lloret gaat, is de kans altijd groter dat zoiets gebeurd en zou ik persoonlijk al argwaan krijgen. Tis veel zuipen daar en van het één komt het ander. Zeker als hun vriendinnen niet mee zijn kan zoiets snel gebeuren, ik heb het vaak genoeg gehoord. Maar dan nog blijft het nooit goed te praten natuurlijk...
Oud 11-01-2006, 00:31
Verwijderd
Als je nou al een aantal jaar iets had met deze jongen zou het anders geweest zijn. Dan zet je veel meer op het spel.
Maar hij ging al vreemd na 3 maanden, de sukkel. Lekker begin van een relatie zeg... Dumpen die handel en vooral niet teveel woorden meer aan vuil maken. Bedenk dat een groot deel van zijn acties het afgelopen half jaar uitgingen van de wetenschap dat hij vreemd was gegaan. Waarschijnlijk heeft hij veel dingen gedaan in de hoop van zijn schuldgevoel af te komen. Ik zou me afvragen hoe oprecht zijn handelingen dan zijn geweest.

Hij is niet alleen vreemdgegaan, hij zit nog op je gevoelens in te spelen ook, de zak.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 00:40
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 11-01-2006 @ 01:31 :
Als je nou al een aantal jaar iets had met deze jongen zou het anders geweest zijn.
Niet mee eens, de actie blijft hetzelfde dus de reactie behoort hetzelfde te zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 11-01-2006 @ 01:40 :
Niet mee eens, de actie blijft hetzelfde dus de reactie behoort hetzelfde te zijn.
Voor jou wel, maar dit is mijn mening en daar werd om gevraagd
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 07:00
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 11-01-2006 @ 01:54 :
Voor jou wel, maar dit is mijn mening en daar werd om gevraagd
dus je zegt nu als je een relatie van bv al 5jaar hebt dan heb je zeg maar wat airmailes opgespaard om 1x een slippertje te maken?

ik ben het eens met erishkgal.. ongeacht hoelang je al een relatie hebt vreemdgaan is gewoon zwak en moet niet vergeven worden.

in feite vind ik het nog erger als het in een relatie gebeurd die al 3jaar bijvoorbeeld aan de gang is ,,dan is die 3jaar voor niks geweest.
Oud 11-01-2006, 07:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
aliq schreef op 11-01-2006 @ 08:00 :
dus je zegt nu als je een relatie van bv al 5jaar hebt dan heb je zeg maar wat airmailes opgespaard om 1x een slippertje te maken?

ik ben het eens met erishkgal.. ongeacht hoelang je al een relatie hebt vreemdgaan is gewoon zwak en moet niet vergeven worden.

in feite vind ik het nog erger als het in een relatie gebeurd die al 3jaar bijvoorbeeld aan de gang is ,,dan is die 3jaar voor niks geweest.
Tuurlijk is het net zo erg als je 3 maanden hebt of 5 jaar, het blijft zwak, maar er zit wel groot verschil in. Want 5 jaar is erg lang en je kunt dan veel meer om iemand geven en plannen hebben. Het is na 5 jaar moeilijker om iemand meteen te dumpen dan naar 3 maanden...
Oud 11-01-2006, 09:02
Charlottetje
Charlottetje is offline
even als eerste: je kunt niet weten of je het nu erger vindt dan als je het zes maanden eerder gehoord had, aangezien je dat niet meegemaakt hebt en dus ook niet kunt vergelijken, maar goed.

Je hebt twee keuzes:
1.Dumpen
2.Heel erg ruzie met hem maken, hem uitschelden, het weer goed maken en bij elkaar blijven.

Wat kunnen hierbij je overwegingen zijn:
- hij had je ook helemaal niets kunnen vertellen, was hij een grotere lul geweest, maar zouden jullie net zo hard nog bij elkaar zijn.
- hij heeft het je uiteindelijk verteld, kennelijk last van zijn geweten en zes maanden zoiets verzwijgen is heus zo lastig niet. Maar goed, ergens mag je misschien ook wel blij zijn voor zijn eerlijkheid, want daar ga je hem anders nu voor straffen, terwijl je hem anders had beloond voor zijn zwijgen. als je begrijpt wat ik bedoel.
- mannen schijnen nou eenmaal niet monogaam te kunnen zijn
- je hebt gewoon een duidelijke stelling en accepteert vreemdgaan niet.
- jullie zijn nu 9 maanden samen, zag het er naaruit dat het wel nog heel lang zou duren? Als het toch geen relatie van echt lange duur zou zijn kun je nu lekker op zoek naar een ander.
- kun je nu nog met hem samenleven?
- vertrouw je hem nog?
- ga je niet argwanend worden etc.

maar goed, dumpen is niet de enige optie, aangezien je hem dan straft voor eerlijkheid, terwijl je hem anders zou prijzen om zijn zwijgen. het is maar net hoe jullie relatie in elkaar zat etc.

succes in elk geval
Oud 11-01-2006, 09:31
Iduna
Iduna is offline
Eerlijkheid waarderen? Ja, misschien als hij het meteen verteld had, nu echt niet meer. Sowieso niet leuk om te horen, maar aan het lijntje gehouden worden is ook niet bepaald 'leuk'. Nu ben je allemaal maar meer om hem gaan geven in die 6 maanden en daarom vind je het moeilijk om het meteen uit te maken.
Naar mijn mening ben je zo iemand liever kwijt dan rijk.

Volgens jouw info ben je 16. Ik wou eigenlijk niet over je leeftijd beginnen, maar op jouw leeftijd hoor je geen drama's meemaken.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 09:52
Charlottetje
Charlottetje is offline
drama, drama, ook een wat zwaar woord, vind je niet.
het is en blijft een simpele relatie.

ze heeft gewoon wel een keuze.
genoeg mannen die eerlijk bekennen hoor, dat wanneer ze vreemdgaan ze dit nooit zullen vertellen omdat dan hun relatie over is, terwijl ze nu gewoon door kunnen gaan zoals het altijd ging... het gaat meer om het idee, zeg maar.

ze is idd zestien, een relatie van nu 9 maanden, dus ach. toch geen relatie die eeuwig zou zijn blijven duren. Of het dus nu stopt door zijn bekentenis of een half jaar later vanwege een andere reden...ik zou me er niet zo druk om maken eerlijk gezegd.
Oud 11-01-2006, 09:52
Verwijderd
Dumpen!111eonee!!11ee11!1

Wat een oplossing
Ik ben het inderdaad meer met Gothic en Neiu eens, het ligt allemaal wat genuanceerder denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 09:53
Verwijderd
Ik denk dat je bij jezelf moet afvragen wat jij nou wilt en hoe jij nu tegenover hem staat. Kun je hem nog vertrouwen? Als je denkt dat je dat kunt (wat heeeeel moeilijk is), kun je hem dan dit vergeven?
Met een schone lei beginnen kan niet meer, of je moet heel sterk in je schoenen staan en het naast je neer kunnen leggen. Ik kon dat niet, en mijn ex heeft waarschijnlijk niet eens wat gedaan met het meisje in kwestie, en ik maakte het mezelf alleen maar moeilijk. Ik was uiteindelijk diegene die er mee zat en ik was uiteindelijk diegene die er onder gebukt ging. Hij niet.
Dat hou je lang vol, maar op een gegeven moment is het genoeg geweest. Je moet zelf weten wat je doet, of je bij hem blijft of het uit maakt, maar weet dat je dit niet zomaar uit je systeem krijgt en er erg onzeker van wordt en er veel aan zal denken. Zo werkte dat in ieder geval bij mij.
Succes en sterkte.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 10:06
JJ13
JJ13 is offline
Hij heeft notabene seks met iemand gehad, als het bij zoenen was gebleven zou de situatie anders zijn, maar seks met een ander , ik zou het mijn vriend waarschijnlijk niet kunnen vergeven. succes ermee
Oud 11-01-2006, 10:15
Verwijderd
Waarom open je er een topic over? Duidelijk een dump geval.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 10:25
Verwijderd
laten we vooral niet vergeten dat de mannen evolutionair gezien wel vreemd móeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 10:29
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-01-2006 @ 08:51 :
Tuurlijk is het net zo erg als je 3 maanden hebt of 5 jaar, het blijft zwak, maar er zit wel groot verschil in. Want 5 jaar is erg lang en je kunt dan veel meer om iemand geven en plannen hebben. Het is na 5 jaar moeilijker om iemand meteen te dumpen dan naar 3 maanden...
Na 5 jaar kan er een heleboel gebeurd zijn in een relatie, je kan samenwonen, trouwen, kinderen hebben, toekomstplannen, levens op elkaar afgestemd, en daarom doet het dan juist nog meer pijn om te horen dat er iemand ooit vreemdgegaan is. Vreemdgaan blijft hoe dan ook hetzelfde, dus waarom zou je die persoon dan vergeven? Het is het ergste wat je binnen (of buiten, ligt eraan hoe je het leest) een relatie kunt doen, en wat mij betreft zou dat het directe einde betekenen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 13:43
Verwijderd
Citaat:
aliq schreef op 11-01-2006 @ 08:00 :
Dat zeg ik niet. Maar als een relatie nog maar 3 maanden duurde, dan zou ik er nog niet eens over nadenken en hem gewoon dumpen.
Bij een relatie die langer duurt zou ik de gedachtes van Myuki en Neuie in overweging nemen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 13:45
Aurora
Aurora is offline
Uitmaken. Hij gaat vreemd en hij liegt tegen je. Nee, leuke relatie heb je dan.
Oud 11-01-2006, 13:48
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 11-01-2006 @ 14:43 :
Dat zeg ik niet. Maar als een relatie nog maar 3 maanden duurde, dan zou ik er nog niet eens over nadenken en hem gewoon dumpen.
Bij een relatie die langer duurt zou ik de gedachtes van Myuki en Neuie in overweging nemen.
Écht vergeven lukt nooit, er is altijd een deel van je dat blijft denken aan zijn vreemdgaan, zou je daarmee kunnen leven?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 13:54
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Dumpen, er zijn zat jongens die zulke dingen niet zouden doen
Oud 11-01-2006, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 11-01-2006 @ 14:48 :
Écht vergeven lukt nooit, er is altijd een deel van je dat blijft denken aan zijn vreemdgaan, zou je daarmee kunnen leven?
Dat moet ieder voor zich dus uitmaken.
Ik denk dat ik het wel zou willen proberen, maar uiteindelijk niet zou kunnen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 13:58
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-01-2006 @ 14:55 :
Dat moet ieder voor zich dus uitmaken.
Verdraaid knap als iemand daar dan nooit meer aan denkt. Je relatie heeft dan een zware handicap, en dat valt niet te ontkennen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten