Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Hem meer straffen dan nodig veranderd die jongen in een leugenaar zonder geweten. Er is niets soft aan die paar woorden "mooi dat je eerlijk bent", maar ze kunnen voor latere vriendinnen wel veel leed besparen Laatst gewijzigd op 10-01-2006 om 18:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dumpen. als die jongen echt zoveel om je zou geven zou hij het nooit hebben volgehouden om 6 maanden tegen je te liegen. Als jij zelf zoiets had gedaan, dan zou je toch dag in dag uit een schuldgevoel hebben? Juist omdat je zoveel van hem houdt? Zo erg dat je het uiteindelijk wel móet vertellen en dat je het nooit 6 maanden vol kan houden? Blijkbaar had deze jongen daar geen enkele last van.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ok dat is misschien niet helemaal objectief. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk, het is absoluut niet goed te praten van zijn kant, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren. Als jullie gewoon een heel goede relatie hadden zou ik die gewoon voortzetten. Natuurlijk blijft het enorm kut en zal het wel een tijdje duren voordat het weer was als het eerst was, maar als je echt veel van hem houdt zou ik dat toch proberen. Misschien elkaar een tijdje niet zien en daarna verder kijken? Ik wens je heel veel succes en hoop dat je de goede keuze maakt... P.S. Als hij met jongens naar Lloret gaat, is de kans altijd groter dat zoiets gebeurd en zou ik persoonlijk al argwaan krijgen. Tis veel zuipen daar en van het één komt het ander. Zeker als hun vriendinnen niet mee zijn kan zoiets snel gebeuren, ik heb het vaak genoeg gehoord. Maar dan nog blijft het nooit goed te praten natuurlijk...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben het eens met erishkgal.. ongeacht hoelang je al een relatie hebt vreemdgaan is gewoon zwak en moet niet vergeven worden. in feite vind ik het nog erger als het in een relatie gebeurd die al 3jaar bijvoorbeeld aan de gang is ,,dan is die 3jaar voor niks geweest ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij een relatie die langer duurt zou ik de gedachtes van Myuki en Neuie in overweging nemen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat ik het wel zou willen proberen, maar uiteindelijk niet zou kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Situatie..wat zouden jullie doen? J'Landa | 10 | 18-10-2005 11:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen?? Carintjuh | 18 | 22-12-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn??? Imke_BF | 100 | 22-06-2003 22:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen als... Missy1234567890 | 6 | 24-09-2002 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen? Examen-boy | 3 | 12-07-2002 09:56 |