Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2006, 18:45
Judy2
Judy2 is offline
Wat wordt hier bedoeld? Het gaat om een spel, maar ik kom er niet achter.

Pour le fun, je vais établir un classement des membres.

Le premier d'entre eux aura une étoile inscrite à côté de son pseudo, le second en aura deux et le troisième en aura trois.

Evidemment, ce classement ne sert strictement à rien, c'est juste un trip comme je l'ai déjà dit, histoire de mettre de l'ambiance sur ce forum.

Ce classement s'effectuera à chaque fin de semaine en fonction du nombre de messages et de petits concours variés.

Le jeu est ouvert à tout le monde.

Le classement des membres n'en fait intervenir que 3 dans ce post et 5 dans le portail.

Si vous voulez savoir le nombre de points que vous avez et votre classement, vous n'avez qu'à demander à la suite de ce message.
(Une seule demande par personne par semaine, vu que les statistiques sont mises à jour chaque fin de semaine).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2006, 18:38
ratonita7
ratonita7 is offline
Vlug even vertaald voor jou:

Ik heb voor de fun een klassement gemaakt van de leden.

Het eerste (=winnende) lid zal 1 sterretje naast zijn naam krijgen, het tweede lid 2 en het derde 3.

Natuurlijk heeft dit klassement verder geen enkele betekenis. Het is gewoon voor de lol (zoals ik al zei), om een beetje ambiance te brengen op het forum.

Het klassemernt zal elk weekend gemaakt worden naargelang het aantal berichten dat je krijgt en aan de hand van een paar spelletjes.

Iedereen mag meedoen (met het spel).

Le classement des membres n'en fait intervenir que 3 dans ce post et 5 dans le portail. => dit snap ik ook niet zo goed

Als je wilt weten hoeveel punten je hebt en waar je staat gerangschikt in het klassement, vraag het dan gerust (als antwoord op deze boodschap).

Je mag dit wel maar 1 keer vragen per week per persoon want de statistieken worden enkel in het weekend (dus slechts 1 maal per week) geupdate.

=> Ik hoop dat het nu iets duidelijker is!

xx
Oud 04-01-2006, 20:43
Judy2
Judy2 is offline
Dank je wel!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten