![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
euh... mijn vriend kwam gister tot de ontdekking dat ik 'daar beneden' ook scheer.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"euhm lief ik ben de weg kwijt in 't oerwoud, kun je beginne met ontbossen?" |
![]() |
|
ondanks dat jij het misschien fijner vind als ze het scheert
zal je haar toch moeten respecteren als ze dit niet wil doen.. en jij bent 14 dus ik vraag me oko wel af waarom jij het mooier/fijner vind ? toen ik 14 was d8 ik er nog niet eens aan.. naja das wel overdreven maar u got the point ![]() |
![]() |
|
Bij ons ging het zo:
We hadden nog maar net, en ik ging voor het eerst bij hem slapen.. we hadden al wel eens het gedaan. En toen was niet alles eraf ![]() DUSSS we gingen bij elkaar slapen.. ik zei tegen hem oh ik moet nog even scheermesjes halen.. Toen zei hij: scheer het eens kaal voor de grap. Ik zou het gewoon vragen.. zo vanuh.. hey scheer het eens helemaal weg!!! en dan kijken hoe ze erop reageert.. en dan zeggen dat je dat wel veel fijner vond enzow ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
je bent 14 dus weet niet hoe oud je vriendin is en hoe ver zeg maar dus als je haar id erover eerst beetje wil uitvinden kan je t gewoon een keer zeggen tijdens weet ik veel een sexscene op tv ofzo 'goh dat vind ik mooi, dat ze helemaal kaal is'
Als ze dan heel harc IEEEEEHHHHHHWWWWWW roept hoef je er verder niet op te hopen en zou je nog wat kunnen wachten, anders kan je het gesprek zo manoufreren dat het over haar gaat.
||
![]() |
Citaat:
Bad idea ![]()
||
![]() |
Citaat:
en mocht je het willen weten ja ik kijk weleens sexfilms (maar heb geen vriend) net als dat ik weleens de playboy ofzo lees.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 13-06-2012 15:49 | |
Seksualiteit |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 10-06-2012 15:54 | |
Lifestyle |
Schaamhaar Scheren & cultuur supergirl#1 | 1 | 25-09-2009 09:06 | |
Seksualiteit |