Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En over die zin; hm ja, taaltechnisch klopt hij natuurlijk van geen kant, maar ik vond het juist zo mooi klinken. Wat zou jij er van maken? Offtopic: Nee, dat is de naam van mijn lievelingspersonage uit mijn lievelingsboek, zoiets. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inderdaad een hele goede titel, die aansluit bij het gedicht zonder echt herhaalt te worden. Ik zou van "En in de atlas las" maken: "En in de atlas lazen" Dan ga je namelijk verder met de 'we' vorm van de vorige zin. Maar heb je wel de ik-vorm verloren, dus ik weet het niet zo goed. het gedichtje is kort, maar erg goed. Met een mooie weemoed, vind ik. |
![]() |
||
Citaat:
OH WACHT. Ik zie het nu pas, het is een typfout. ![]() Het moet zijn: Morgen valt de maan Weet je nog Dat we zittend in het gras En ik de atlas las En jij de wereld droeg Op je rug, de eeuwigheid in Wie het heelal kent, heeft de wereld Zeiden we toen nog Wat stom, is het nu anders? Het is dus -ik- in plaats van -in- in de derde regel. Ik zal in ieder geval even de beginpost ook aanpassen. En dankjewel verder. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Al is het wel logischer, ja. |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Ja! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Edgar en de wederkerige ui Verwijderd | 11 | 24-10-2006 12:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Zladko Vladcik Verwijderd | 0 | 06-03-2006 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |