Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2006, 13:28
Brian 122
Brian 122 is offline
Wat vinden jullie? Liever vrijgezel of vaste relatie?

Ciao!

Laatst gewijzigd op 28-01-2006 om 16:40.
Advertentie
Oud 28-01-2006, 13:33
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Brian 122 schreef op 28-01-2006 @ 14:28 :
Hey!

Ik heb laatst een meisje ontmoet. Klikte wel goed..! Gezoend en heel de avond bij me geweest. Ik ben daarna op vakantie geweest, dus had haar ff niet meer gezien. Toen ik terug kwam belde ze me op om te zeggen dat we beter even niet meer konden afspreken, omdat ze tijd nodig had voor haarzelf, maar dat ze over een tijdje wel weer wilt afspreken.

Nou vraag ik me dus af wat jullie hiervan denken. Of het echt zo is, of dat ze t gewoon lullig vindt om me af te wijzen.

Bedankt voor t lezen van mn berichtje
nogal vroeg om te zeggen dat ze je aan het lijntje houdt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat ze net uit een relatie komt en daarom nog geen behoefte heeft aan een vriendje.
Als ze aangeeft wat meer tijd nodig te hebben, hoef jij je in principe niet druk te maken. Geef haar die vrijheid en het komt vanzelf goed
Oud 28-01-2006, 13:53
Smokin'
Smokin' is offline
Zodra ik het woord 'tijd' (als in, ik heb tijd voor mezelf nodig)hoor uit de mond van een meisje verbreek ik alle contact. Los daarvan; Ik heb het idee dat je ons niet alles vertelt omdat het nooit kan dat je met haar zoent, ze op vakantie gaat en ze je dan belt om te zeggen dat jullie elkaar beter even niet kunnen zien. Zomaar. Dat is onmogelijk tenzij jullie van te voren over verdere dates enzo hebben gehad. Heb je iets gezegt als: ik blijf op je wachten lieverd..?
Oud 28-01-2006, 13:55
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Periodiek schreef op 28-01-2006 @ 14:33 :
nogal vroeg om te zeggen dat ze je aan het lijntje houdt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat ze net uit een relatie komt en daarom nog geen behoefte heeft aan een vriendje.
Als ze aangeeft wat meer tijd nodig te hebben, hoef jij je in principe niet druk te maken. Geef haar die vrijheid en het komt vanzelf goed
Ja vast.. het is altijd goed als een meisje aangeeft dat ze liever haar tijd alleen doorbrengt dan met jou..en de amerikaanse bezetting van irak heeft een goed functionerende liberale democratie opgeleverd
Oud 28-01-2006, 14:38
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Ik heb haar wel tien x gevraagt of het aan mij ligt..
zo stel je je natuurlijk wel op als een onzeker doosje
Oud 28-01-2006, 14:49
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hey!

Ik heb laatst een meisje ontmoet. Klikte wel goed..! Gezoend en heel de avond bij me geweest. Ik ben daarna op vakantie geweest, dus had haar ff niet meer gezien, maar wel elke dag contact. Toen ik terug kwam belde ze me op om te zeggen dat we beter even niet meer konden afspreken, omdat ze tijd nodig had voor haarzelf, maar dat ze over een tijdje wel weer wilt afspreken en dat we dan wel verder zien. Ik heb haar ook gevraagt of het aan mn persoonlijkheid ligt.. Ze beweerd van niet..

Wat denken jullie??Of het echt zo is, of dat ze t gewoon lullig vindt om me af te wijzen. Nou vraag ik me dus af wat jullie hiervan denken. Ikzelf heb zoiets als ze me niet hoeft zegt ze t wel. Maar ja die vrouwen zijn beetje schijnheilig.

Bedankt voor t lezen van mn berichtje
Hoe oud ben je? 16, of echt 23?
Oud 28-01-2006, 15:35
__
__ is offline
"maar moppie, is het mijn persoonlijkheid???????"
Oud 28-01-2006, 16:13
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 28-01-2006 @ 16:35 :
"maar moppie, is het mijn persoonlijkheid???????"
hahhahahahaa
Oud 28-01-2006, 16:27
Iduna
Iduna is offline
Hoe goed denk je haar nu te kennen? Je kent haar pas net. Misschien hoeft ze je idd niet te zien, maar misschien heeft ze helemaal geen zin in een relatie (en gaat ze er vanuit dat jij dat wil).
Verder vind ik de vraag, of het aan je persoonlijkheid ligt, vreemd. Je bent wat onzeker? Sommige mensen zullen je wel leuk vinden en andere mensen niet. Maar hoeveel mensen zullen recht in je gezicht zeggen dat ze je persoonlijkheid niet leuk vinden (terwijl ze je niet goed kennen)?

+ Na een avondje zoenen en gezelligheid komt niet altijd een relatie.
Oud 28-01-2006, 16:31
Balance
Balance is offline
Ik zou ook afstand willen als een jongen waar ik een avondje mee gezoend heb ineens z'n hele vakantie elke dag contact met mij blijft houden. Kom op zeg, je kent elkaar pas net
Oud 28-01-2006, 17:10
__
__ is offline
Citaat:

Ciao!
ehh. hoezo heb je je hele topic omgegooid? gaan we het er nu opeens over hebben of we liever single zijn of een relatie hebben? ik volg jou niet helemaal BRIAN122.
Oud 28-01-2006, 17:41
WolterB
WolterB is offline
Als je zelf je beginpost op deze manier aanpast, denk ik dat dit topic beter dicht kan
Oud 28-01-2006, 17:43
Iduna
Iduna is offline
Jammer dat je zo vreemd doet..
Je vraagt wat, daar kun je reacties op verwachten waar je iets mee kunt, maar ook reacties waar je niet op zit te wachten.
Oud 28-01-2006, 23:46
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:

Ciao!
En 16 it is.
Oud 29-01-2006, 15:26
Severus
Severus is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 29-01-2006 @ 00:46 :
En 16 it is.
Oud 29-01-2006, 16:03
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 28-01-2006 @ 18:41 :
Als je zelf je beginpost op deze manier aanpast, denk ik dat dit topic beter dicht kan
Mee eens

@TS: je kunt altijd contact opnemen als je het niet met me eens bent
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten