Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wil ik toch nog even opmerken dat mijn vriend van zijn broer een armband kreeg met daarin zijn naam gegraveerd en 'together forever' en bijna in janken uitbarste... tis dus niet zo dat jongens 'die troep' niet op prijs stellen.. ms is dat iets anders omdat hij het van z´n broer kreeg die hem elke dag doodverklaard maja... als ik hem een ketting o.i.d zou geven weet ik zeker dat hij het mooi zou vinden ook...
kvinut alleen niet zow origineel, ik probeer altyd wat origineels te bedenken.. meestal iets persoonlijks wat alleen ik en hem bv. snappen.... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb vriendschapsringen gekocht voor mijn vriend toen we een jaar samen waren, met onze namen erin gegraveerd. Hij was er heel blij mee. Het is een leuk cadeautje -vind ik- en er zit een grote symbolische waarde aan die ringen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt ![]() xxx Nushka
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hoef geen sieraden en zo. het liefste doe ik gewoon samen iets wat we allebij leuk vinden (film of uit eten of zo. gewoon gezellig met zijn tweetjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
De knapste of de liefste? phi | 144 | 05-03-2005 00:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde) Fauna | 16 | 13-06-2004 13:13 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |