Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2002, 09:09
cestmoi
cestmoi is offline
je hem echt wilt laten weten wat hij voor je betekent.
Een meisje geef je een ring of een ketting.. maar een jongen?????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2002, 09:21
Verwijderd
ik vind trouwens dat als je zoiets aan iemand wilt laten weten dat het niet perse altijd iets van een sieraad hoeft te zijn...ik zelf heb niet echt iets met sieraden (iig geen goud of zilver, wel gewoon houten kralen en andere sportieve dingen). ik vind ook die kettinkjes met zo'n standaard hanger (je weet wel, een hartje of zo'n vierkant plaatje met 2 hartjes erin) en dan de naam erin gegrafeerd ontzettend lelijk, maar das weer een kwestie van smaak..
een ander kadootje geven heeft toch dezelfde gedachte, je koopt of maakt iets voor iemand (iets wat hij/zij leuk vind, iets met hobby ofzo) en doet er een lief kaartje bij en daarop schijf je dus wat je voelt enzo en wat ie voor je betekent..
zoiets lijkt me ook leuker om te krijgen, maar dat ben ik..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 09:30
Verwijderd
Of mee uit eten nemen/naar een concert. Ik ga noooooit een kettinkje met de naam erin dragen. Als ze daarmee aan komt zetten zou ik dat niet cool vinden (doet ze overigens ook niet)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 09:54
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Eeuuhmm ik geef nooit echt veel geld uit aan cadeaus, eigenlijk vooral omdat ik zelden geld heb. Maar ik maak gewoon tekeningen voor hem (gheh klinkt kinderachtig maar hij vind dat leuk) of ik maak een doosje, beplakt met allemaal 'symbolische' dingetjes die verband hebben met dingen die we samen hebben meegemaakt, insiders enzovoort, en dan dààrin nog iets stoppen (meestal boxers aangezien zijn onderbroeken lelijk zijn ).
Ma ikzelf vind iets zelfgemaakt het leukst, voel me zelfs een beetje onwennig als hij iets enorm duurs zou willen kopen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 10:16
Verwijderd
Gevoelens zijn niet uit te drukken in woorden of geschenken...jongens hebben trouwens ook helemaal geen behoefte aan goedbedoelde onzin als kettinkjes of andere zooi. Leer dat nou eens.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 15:09
Tox
Tox is offline
Citaat:
nare man schreef:
Gevoelens zijn niet uit te drukken in woorden of geschenken...jongens hebben trouwens ook helemaal geen behoefte aan goedbedoelde onzin als kettinkjes of andere zooi. Leer dat nou eens.
iddem, als ze tegen me zegt dat ze vet gek op me is of van me houdt, dan is dat voor mij meer dan genoeg.
Oud 19-06-2002, 15:30
Verwijderd
Wil ik toch nog even opmerken dat mijn vriend van zijn broer een armband kreeg met daarin zijn naam gegraveerd en 'together forever' en bijna in janken uitbarste... tis dus niet zo dat jongens 'die troep' niet op prijs stellen.. ms is dat iets anders omdat hij het van z´n broer kreeg die hem elke dag doodverklaard maja... als ik hem een ketting o.i.d zou geven weet ik zeker dat hij het mooi zou vinden ook...
kvinut alleen niet zow origineel, ik probeer altyd wat origineels te bedenken.. meestal iets persoonlijks wat alleen ik en hem bv. snappen....
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 15:34
Nushka
Nushka is offline
Ik heb vriendschapsringen gekocht voor mijn vriend toen we een jaar samen waren, met onze namen erin gegraveerd. Hij was er heel blij mee. Het is een leuk cadeautje -vind ik- en er zit een grote symbolische waarde aan die ringen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt

xxx Nushka
Oud 19-06-2002, 15:45
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Wil ik toch nog even opmerken dat mijn vriend van zijn broer een armband kreeg met daarin zijn naam gegraveerd en 'together forever' en bijna in janken uitbarste... tis dus niet zo dat jongens 'die troep' niet op prijs stellen.. ms is dat iets anders omdat hij het van z´n broer kreeg die hem elke dag doodverklaard maja...
Duh...dat is natuurlijk ook wel iets totaal anders. Ik heb het even over de standaardsituatie waarin een meisje iets voor haar vriend z'n verjaardag moet kopen of 'zomaar' omdat ze een aantal maanden hebben ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:15
TefnachT
TefnachT is offline
Je geeft hem gewoon een mooie foto van jezelf
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:51
sead-nbm
sead-nbm is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Je geeft hem gewoon een mooie foto van jezelf
ja daar zou ik nou ook blij mee zijn.
ik hoef geen sieraden en zo. het liefste doe ik gewoon samen iets wat we allebij leuk vinden (film of uit eten of zo. gewoon gezellig met zijn tweetjes.
Oud 19-06-2002, 17:30
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
een kusje
Oud 19-06-2002, 17:36
sunnevot
sunnevot is offline
Citaat:
vuurvliegje schreef:
een kusje
of twee kusjes.....

Oud 19-06-2002, 17:41
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Citaat:
sunnevot schreef:

of twee kusjes.....

nog leuker
Oud 19-06-2002, 18:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Duh...dat is natuurlijk ook wel iets totaal anders. Ik heb het even over de standaardsituatie waarin een meisje iets voor haar vriend z'n verjaardag moet kopen of 'zomaar' omdat ze een aantal maanden hebben ofzo.
Mjah dan vindt ik dus idd voor zoveel maand verkering of een verjaardag een ring of een ketting met van die hartjes noggal corny... kijk alstie nou 21 wordt en je koopt een dun kettinkje of zowiets... mjah...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:31
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
nare man schreef:
precies ja.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:33
little lady
little lady is offline
*denkt aan exvriendje..

die had zoon mooie armband..
jammer dat ik die terug moest geven toen het uit was..
Oud 19-06-2002, 20:09
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
little lady schreef:
*denkt aan exvriendje..

die had zoon mooie armband..
jammer dat ik die terug moest geven toen het uit was..
eens gegeven blijft gegeven lijkt mij....
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 16:29
casey
casey is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ik vind ook die kettinkjes met zo'n standaard hanger (je weet wel, een hartje of zo'n vierkant plaatje met 2 hartjes erin) en dan de naam erin gegrafeerd ontzettend lelijk
je koopt of maakt iets voor iemand en doet er een lief kaartje bij en daarop schijf je dus wat je voelt enzo en wat ie voor je betekent..
zoiets lijkt me ook leuker om te krijgen, maar dat ben ik..
that's you and me both!
Reageren

Regels voor berichten