Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb bij een mannetje in de klas gezeten die ik niet eens een hand durfde te geven omdat ik bang was z'n hand te breken ![]() Daarentegen heb ik een judo lerares gehad die ik toch echt liever niet tegenover me had staan in een gevecht ![]() Over het algemeen klopt het natuurlijk wel, maar ik vind dat ze per functie moeten kijken naar de cappaciteiten als individu, niet als man of vrouw ![]()
||
Citaat:
Verder vind ik 'hmmmm's post wel dekkend.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je vlakt met deze opmerking ook volledig de invloed van de omgeving uit. Je genen werken samen met je omgeving om je persoonlijkheid te vormen en daarmee ook je capaciteiten. Zonder rekening te houden met de omgeving kun je weinig zeggen over wat er wel of niet genetisch of evolutionair bepaald is.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 13:09. |
![]() |
||
Citaat:
Wat wel erg jammer en ook slecht is, is dat vrouwen ngo steeds onderbezet zijn in hoge functies in het bedrijfsleven, terwijl ze qua opleidingsniveau steeds vaker gelijk of beter zijn als de man die die functie wel krijgt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() verder gaat feminisme natuurlijk niet alleen om gelijke rechten, zolang de rechten er wel zijn maar niet het handelen heb je er natuurlijk nog weinig aan
||
Citaat:
|
![]() |
|
|