Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Overgevoelig doet mij eerder denken aan een lage pijngrens of iets dergelijks. Ik ben het zelf ook en als je er goed mee omgaat is het erg handig.
||
Citaat:
Dergelijke gevoelens onstaan en worden getriggered door het vrijkomen van een lichaamseigen stofje dat het classificeren en inschatten van situaties en gebeurtenissen verstoord. Ik heb n flinke tijd terug zelf een tijdlang met onbestemde 'vreemde' deja-vu gevoelens rondgelopen en ik herken de momenten waarop ik zou hebben gezworen dat ik wist wat er komen ging. Weten wat er gaat gebeuren is echter onzin, er bestaat niet zoiets als voorspellen, enkel verwachten. Denken te weten wat er staat te gebeuren is slechts een teken van onrealistisch hoge verwachting van de plaats te vinden happening.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
boze geesten Verwijderd | 102 | 10-07-2011 02:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Gatara | 500 | 10-10-2004 14:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
helderhorend: snachts niet kunnen slapen Fainne | 9 | 02-02-2004 21:48 | |
Drugs & Alcohol |
Ayahuasca ShoarmaSchaap | 5 | 10-04-2002 19:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje??? Kibah | 2 | 11-01-2002 18:45 |