Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2006, 15:36
Verwijderd
Een quiz op Talpa.

Hij komt ook al een hele tijd in België op tv, alleen gaat het dan vaak over dingen die echt met België of Belgen te maken hebben, en die weet ik meestal niet. Dus nu in Nederland is het wat makkelijker

Ik vind het wel een leuk programma iig.
Maar Nederlanders zijn volgens mij echt minder slim dan Belgen Ze snappen het hele idee van het spel gewoon vaak niet
En ik vraag me af wat nu precies de bedoeling is van degene die op die stoel zit en commentaar geeft op vanalles, maar niet echt meespeelt..

Om 22.00 komt het, iig van maandag tot en met donderdag, rest van de week weet ik niet zeker.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2006, 15:41
Pla
Pla is offline
Maandag tot donderdag inderdaad! Vrijdag, zaterdag en zondag komt er iets anders.

Op Belgie heb ik het ook een aantal keer gekeken maar dit is zeker beter! Ik vind het een leuk programma
Oud 12-01-2006, 15:44
Balance
Balance is offline
Ik heb het een keer gezien, gister of eergister was dat.
Toen verbaasde ik me over de domheid van een van de mensen die niet eens wist wat een priemgetal was!
Oud 13-01-2006, 10:36
Verwijderd
dit is wel een leuk programma ja, Zit jan joost er nog steeds in?
hij is echt grappig. En die hans ofzo is veel te slim waardoor de lol er bij hem snel af is.

Trouwens @ pebbles: Het zijn ook maar prominenten die niet naar het prog kijken en dan voor 't eerst gelijk medoen. Dus dan snappen sommigen het niet.
En wat cees ofzo daar doet, is een beetje voor afwiisseling zorgen oid.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 11:24
Uice
Uice is offline
Als je hoort dat het op Talpa is, is 'de slimste' zijn meteen een stuk minder eer.
Oud 13-01-2006, 11:27
Verwijderd
In Belgie speelt men het al wat langer, daarom kent men hier de regels nog niet zo goed. En met die priemgetallen ging het toch best goed?

Die Cees zit daar gewoon 'grappig' te wezen, hoewel ik hem écht walgelijk irritant vind. Ik heb het twee keer 's avonds laat gekeken, was wel grappig, maar soms zijn mensen echt te dom.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 12:31
Verwijderd
Ja, maar er wordt toch elke keer heel duidelijk uitgelegd hoe het werkt, en dat 'stop' roepen erg belangrijk is, en toch moet Linda de meeste kandidaten er nog tig keer aan herinneren..
Vooral Henk Westbroek was erg..

Maar dat zal nog wel over gaan dan
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 12:54
Sasz
Sasz is offline
ik vind t leuk

jammer dat jan joost eruit is

hans is echt superslim haha, zit er nou al heel lang in!
Oud 13-01-2006, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 13-01-2006 @ 13:31 :
Ja, maar er wordt toch elke keer heel duidelijk uitgelegd hoe het werkt, en dat 'stop' roepen erg belangrijk is, en toch moet Linda de meeste kandidaten er nog tig keer aan herinneren..
Vooral Henk Westbroek was erg..
idd
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 21:58
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk maar een dom programma, en toch kijk ik 't welles. Ik vind het suf, Kees Geel is irritant en Linda de Mol haalt sowieso al het bloed onder mn nagels vandaan.

En Jan Joost is al helemaal irritant, ik snap niet wat jullie er leuk aan vinden, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 22:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Juice schreef op 13-01-2006 @ 12:24 :
Als je hoort dat het op Talpa is, is 'de slimste' zijn meteen een stuk minder eer.
Ja, want het maakt heel veel uit of je nou slimmer bent dan (bijv.) Hans Beerekamp en je ontdekt dat op Nederland 2 of je ontdekt dat op Talpa

@Andijvie: Henk en Hans deden het goed met die priemgetallen, maar ik vond het toch wel heel erg dat die middelste deelnemer al direct af was.
Oud 13-01-2006, 23:19
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
Juice schreef op 13-01-2006 @ 12:24 :
"Vraag 89: Waar wordt je mooier bruin van: de zon of de zonnebank."
Oud 13-01-2006, 23:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 14-01-2006 @ 00:19 :
"Vraag 89: Waar wordt je mooier bruin van: de zon of de zonnebank."
Je hebt eerst 88 vragen over moeten slaan, omdat die wel moeilijk genoeg waren?

Kom op zeg, het is zo makkelijk om meteen het programma maar af te gaan kraken, enkel en alleen omdat het op Talpa uitgezonden wordt.
Oud 13-01-2006, 23:28
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-01-2006 @ 00:24 :
Je hebt eerst 88 vragen over moeten slaan, omdat die wel moeilijk genoeg waren?

Kom op zeg, het is zo makkelijk om meteen het programma maar af te gaan kraken, enkel en alleen omdat het op Talpa uitgezonden wordt.
Ja maar afkraken is zoveel leuker. Komt het op jou trouwens echt over als een realistisch voorbeeld dat je die vraag stelt?
Oud 13-01-2006, 23:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 14-01-2006 @ 00:28 :
Ja maar afkraken is zoveel leuker. Komt het op jou trouwens echt over als een realistisch voorbeeld dat je die vraag stelt?
Het laat zien dat het wat mij betreft best mee valt met het niveau van het programma. Een zeer groot deel van de vragen vind ik best goed en leuk. Het hoeven toch geen 2 voor 12 vragen te zijn?
Ik vind het gewoon flauw als je dan net 1 stomme vraag eruit pikt.

En tuurlijk is afkraken leuk. Maar er zijn al topics vol geweest waarin Talpa wordt afgekraakt. Van mij mogen er nu ook wel eens topics komen waarin de Talpa-haters (mensen die al een mening hebben nog voordat ze het programma gezien hebben, enkel en alleen omdat het op talpa is) wegblijven uit de topics.
Oud 14-01-2006, 09:46
DanielC
DanielC is offline
Ik heb het nu per ongeluk twee keer gezien. De vragen zijn lang niet zo makkelijk, maar toch zeker te doen. Gewoon een leuke quiz. Linda de Mol is alleen wel vreselijk...
Oud 14-01-2006, 11:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-01-2006 @ 23:05 :
Ja, want het maakt heel veel uit of je nou slimmer bent dan (bijv.) Hans Beerekamp en je ontdekt dat op Nederland 2 of je ontdekt dat op Talpa
Ik bedoelde dat als zo'n programma op de publiek omroep komt, het niveau hoger is en er intelligentere mensen meedoen.
Oud 14-01-2006, 12:30
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik heb een paar keer een stukje gezien. De quiz opzich is wel leuk, alleen vind ik Linda de Mol niet leuk en die Cees Geel totaal niet grappig. Dus als ze die nou voor leuke mensen vervangen, is het vast de moeite waard om te kijken.
Oud 14-01-2006, 12:32
geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Juice schreef op 14-01-2006 @ 12:06 :
Ik bedoelde dat als zo'n programma op de publiek omroep komt, het niveau hoger is en er intelligentere mensen meedoen.
Dat trosvolk bij Lingo is echt niet intelligenter ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 13:06
heavinly
heavinly is offline
Ik vind 't best een leuk programma.

Er was laatst een vraag over buren, vraagt Cees aan Linda: "Heb jij leuke buren?" Linda: "Ehm.. Ik heb geen buren. Ik woon vrij ruim."
Ja joh, toch wel..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 15:07
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
heavinly schreef op 14-01-2006 @ 14:06 :
jammer van Cees Geel.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 15:08
Pla
Pla is offline
Citaat:
heavinly schreef op 14-01-2006 @ 14:06 :

Er was laatst een vraag over buren, vraagt Cees aan Linda: "Heb jij leuke buren?" Linda: "Ehm.. Ik heb geen buren. Ik woon vrij ruim."
Ja joh, toch wel..
Haha ja, en Henk Westbroek zat Linda ook al een beetje af te zeiken.. Het ging over jam, dat er bij hem geen stukjes inzaten.. en toen zei Linda: Nou bij mij zitten er wel stukjes in. waarop Henk reageerde: 'JA die dure die jij koopt wel!'

Had je denk ik moeten zien
Oud 14-01-2006, 17:02
kalinho
kalinho is offline
die methenk westbroek was leuk ja, jammer dattie der gelijk uit lag
Oud 14-01-2006, 20:51
siese
siese is offline
Dit is een quiz die uitstekend in elkaar zit.
In België had het met die formule en de vlotte presentator veel succes.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 20:57
DT
DT is offline
Bij de laatste aflevering die ik zag had was meneer dinges slimmer geweest dan Hans als hij had geweten hoe het liedje van Aliyaah dat ze lieten zien heette. Wist niet dat dat een maat van intelligentie was.

En die jan joost was TE irritant. Altijd even benadrukken door verontwaardigd te doen als ie iets niet weet, wat een sukkeltje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2006, 13:18
Verwijderd
Citaat:
DT schreef op 14-01-2006 @ 21:57 :
Bij de laatste aflevering die ik zag had was meneer dinges slimmer geweest dan Hans als hij had geweten hoe het liedje van Aliyaah dat ze lieten zien heette. Wist niet dat dat een maat van intelligentie was.

En die jan joost was TE irritant. Altijd even benadrukken door verontwaardigd te doen als ie iets niet weet, wat een sukkeltje
jan joost iagrappig, en hij was afgelopen zaterdag ook heel erg grappig bij de Lama's
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 16-01-2006 @ 14:18 :
jan joost iagrappig, en hij was afgelopen zaterdag ook heel erg grappig bij de Lama's
Offtopic: Die roulette tafel

Vond het wel leuk aan het begin maar toen dezelfde mensen de hele tijd terugkwamen was ik niet meer geintresseerd.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 16-01-2006 @ 17:01 :
Offtopic: Die roulette tafel
ja
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 16:04
Bram
Bram is offline
Citaat:
Pla schreef op 12-01-2006 @ 16:41 :
Maandag tot donderdag inderdaad! Vrijdag, zaterdag en zondag komt er iets anders.

Op Belgie heb ik het ook een aantal keer gekeken maar dit is zeker beter! Ik vind het een leuk programma
komaan dit kan je toch niet menen. De NL versie komt nog niet in de buurt van de Belgische versie
Oud 17-01-2006, 18:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik volg deze quiz ook al een aantal weken en ken het van de Belgische zenders inderdaad. Leuk programma, en die ene Hans zit er al een hele tijd. Hij weet veel en op momenten dat-ie kans ziet dat-ie veel seconden kan pakken, pakt-ie ze ook.
Reageren

Regels voor berichten