Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nu zie ik echter al aankomen dat er in het opslagmedia topic discussies over harde schijven, branders, de beste soort dvd's, mijn diskettestation doet het niet en dergelijke door elkaar heen gaan lopen, en dit word ( mijn inziens ) erg onoverzichtelijk op de duur, zeker als je nog eens iets wilt terugzoeken. centrale topics kunnen goed werken, zolang ze maar niet te algemeen worden, en I-net browser topic kan bijvoorbeeld wel goed werken, evenals een IM topic. Laatst gewijzigd op 09-02-2006 om 13:38. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben er wel voor om ze te behouden, zie zie ik de laatste tijd bijvoorbeeld veel vragen over audio/video. Dat kan IMO best allemaal in één topic.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Als je erin wil gaan zoeken, gebruik je de zoekfunctie en de optie "toon de posts". Citaat:
Citaat:
Ik vind juist erg belangrijk dat de centrale topic's, met een goed gevulde faq begint, om alle toekomstige vragen te kunnen beantwoorden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[S&M] Subfora toevoegen? Verwijderd | 25 | 12-07-2006 12:46 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 |