Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Goed, ontopic. Ik vind dit wel een mooi verhaal, denk ik. Niet van hoogstaande kwaliteit, maar dat hoeft ook helemaal niet. Het is iig pakkend, of nou ja, dat is best wel het verkeerde woord. Aangrijpend is alleen te heftig, dus ik weet niet zo goed wat ik dan wel moet zeggen. Er staan een paar kleine foutjes in en doordat je niet elk citaat op een nieuwe regel zet, vind ik het er een beetje warrig uitzien. Als je daar iets aan kunt doen, is het beter denk ik. En is stoor me aan de "u" in "ik hou van u", maar goed, dat ben ik dan. Ik vind vous-voyeren niet zo geweldig, maar dat is mijn mening. Verder mis je op sommige plaatsen in je citaten wat interpunctie, misschien moet je daar nog even naar kijken. Verder gaat het best snel, misschien zou je het uit kunnen smeren over een langer verhaal? Dan denk ik dat je er nog meer uit kunt halen, want de inhoud zelf, vind ik best mooi. Nja, goed gedaan iig.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Dankjewel voor je uitgebreide reactie. Interpunctie ben ik nooit zo sterk in ![]() Het u-zeggen. Tsja, het meisje waar het over gaat moest altijd u zeggen tegen haar vader. Dat hoort bij de macht die hij over haar had. Ik wil het zeker nog een keer uitwerken tot een langer verhaal. Daar komt ook nog heel wat omheen, maar dat ga ik nu niet doen. Het is namelijk best heftig om te schrijven allemaal. Bedankt voor je feedback! ik zal er zeker wat mee gaan doen! |
![]() |
||
Citaat:
Graag gedaan trouwens, en interpunctie is op zich niet heel moeilijk, als je de regeltjes maar even weet. Die heb ik laatst nog ergens gepost, geloof ik. Nu je uitleg geeft over het u-zeggen, snap ik dat ook beter. ![]() En ik begrijp idd dat het heftig is om te schrijven.
||
Citaat:
Waar toen nog een hele discussie over was... ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
mijn ouders... (heel erg triets verhaal) fruitmand | 7 | 18-07-2018 20:53 | |