Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
SPOILER!!!! het kwam er toch op neer dat de 3 die overgebleven waren iedereen hadden vermoord? De 2 mensen van hun groep en de hele andere groep. |
![]() |
|
mensen wat is er zo lastig te begrijpen aan 1 dan???
Jah, je ziet die heks niet nee. En eigenlijk weet je ook niet wat er nou precies gebeurd en hoe ze nou dood gaan. Maar dat maakt toch niet uit. Dat is juist wat het zo goed maakt. Die mysterie. naja......dat was tenminste waarom ik hem zo goed vond. Effe over deel 1. Ik heb em een keer overdag gezien. Toen was er geen ruk aan! Een jaar later heb ik hem om 1 uur snachts met mijn 2 nichtjes op mijn kamer helemaal in het donker zitten kijken, en toen deed ik het in mijn broek ![]() Deel 1 vond ik iig heel erg goed ![]() Deel 2 had ik voordat ik 1 had gezien in de bios gekeken, en toen vond ik em best aardig maar niet echt geweldig. Nu heb ik em weer zitten kijken, alleen, in het donker, thuis en dan is ie toch wel weer wat enger. Ik vind het vaagheid gehalte hier toch ook wel weer behoorlijk goed ![]() Maar ja....ik weet niet. Het is het gewoon niet helemaal.
|
Ik schijn één van de weinigen te zijn die twee wél leuk vond. (Ik heb ook zo min mogelijk aan deel 1 gedacht tijdens het kijken).
De film gaat trouwens over de invloed van geweld in films op de echte wereld.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik moet wel toegeven dat ik dude where's my car soms zelfs grappig vond ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
deel 1 was al supergaar, ik snap egt niet wat er eng aan was. Hij ging ook helemaal nergens over. Ik keek er egt naar uit om die te kijken, maar hij viel vies tegen
![]() deel 2 was bezig toen ikaan ut zappen was, maar khad er al geen zin in door deel 1. dus ben maar naar hollow man gaan kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Blair witch Project...perfect
Blair witch 2...goed verhaal en gelukkig compleet anders dan deel 1, waardoor deel 2 niet valt te vergelijken met deel 1 en gewoon een geheel ander soort film is...
|
deel 1 had ik 's nachts in mijn eentje thuis zitten kijken! Dus echt nooit meer! Ik deed het echt bijna in mijn broek en kon dus echt niet slapen!
![]() deel 2 was heel erg uitgemolken, maar op het laatst werd ie eigenlijk pas leuk, doordat die beelden opeens anders waren, maar hij leek nu ook niet echt, zoals deel 1.
||
Verwijderd
|
Citaat:
zooooooo'n achterlijke up! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() snappie Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 13:09. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
03.03.06 The Blair Witch Project @ Nachtwerk ex kultkontor dj-mot | 1 | 20-02-2006 07:54 | |
Films, TV & Radio |
Beste HORROR OOIT Buzzzfuzzz2005 | 75 | 21-07-2004 11:08 |