Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2006, 17:33
Zeratul99
Zeratul99 is offline
Nou, vandaag een salvia trip gedaan. Ik had er enorm veel over gelezen, en me er heel erg in verdiept, dus is voelde me er echt wel klaar voor. Ik had 1 gram real salvia gekocht, en besloten ongeveer de helft te roken (die inhaleren, en goed vasthouden in de longen). Maar bij mij had het niet zo heel veel effect, dus heb ik uiteindelijk de hele gram salvia opgerookt. Het hoogtepunt van de trip duurde echt superkort bij mij. Maar het was wel leuk op zich hoor. Ik heb ook weleens paddo's gedaan maar dan vond ik de salvia, qua heftigheid ook een stuk minder. Wat vinden jullie? Ik kreeg hier ook niet zoveel hallucinaties. Misschien kwam dit omdat dit de eerste keer salvia was? (ik kan het trouwens de komende tijd niet meer gebruiken, heb een afspraak dat ik de komende maanden geen enkele drugsoort meer gebruik).

Wat zijn jullie ervaringen?
Veel groeten!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2006, 18:59
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
"ik kan niet gebruiken omdat ik een afspraak heb"

Mss een ignorante vraag, maar heb je t met n pijp gerookt of in n joint?
Wat was je lichamelijke beleving van de trip, wat was je ervaring qua visuals?

Als je de zoekfunctie had gebruikt had je kunnen zien dat niet iedereen even gevoelig is voor salvia en de eerste keer inderdaad vaak niet oplevert wat er van verwacht werd.

Maar aangezien je weinig vertelt over je trip en eigenlijk alleen maar zegt "Mijn eerste salviatrip was niet zo heftig, is dat omdat t de eerste keer was?" had je mss beter n oud topic kunnen uppen.

Maar een goed gesprek over salvia is nooit weg
Oud 29-01-2006, 20:28
stickie
stickie is offline
Ik ben het ook altijd nog van plan het een keer te doen, maar ik hoor veel over dat het eigenlijk veel te duur is voor wat je krijgt. Is dat nou ook zo?
Oud 29-01-2006, 20:36
rub0n
rub0n is offline
ik heb gisteren tevens voor de eerste keer salvia geprobeerd, met weinig tot geen resultaat.

na inhaleren kreeg ik een enórm warm gezicht, het voelde alsof ik tijgerbalsem over m'n wangen had uitgesmeerd, en hierna volgde een duf "stoned-like" effect voor een minuut of vijf.

Tot op een uur na roken, had ik wel echt het gevoel dat ik bepaalde dingen (muziek, visuals van een Lemon Jelly DVD) anders ervaarde, en telkens twijfelde of het wel zo hoorde.

Ik neem maar gewoon aan dat ik dit in m'n hoofd haalde, en misschien enigzins wazig was van de joint die ik vrijwel direct na de salvia opstak)

Volgende keer maar een zwaarder extract (zwaarder dan 5x, that is) proberen, en duimen dat het dan wel lukt.

is die kans groot?
Oud 29-01-2006, 20:57
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Mja, je kunt natuurlijk wel 5 gram 20x extract gaan wegroken maar als je t op de foute manier doet dan kan je aan de gang blijven.

Probeer t over een week of twee gewoon nog eens met een klein houten of metalen pijpje, zorg dat je een grote teug hete rook (met t blauw van de vlam aangestoken) minstens 20 tot 30 seconden binnenhoudt en blaas het daarna langzaam stukje bij beetje uit.

Mocht dat niet werken kan je na even geduld (ontloop de gewenning) mss een wat sterker extract proberen.

Maar concludeer niet te snel dat je er niet gevoelig voor bent.
Oud 29-01-2006, 21:06
rub0n
rub0n is offline
ik ben er toch vrij zeker van dat ik de juiste rook/inhaleringsmethode toegepast heb, vandaar dat ik concludeerde dat het waarschijnlijk aan het "eerste keer weinig effect" idee ligt, of aan verkeerde dosering (wat me eigenlijk onwaarschijnlijk lijkt)
Oud 30-01-2006, 07:38
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Zeratul99 schreef op 29-01-2006 @ 18:33 :
Wat zijn jullie ervaringen?
alsof er iemand aankomt dieme zo omklapt
wazige tuut
doet heelmoeilijk als je lan
tuup
wat eraalemaal hahahahahaha
gebeurt er toch allewhaha

Oud 30-01-2006, 07:56
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 08:19
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 30-01-2006 @ 08:38 :
wazige tuut
tuup

Oud 30-01-2006, 09:41
Zeratul99
Zeratul99 is offline
Wat grappig Rub0n, wat jij schrijft, namelijk dat je een heel warm gezicht enzo kreeg, dat had ik ook. Ik had het helemaal nergens in beschrijvingen gezien (van die user's guides, met van die lange lijsten van effecten).
Ik heb denk ik wel de goeie manier gedaan, ik had een pijpje, maar de rook was zo heet, dat ik het door een waterpijpje ging roken (die had een "oppasser" van me meegenomen . Maar de eerste hit rook was dus verloren gegaan, want die rookte ik door de gewone pijp, dus die hoeste ik meteen weer uit (die rook is echt superheet zeg). Maar er was nog zat over, dus dat heb ik opgemaakt met de waterpijp.
Er was wel ff een trip achtig moment, moeilijk te beschrijven wat ik toen voelde, maar dat was er maar een paar minuutjes, het was te kort om het echt te beseffen zeg maar.
Hoe zit dat eigenlijk als je grote hoeveelheden hasj of wiet op hebt? Ik heb weleens, dat als ik echt veel geblowd heb, dat ik dan ook wel patroontjes voor me zie in het donker (op de muziek).
Ik blijf trips toch wel heel boeiend vinden
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 12:57
rub0n
rub0n is offline
Het komt bij mij wel eens voor, dat als ik veel wiet geconsumeerd heb op een avond, ik half trippend in bed lig. Erg heldere beelden en patronen en voor mijn ogen hun "dansje" doen.

Vaak ervaar ik dat helemaal niet als prettig, want als ik eenmaal in bed lig, wil ik ook gewoon slapen

Ah well, volgende keer beter
Oud 30-01-2006, 14:02
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 30-01-2006 @ 08:38 :
wazige tuut
tuup

letterlijk zo idd.

mijne was "mweuhhhaauhaauhaauhaauhaauhhhhaahhaahaa"
en dat "zij" met zn twintigen mij de heuvel afduwden

wordt wel weer tijd.....
Oud 30-01-2006, 16:02
Verwijderd
Ik heb zaterdag samen met rub0n salvia geprobeerd, en ook ik merkte er weinig van.

Na de salvia gerookt te hebben werd mijn lichaam ineens heel zwaar. Het was alsof de zwaartekracht van de aarde 3x zo sterk werd, en mij naar de grond trok. (Ik zat gelukkig op de bank, anders zou ik waarschijnlijk hard zijn gevallen)

Mijzelf relaxed op de bank gepositioneerd en mijn ogen gesloten. Het voelde alsof mijn lichaam wegzakte in het niks, maar toen kwam ik ineens weer terug, en was vrijwel meteen weer nuchter.

Jammer, maar volgende keer hopelijk beter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten