Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij sommige keyboards kun je niet drie toetsen tegelijk indrukken. Het beste wat je dan kan doen, is de controls zo aanpassen dat shift of ctrl of alt twee van de toetsen zijn in de combinatie die je wilt indrukken, want je mag altijd een combinatie van de modifier keys indrukken.
|
Klopt, bij sommige toetsenborden werkt dat niet.
Als je een ander tobo koopt, ben je d'r hoogstwaarschijnlijk wel af, en dat vind ik een beter idee dan de controls anders in te stellen, omdat je eigenlijk toch geen goede combinatie kan vinden dan.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik had dit probleem ook met alle racespellen. Mijn toetsenbord is een Microsoft Natural Keyboard Pro, dat ik had aangesloten met de gewone p/s 2 (of zoiets) aansluiting. Daarnaast heb ik nog een usb stekkertje bij mijn toetsenbord. Toen ik het toetsenbord alleen met de usb stekker had aangesloten was het probleem opgelost. Ik weet niet of dit bij jou van toepassing is, maar dit was de oplossing van een soortgelijk probleem dat ik had. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi ben je stoned of boned? #1858 Korreltjezout | 500 | 14-04-2016 19:39 | |
Software & Hardware |
[Modem] pc doet raar Seven of Wands | 2 | 06-07-2005 11:16 | |
Software & Hardware |
Draadloos toetsenbord. Verwijderd | 16 | 18-09-2004 20:20 | |