Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb 'm al weer gevonden (die demo)
![]() Ik vind de besturing een beetje flauw moet ik zeggen!! Wel een mooi spel enzo, maar je kunt bijv. bijna fullspeed door het gras/grind rijden, dat is een beetje vreemd... Ik had wel de WIP-demo trouwens, weet niet of dat scheelt?? (WIP = Work In Progress) |
![]() |
|
voor zo ver ik weet is er alleen maar een WIP demo beschikbaar, en ziet het er naar uit dat er ook geen andere demo komt...
![]() maar dat je met fullspeed door het gras en grind kan, dat is ook zo in de full game lijkt mij... ![]()
|
Hmm, vind het een beetje (lees: heel erg) lame eerlijk gezegd... Maar goed. Voor de rest is de besturing ook niet alles hoor, als je stuurt reageert 'ie gewoon heel vreemd; misschien anders als je met een stuur rijdt ipv met keyboard, maar ja (ga binnenkort een stuurtje halen, dus ik bewaar de demo iig wel even)
|
![]() |
|
euh... moet toetsenbord F1 2002 rijden is idd niet de beste manier... heb het zelf een keer geprobeerd... maar nee, das echt brak... met een stuur gaat het gewoon vele malen beter... en reageert de auto veel realistischer... understearing en overstearing en dergelijke voel je als het waren eerder aankomen als in F1 2001...
![]()
||
Citaat:
Maar ik vind em met stuurtje idd erg vet. K ga em denk k wel kopen. Mooi materiaal om te vergelijken met het nog komende Grand prix 4. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Echt vet spel hè dat F1-2002!
Ik moest het er nog ff bij zeggen ![]() Er zijn nu ook al allemaal mods voor hè!!! Zoals Le Mans!!! Echt onwijs vet!!! Ze zijn er nu nog mee bezig, maar het ziet er al super uit! ![]() Voor meer screens en veel andere dingen kun je hier kijken: http://www.dutch-f12002.tk
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP Europa Sandersss | 15 | 07-05-2006 20:40 | |