(TS begint)
een paar maanden zou ik mezelf een onvoldoende geven over de sterkte van mijn emotie(3). Het is zelfs zo erg geweest dat dit een rede was voor de ziektewet. Gelukkig bestaan er dingen als medicijnen die je brein op een positieve manier kunnen beinvloeden en die de dingen beter op een rijtje kunnen zetten. helaas hebben deze medicate wel vaak bijwerking in het negatief, maarjah dat voorgezien.
Ik trok me veel te veel aan van andere mensen, terwijl ik nu zie dat dat soort dingen onbelangrijk zijn. Mensen die ontevreden zijn zitten voornamelijk te beoordelen of walgelijke mensen waar ik zoiezo niks mee te maken wil hebben:'Dat is niet goed, dat ziet er niet uit, dat is kansloos etc'.
het is een lange weg geweest en het heeft veel gekost, maar momenteel voel ik me emotioneel sterk, en heb het gevoel dat deze steeds sterker wordt. Ik zie dingen positief ipv negatief, en mensen die zeiken doet me meestal niet zo veel. Ik heb deze emotionele sterkte wel met upjes en downtjes en daarom geef ik mezelf momenteel een 6+. Ik heb het gevoel dat dit in de toekomst gaat veranderen in een 7. en ik streef eigenlijk naar de 8. Ben in mezelf gaan geloven.
Okee nu jullie

.