Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik zag laatst Het Nieuws op SBS6 en daar was zo'n kale man en dat niveau van die nieuwslezer was zó schokkend slecht. Continu versprak hij zich, kwam zélden lekker uit z'n woorden. Buitendat was de correspondente in Duitsland ook van zeer bedenkelijk niveau.
Bij deze dus de nominatie. Overigens ben ik wel gecharmeerd van Filip Freriks als nieuwslezer. Die maakt zo nu en dan wel 'ns een foutje, maar doet dan niet zo krampachtig z'n best om zichzelf te verbeteren en lacht er desnoods om. Hij is relaxed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *denkt* Het niveau bij Hart van Nederland ligt bedroevend laag. Als je die mensen tenminste nieuwslezers wilt noemen. En hoort dit niet op F&TV? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vind ik die lui van Hart van Nederland heel slecht jah. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Philip Freriks maakt af en toe wel een foutje maar dat maakt de uitzending wat persoonlijker. Het is niet zo'n automaat waaraan je duidelijk kan zien dat hij het opleest. Beste nieuwslezer blijft voor mij Henny Stoel. Slechste zijn toch weer die trutten van Hart van Nederland. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() philip, die is the best van al die nieuwslezers!!!!!!!!!! maar volgens mij ging het hier niet over, um ik heb eigenlijk geen slechte nieuwslezer, wel die van het weer : marjon de hond ![]()
||
Citaat:
Je dag begint goed...met een beetje Jan de Hoop Elisabeth Heihkoop is ook wel ok, Jeroen Overbeek doet ook z''n best maar Jan is wel toppie Maar de slechtste is zonder twijfel Marga. Ook Aldith Hunkar was in het Jeugdjournaal beter Topper zijn iig Rick Nieman, Suzanne Bosman,en asha de Boer, Gerard Arnkhof. Roelof Hemmen, Philip Freriks en Elzemieke Havinga zijn ook wel ok. Jeroen Latijnhouwers moet nog veel leren. In een vraaggesprek met een politiek verslaggever zegt de verslaggever na een lange ja-nee vraag, dat hij Jeroen niet heeft verstaan, zegt Jeroen doodleuk: zeg maar ja... Prachtige tv. Alleen daarom al moet hij aanblijven. Jeroen Pauw & Loretta was een leuk duo, solo zijn ze een stuk minder. Nog iemand vergeten...vast wel..oh ja de dames van sbs en die kale Roderick Fiets, voor zover we dat nieuws kunnen noemen
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe oud ben jij eigenlijk? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Marga van Praag.
Verder vind ik Philip Freriks ook vrij slecht, maar dat klinkt nog wel humoristisch. over de nieuwslezers van de commerciële zenders heb ik geen mening, want daar kijk ook weinig naar
Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 09:53. |
![]() |
|
eentje die bij RTL Ontbijtnieuws werkt... ze is maar heel soms op tv, dus ik heb het idee dat zij bedoeld werd met de invaller van Jan de Hoop.
Maar ik bedoel NIET Elisabeth Heijkoop! Kheb wel hier gekeken maar daar stond ze op één of andere reden niet bij ![]() Ze is iig blond en heeft een (lelijke) bril.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
intelligentie invloed op relatie ? emi | 104 | 30-07-2003 15:40 |