![]() |
|
Het is mischien nog wat vroeg maar ik kwam dit tegen en ik vond het erg indrukwekkend. Is er hier iemand die hier mischien al meer over weet?
CryTek, de makers van Far Cry, komen met een nieuwe FPS. Namelijk Crysis. Crysis is trouwens de eerste game die gebruikt gaat maken van DirectX10, daarmee kunnen wij érg mooie graphics op het beeldscherm krijgen. Het zal onder andere gebruik gaan maken van de Cry-Engine 2, Far Cry 2 zal daar ook waarschijnlijk gebruik van maken. De game staat gepland voor eind 2006. Een linkje naar wat screenshots en een artikel uit een duits magazine. en een linkje naar een techdemo met 1 minuut ingame beelden. Ik moet zeggen dat het er zéér indrukwekkend uitziet. Ik vrees alleen dat de huidige generatie grafische kaarten het hier wel flink moeilijik mee gaan krijgen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nope. Volgens deze bron wordt DirectX 10 tegelijkertijd met Windows Vista gelanceerd.
||
Citaat:
een slechte game met mooie graphics is erger dan een goede game met slechte graphics.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik snap niet helemaal waarom MS denkt dat mensen van XP af zouden willen stappen. Ik heb nog weinig echt kunnen lezen/horen over Vista waarbij ik dacht, 'kijk, dat is nou een goed idee'.
||
Citaat:
Hoe zich dat gaat verhouden in deze game en de hierop volgende games die ook op DirectX 10 gebaseerd zijn is natuurlijk even afwachten tot het eind van het jaar (het klinkt heel ver maar in weze is het helemaal niets natuurlijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan wil zoizo dat hij alle nieuwe spellen full kan spelen kijk nu speel ik meestal medium en dat boeit me nietzo |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb al een procesor en moederbord die nog wel even meekunnen. Alleen m'n grafische kaart is tegen het eind van dit jaar waarschijnlijk niet meer in staat om voor mij nog acceptabele graphics icm een goede framerate te produceren en die koop ik dan dus nieuw.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En jah Crytek kennende word het wel een leuke game, ik heb me vermaakt met Far Cry, leuk dat je verschillende dingen had om naar je doel te komen. Ruigste was natuurlijk die o zo ruige gesprekken tussen diverse karakters, en natuurlijk leuke effecten voor die tijd. zeer oude game, ziet er nu nog goed uit
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bagger. Ach jah, het verleden komt terug...c.q Voodoo III tijd.
|
|