Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op dit moment (10.54u) een koerstijging van 2,05%. Dat kan beter Philips ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bovendien worden ze gruwelijk ingemaakt door merken als Samsung, dat één van de snelst groeiende ondernemingen ter wereld is. Die merken hebben ook een flitsend imago waardoor ze vooral bij jongeren populair zijn...
Laatst gewijzigd op 24-01-2006 om 15:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier een foto van een hifi set uit de tijd dat Philips nog kwaliteit maakte. ![]() Philips LAB hifi set (1980/81) gewicht +/- 75 kilo (CD speler is uit 1986) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heftig man ![]() Waar vind je zo'n hifi set nog. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij hebben thuis ook zo'n set staan, de 900 serie. Ooit de topserie van Philips en ja die set is erg goed. Maar kijk eens wat ze tegenwoordig maken! Ze verliezen duidelijk van Aziatische merken...Ze proberen nu mee te doen en toch nog flitsende producten op de markt te zetten, maar volgens mij verliezen ze daarbij van Aziatische merken. Philips heeft een imago probleem. Het is daarom ook niet gek dat Philips de strategie meer naar Medische apparatuur verlegt...Philips doet veel onderzoek en ik denk dat ze zich beter daar op kunnen richten. Marketing is van oudsher een probleem bij Philips...
||
Citaat:
![]() Dit zijn ook lekkere oude Philips snoepjes. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mwhah, zo bijzonder is die ouwe troep van Philips nou ook weer niet. Destijds waren er ook andere merken die dat soort sets op de markt hadden. De DCC was wel een inovatie van Philips. Uiteindelijk werd het toch een flop door de komst van media die optisch uitgelezen kunnen worden (cd, minidisc en nu de dvd). Maar met de DCC kun je wel digitaal opnemen op een band! ![]() Deze hebben wij thuis staan. Ik heb hem pas nog aangesloten op mijn home cinema. Het geluid is zelfs nu nog enorm goed!
||
![]() |
Citaat:
Wat grappig om te zien, die bovenste heb ik volgens mij ook gehad totdat er waterschade kwam. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat kunstof, ![]() ![]() Maargoed imagoprobleem of niet, op enkele hifi forums zitten echte Philips freaks die vrijwel alles van dat merk verzamelen, van buizenradio's tot de nieuwste LCD TV's en senseo koffiezetters. ![]() Een echte vintage klassieker van Philips, de allereerste consumenten CD speler. Philips CD 100 (1983) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |