![]() |
|
Deze gast is in opleiding geweest bij de Maharishi, een hindoe goeroe die in de Limburgse bossen woont. Gelderloos heeft het telecombedrijf Scarlet vanaf de grond opgebouwd, is multimiljonair en wil wereldvrede bereiken. De eerste stap hiervoor is om 500 tot 1000 mensen op dezelfde plaats te laten mediteren in Nederland tijdens werktijden. Hierdoor zou de negatieve energie in dit gebied minder worden. Er staat een onderzoek online en ook een wat korter interview. Ben benieuwd of dit werkt en of hij die 1000 mensen bij elkaar kan krijgen... \edit: Ik wist trouwens niet waar ik dit topic moest plaatsen, ik vond dit de meest logische optie.
Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 22:35. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Mij lijkt het dat de statistiek die hier bedreven wordt nogal op het volgende voorbeeld lijkt:
Citaat:
Bron Groet, Tio
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Aan de andere kant zijn er wel dermate veel positieve veranderingen op verschillende gebieden dat om over correlaties te spreken ook wel een beetje kortzichtig is. Dat neemt echter niet weg dat het niet in twijfel zou moeten worden genomen. \edit: Ik hoor net van een huisgenoot/student Sociologie dat Sociologen correlaties al vrij snel als theoritisch mogelijk achten...
Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 00:27. |
![]() |
||
Citaat:
Wat nou als die gozer 500 tot 1000 mafkezen vind die elke werkdag lekker gaan lopen mediteren, en er vind tijdens deze periode geen aanslag plaats.. heeft het dan geholpen? Kan, maar aangezien we zonder meditaite onzin ook geen aanslagen voor onze kiezen krijgen, is het hoogst twijfelachtig of zij daarvan de reden zouden zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
er loopt een man zout te strooien in een straat. vraagt er een andere: waarom doe je dat. antwoord: dat is tegen de olifanten. die andere: maar hier zijn toch helemaal geen olifanten. antwoord: goed spul heh
||
Citaat:
Een man probeert indruk te maken op een meisje: Ik ben de beste houthakker in de Sahara! Maar daar staan toch helemaal geen bomen? Hah, zo goed ben ik dus!
||
Citaat:
||
Citaat:
Het gaat er juist om dat je bij het ontdekken door de normale structuur heenbreekt. Daarbij helpt het mijns inziens erg om alles zo objectief mogelijk te bekijken en iedere visie in twijfel te nemen (dat wil dus zeggen geen oordeel vellen). Ik ben blij dat er nog van dit soort mensen zijn. Die websites laten bovendien duidelijk zien dat hij geen kwade bedoelingen heeft en een heel nuchter persoon is.
|
|
|