Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey cheshirecat wat haat jij nou eigelijk
dit staat in je opening van je topic : maar ik haat de nep-satanisten!! en dit staat weer iets verder op de pagina : Het enige wat ik wil zeggen is dat ik de nep satanen haat en naar mijn weten is der een heel verschil tussen satanisten en satanen , dus als je iets haat bedenk dan eerst ff wat je haat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
terwijl satan tegenstander betekend en dat die pentagram en het omgekeerde kruis dus gebruikt word om te laten zien dat je tegenstander bent van elk geloof als satanist |
![]() |
||
Citaat:
dat is alleen maar een hoop frustratie voor lucht. laat ze lekker hun gang gaan, maak je geen onnodige drukte om iets waar ze zichzelf niet in willen veranderen. misschien doen ze wel alsof ze iets weten van het satanisme... als dat is wat ze willen "blessed be" toch?
|
![]() |
Laat dat soort gasten toch gewoon links liggen... Ik kreeg er een tijdje geleden ook een op m'n dak die vrolijk vroeg of ik 'm niet kon leren iemand te vervloeken... 'Tuurlijk! Maar toch maar niet voordat je weet waar je over lult, meneer de satanist'... zielige mensen dat soort gasten...
Naast het DUIDELIJKE naar boven wijzende pentagram moet je kennelijk ook nog een shirt met 'ik ben GEEN satanist' dragen... hoewel het pentagram voor nog leukere 'misverstanden' zorgt (ben jij joods?? nee.. das ZES punten...). Enfin, gewoon links laten liggen dus... of leer ze iets grappigs en vertel ze niet over de tri-wet... heeft altijd wel leuke effecten ![]() "Lest thou harmst any, dost thee will" Licii! - Fahr
||
![]() |
Citaat:
satanisten aanbidden geen duivel, ze vinden dat niemand boven hun staat, zelf zijn ze de belangrijkste satanen zijn degene die in de duivel geloven veel mensen weten dat niet, een paar mense vinde mij satanistisch eruit zien, vraag ik of ze zelf wel weten wat satanisten zijn, zegge ze da da duivelaanbidders zijn, kgeef ze dan ff uitleg over wa satanisten wel zijn ![]() enne nog iets best zieligs: ik ken een paar jongetjes van 11 die zichzelf oowk satanisten vinden (en zelf geen idee hebben van wa satanisten zijn), zo krijgt het satanisme vanzelf naam van duivelaanbidders ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
[edit]en ik ben geen satanist[/edit] ------------------ Alto's zijn kewl --- Life sucks --- I love you but I'm not in love with you --- ~*Wicked Child Of The koRn # 4*~ --- there's latin spirit in everyone [Dit bericht is aangepast door linkin park (27-09-2001).]
||
![]() |
Citaat:
Toen het Christendom als religie werd ingevoerd wilde men de oude paganisten enigszins tegemoetkomen en verwerkten ze hun 3 goden in de 3-eenheid Satan. De meeste mensen die zich NU satanist noemen aanbidden het kwaad, het is dus eigenlijk geen satanisme, maar antichisme (of hoe je 't dan ook noemt) Licii! - Fahr
|
![]() |
altijd dat gelul over satanen en satanisten. Satanisten houden maar vol dat het niets met de duivel te maken heeft. Maar de duivel = satan. Bij satanische 'clubs' vindt je omgekeerde kruizen, dit is het teken van satans aanbidding. En als laatste: ik heb een boek gelezen over een vrouw die meer ervaring heeft dan jullie allemaal bij elkaar. Zij is SATANIST geweest 9zoals ze het zelf óók noemt) en ze aanbidde satan, gng naar satans kerken enz. In het woordenboek 9waar hier natuurlijk geen waarde aan wordt gehecht) betekenen alle woorden met 'satan' erin negatieve en duivelse dingen.
Je mag je noemen zoals je wil maar voor mij blijft eensatanist een duivelsaanbidder |
![]() |
|
![]() |
In de veronderstelling dat dit een reply is op mijn post:
ten eerste: ik ben GEEN Satanist ten tweede: de ECHTE Satanisten zijn zoals beschreven hierboven, dat iedereen die het kwaad aanhangt nou vrolijk schreeuwd dattie Satanist is, daar kan ik ook niets aan doen ten derde: WAT maakt het in VREDESNAAM uit hoe je jezelf noemt? Als je een bepaalde levenssteil aanhangt die ok is, wie zijn anderen dan om erover te zeiken? Licii! - Fahr
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
bron: www.satanisme.nl , site van de satanic brethren, officïele Nederlandse Sanction van de Satanic Kindred Organization. satanisme heeft ook met wicca te maken, zie http://www.weirdwiccan.homestead.com...satanisme.html
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je hebt satanisme het geloof en satanisme de levenswijze dus als je het geloof neem dan staat er in het woordeboek: aanbidding van satan en bij atheïstme staat : ontkenning van het bestaan van god dus het verschil hier mee is dat een satanist (het geloof) de duivel aanbid en een atheïst niet geloofd dat god bestaat hebben we het daar in tegen over satanisme (de levenswijze) dan zeggen die satanisten:" wij geloven in niets bovennatuurlijks niet in god of in de duivel alleen in ons zelf" dus dan is er bijna geen verschil met het atheïstme maar het is een heel moeilijk onderwerp want er bestaan ook 3 soorten satanisme (levenswijze) die ook op http://www.satanisme.nl staan en dan nog ff over dat gezeik van elsbizkit over die omgekeerde kruizen en die pentagrammen die hebben satanisten(levenswijze) omdat het tekens zijn van satan , wat betekent in het herbreeuws tegenstander dus die satanisten hebben die dingen om te laten zien dat zij tegenstanders zijn van elk geloof |
![]() |
||
![]() |
[quote]Kees-AfhaalChinees schreef:
Citaat:
ja en dat hebreeuws staat weer in de bijbel enz. Dus uiteindelijk (owkay hier komtie: DENK ÍK) dat het satanisme een voortvloeisel uit de bijbel is. Ookal heeft het voor de stanisten nu een hele andere betekenis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mensen, lees dit eerst eens. http://www.truesatanisthorde.nl/dutc...ssatanisme.htm
Dit komt van de site http://www.truesatanisthorde.nl/ Hier moet je op -Under Construction- klikken en dan kun je de intro skippen of lezen en dan naar de site ![]() Maar als ik jullie was (De meeste, op enkele na) zou ik dit even grondig doorlezen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat het in de loop der tijd helemaal verdraaid en verandert is, is niet mijn fout... Die info is algemeen bekend bij mensen die zich bezig houden met de geschiedenis van religies, ik heb het van een afgestudeerd theoloog... Licii! - Fahr
|||
![]() |
Citaat:
ja maar dan is het oorspronkelijk wel duivelsaanbidding |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Men wil nog steeds geloven wat men wil geloven. Dit is al jaren aan de gang, al jaren wil men het verschil tussen Satanisten en Satanen niet inzien. Wat niemand wil begrijpen is dat het niet om het woord satan gaat maar om de Betekenis van het woord satan. Iedereen betrekt altijd De Duivel bij het woord Satan. En weet je hoe dat komt? Allemaal door de bijbel. En dat is ook meteen de reden waarom er allemaal van die lompe mensen zijn die niets anders willen geloven. En aan de geschiedenis valt natuurlijk niet te twijfelen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Maar ik zeg niets meer.
Degene die het nog steeds niet snappen zullen het nooit snappen. Die mensen kun je alles vertellen maar ontkennen het toch allemaal want die weten hoe het wel zit. Dus ik doe geen moeite meer. Als iemand zich er in verdiept weet men hoe het wel zit. En dan bedoel ik verdiepen in het Satanisme en niet alles zomaar klakkeloos aanneemt wat zoveel mensen zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mm waar ken je daar meer over vinden vind het wel intressant de bijbel heb ik al weggepleurd vind ik niet overtuigend
ik geloof wel in iets geloof niet in een niets maar is da satan nisme may be
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en je moet niet alles terug brengen naar de bijbel, met alles wat je zegt verwijs je naar de bijbel, heb je geen eigen mening ( tis gewoon een vraag , ik hoop dat je je niet aan gevallen voelt) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waar geloof je dan in als ik vragen mag |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik zeg dat het satanisme uit de bijbel komt en ik denk dat het in ieder geval begonnen is als duivelsaanbidding. Het kan nu wel anders zijn maar daarom is het logish dat veel mensen (we leren het zelfs op school) zo tegen satanisme aankijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
P.S. over dat boek wat jij had gelezen, die vrouw heeft daar meerder verzinsels in gezet, omdat er bijvoorbeeld helemaal geen duivelskerk bestaad in de vorm van een gebouw ofzo iets ( deze info komt niet van mij maar ik heb dit van een oudere satanist al 40 jaar) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het Satanisme is de Tegenstander van alle hypocrieten en draaikonten. Sinds vele jaren verken ik het Satanische/Occulte-ondergrondse en val van de ene in de andere verbazing. De zogenaamde ?Heidensche, Occulte of Satanische ?Scène in Nederland & België is een vergaarbak van alle kippen zonder kop die op 1 januari nog de Wicca-traditie aanhangen op 21 april reeds overstappen naar de Germaanse en/of Noorse tradities en vervolgens op 7 december de vlam van Satan in zich voelen branden. (gelukkig bestaat Shiva Nijmegen wat een vergaarbak ik voor deze koploze kippen, waar ik ze met alle plezier naar door verwijs.) Dan krijg ik uit het niets een brief van zo?n individu op mijn bureau. Met bloed door lopen ogen lees ik zo?n brief, zucht wel twintig keer het Wilhelmus en begeef me vervolgens naar het dichts bijzijnde toilet om mijn darmen vrijspel te geven. Nu kan ik begrip opbrengen voor hen, die nog ?zoekende? zijn en van zoveel mogelijk richtingen, denkwijzen en levensovertuigingen willen proeven. Het is echter vaak de manier van aanpak die mijn haren ten berge doen reizen. Het valt me namelijk op dat ze ontzettend afgeven op hun ?vorige? religie of filosofie, hoe vaak heb ik niet gelezen wat voor onzinnig gezeik die groep/organisatie of cultus was. Het kan nooit genoeg zijn! Erger dan de verveelde geïnteresseerden in wat er zoal groeit en bloeit in Satanische Nederland & België zijn de schijnheilige betweters, de hypocriete weet alles beter en de draaikonten die het één zeggen en het ander doen. Dit soort figuren kan wat mij betreft niet snel genoeg ter verantwoording worden geroepen voor een ?Infernaal Tribunaal?. Men kan zich dit type mensachtige wel voor stellen: het zijn die gasten die beginnen met stroop smeren in de hoop dat je flink wat informatie voor hen ophoest (liefst van interne en geheime soort,), daarna eeuwen niks van zich laten horen in de hoop dat je ze bent vergeten om daarna weer te schrijven dat ze via via aan ons postadres zijn gekomen. Natuurlijk zou een teveel aan stroop smeren of beter gezegd anus kussen te snel opvallen; geef echter iemand de gelegenheid om ze te vergeten (ten minste dat denken ze dan) en ze staan binnen een half jaar of een jaar weer voor je neus, pretenderend nog nooit van je gehoord te hebben. dit soort lijpe trucs, die overgingens zo doorzichtig water zijn ? en dan bedoel ik niet water uit de Noordzee)! Behoren tot de klassiekers, maar amuseren me nog wel als iemand het nog eens probeert. Laat ze maar voor mij dansen., amuseer mij maar. Ik zorg er wel voor dat niemand zich ten koste van mij amuseert! Weer een variant op voornoemde ?informatievergaarders? (die zich nooit ideologie, levensovertuiging of wat dan ook binden ? dat is immers te gevaarlijk!) is de puurste vorm van schijnheiligheid: de Ordinaire Draaikont (ofwel O.D.). deze humanoïde parasiet in de pels van de Occulte, Heidensche of Satanische beweging in Nederland & België - en ongetwijfeld andere landen. Misschien geeft dit een beter beeld hoe een gemiddelde Satanist staat tegenover meelopers. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een kritische blik op je eigen religieuze overtuigingen Gatara | 160 | 15-10-2006 21:54 | |
Muziek |
Het grote blasfemische en truie black metal topic telluriet | 114 | 06-03-2004 12:25 | |
De Kantine |
Welk nummer heb je op staan..?? <<~TüRKLaDy~>> | 351 | 01-12-2003 16:35 | |
De Kantine |
Wat betekent jouw nickname? Demeter | 68 | 07-09-2002 14:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Islam TefnachT | 285 | 16-06-2002 16:09 |