Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar euhm om eens on-topic te blijven eens kijken of ik nog iets aan bands weet wat wel de moeite waard is Een vriend heeft me laatst iets van Holmgang en Hati laten horen, was ook best aardig
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik raad iedereen aan:
![]() Ik heb onlangs de cd van deze Noorse band aangeschaft, "Nekrotisk Inkvision" is een gitzwarte plaat in het straatje van Gorgoroth, beetje Mayhem en soms doet het me denken aan Satyricon. Nadat je dit gelezen hebt zou je al overtuigd moeten zijn en meteen deze cd gaan aanschaffen bij Displeased, als je meer wilt weten, moet je hun website eens bezoeken: http://koldbrann.cjb.net
||
Citaat:
Bij gothic hoort eerder een instelling van "Ja, de wereld is kut en daar kun je niks aan veranderen, maar dat is niet zo erg we gaan er het beste van maken en ons concentreren op wat we vet vinden." Heb ik gehoord van een self proclaimed true goth die al die foute alto's veracht.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Track 7 was volgens mij jolly. Zat zo'n break van 2 seconden in ofzo, kei verneukeratief haha. (Ken je die ?)
|
Are You A MURDERDOLLS Fan Or What ?"
- Results: Oh, you're just a loser.. you dont know the murderdolls... YOU WISH!!! boohoo ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Toch maar eens kisten aanschaffen ![]()
||
Citaat:
Maarach, ikzelf ben groots beherit fan, en vooral de DDTM periode, dat is zo mid tempo als de pest. en super KHOLD is zo mid tempo als de pest, en is ruk. damn... wat was deze post overbodig.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik raad je trouwens Drawing down the moon aan, enorm mid tempo, maar die sfeer ![]() DDTM heeft trouwens een hele andere productie dan al hun andere werk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oath of the black blood en drawing down the moon zijn best ok als de gelegenheid er om vraagt. Het is te Satanisch beladen imho om door de trent-lulletjes serieus te kunnen worden genomen en voor mij om tot boykotten te overwegen tegenover de vele navolgers met hun goat penis hard as steel semen cuntrape blasphemy ritual kult.
Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 00:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|