Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn er wel een paar die 24 uur open zijn, maar ik heb geen idee waar die zitten. Ik parkeer altijd gewoon bij mijn vriendin voor de deur, wat overigens ook betaald parkeren is.
Misschien even op www.utrecht.nl kijken of iets dergelijks? |
![]() |
||
Citaat:
ooit een auto op vier blokken zien staan ? en je dan vervolgens afgevraagd wat er toch gebeurd zou zijn met de wielen ?
||
![]() |
Citaat:
De buurt waar ik het over heb valt nog wel mee, zeker als je je auto in een woonstraatje parkeert kan er weinig misgaan. Zoals Dukko zegt kun je altijd een taxi voor 10 euro terug nemen als er geen bussen meer rijden. Dat is goedkoper dan 2 euro per uur (of meer) aan parkeerkosten betalen. Disclaimer: Deze post is geheel op eigen risico van de lezer te interpreteren, ik ben niet aansprakelijk voor evt. geleden schade. Lezer dient dan ook zelf de nodige voorzorgsmaatregelen te nemen als het vergrendelen van de auto en het niet achter laten van waardevolle voorwerpen in het voertuig |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (daarnaast, 500 euro voor 4 velgen+banden is gewoon goedkoop.)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Parkeertopic coopergirl | 12 | 09-03-2013 21:17 | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #2 Verwijderd | 500 | 05-03-2009 16:41 | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in de metro, of ergens anders. Uice | 500 | 30-03-2008 12:35 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijles en Rijbewijs topic #9 Verwijderd | 500 | 13-02-2007 14:41 | |
Vrije tijd |
gaan jullie ook vaak naar een voetbalwedstrijd ? The President | 218 | 17-02-2004 19:34 |