Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2006, 21:56
Bronxy
Bronxy is offline
Ikzelf geloof dus helemaal niet in spoken maar mn moeder wel en die heeft ook wel eens paar dingen meegemaakt waardoor ze er erger in gelooft..

1). Kort geleden was er zo veel sneeuw dat er rond Apeldoorn allemaal files ontstonden en dat er mensen daar moesten overnachten enzo.. mn vader werkt in Apeldoorn en ging `s middags al om 3 uur weg.. `s avonds 7 uur nog nie thuis terwijl je er een half uurtje over doet.. opeens doen de lampen nogal raar en beginnen te knipperen.. mn moeder denken dat er iets met mn vader aan de hand is.. Bleek hij bijna een aanrijding te hebben gehad gelukkig kwam hij om 8 uur wel binnelopen

2). We hadden een ongeluk gehad 10½ jaar geleden waarmee we over de kop vlogen met het autootje.. Mn vaders rechterarm was "Ontveld" en mn broertjes hoofd was nogal open... ik kwam er af met een bloedlip.. Mn moeder dacht echt dat mn broertje doodging en was helemaal hysterisch totdat ze een "Geestesverschijning" aan het bed van mn broertje zag.. het zou haar opa geweest zijn en toen wist ze dat alles goed zou komen..

3). Mn moeder ligt in bed en mn vader keihard te snurken natuurlijk.. opeens word mn vader stil en mn moeder word daardoor een beetje wakker en voelt iets op haar hoofd.. ze zou gemasseerd zijn op haar voorhoofd en toen schoot ze overeind en keek om haar heen.. mn vader lag te slapen en er was niemand.. eigenaardig eh? mn vader word nooit wakker dus hij was t dit keer ook nie die slaapt wel rustig door als mn moeder gilt ofzo

Nou.. nog meer eigenaardige verhalen? post hier maar bij
Oud 02-02-2006, 15:30
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
jullie maken we veel ongelukken mee
Oud 02-02-2006, 20:30
Bronxy
Bronxy is offline
tsja.. we komen er gelukkig meestal weer heelhuids uit
maar we zijn vast nie de enige.. (hopelijk wel natuurlijk voor die andere mensen )
Oud 02-02-2006, 20:38
mepsteen
mepsteen is offline
nou, ik zie niet veels overtuigends, ik wil je niet beledigen of zo, maar ik denk dat je moeder een tikkeltje té bijgelovig is...
Oud 03-02-2006, 16:41
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 02-02-2006 @ 21:38 :
nou, ik zie niet veels overtuigends, ik wil je niet beledigen of zo, maar ik denk dat je moeder een tikkeltje té bijgelovig is...
Misschien ben jij een tikkeltje té sceptisch..
Oud 03-02-2006, 16:52
Misti
Misti is offline
Ik vind het in ieder geval een leuk topic. Ik had ook een topic gevonden over spookverhalen en had dat 's avonds gelezen, en ik kon helemaal niet in slaap geraken. Zat ik me in te beelden hoe eng het zou zijn als een geest heel hard BOE zou roepen in je oor terwijl je probeert te slapen...
Oud 03-02-2006, 20:14
Bronxy
Bronxy is offline
Citaat:
Misti schreef op 03-02-2006 @ 17:52 :
Ik vind het in ieder geval een leuk topic. Ik had ook een topic gevonden over spookverhalen en had dat 's avonds gelezen, en ik kon helemaal niet in slaap geraken. Zat ik me in te beelden hoe eng het zou zijn als een geest heel hard BOE zou roepen in je oor terwijl je probeert te slapen...
Ik denk niet dat een geest zomaar BOE zou roepen als je probeert te slapen eerder zou hij je kietelen ofzo ^^
en @ mepsteen.. ik geloof er zelf ook nie in maar mn moeder dus wel
Oud 03-02-2006, 20:26
Misti
Misti is offline
Citaat:
Bronxy schreef op 03-02-2006 @ 21:14 :
Ik denk niet dat een geest zomaar BOE zou roepen als je probeert te slapen eerder zou hij je kietelen ofzo ^^
en @ mepsteen.. ik geloof er zelf ook nie in maar mn moeder dus wel
Ja, dat bedacht ik me achteraf ook Maar toen ik het dacht in mijn bed voelde ik me toch niet op mijn gemak
Oud 03-02-2006, 23:06
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Misti schreef op 03-02-2006 @ 21:26 :
Ja, dat bedacht ik me achteraf ook Maar toen ik het dacht in mijn bed voelde ik me toch niet op mijn gemak
Ik beelde me als kind in dat er iemand in de kamer zou komen die plotseling de dekens van mijn bed zou trekken.. dat is ook zo'n lekkere gedachte als je gaat slapen..
Oud 04-02-2006, 09:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 04-02-2006 @ 00:06 :
Ik beelde me als kind in dat er iemand in de kamer zou komen die plotseling de dekens van mijn bed zou trekken.. dat is ook zo'n lekkere gedachte als je gaat slapen..
Ik dacht altijd dat er een man op het dak stond (voor mijn raam is een dak waar je op kunt staan), en als de gordijnen dan nog open waren, was ik altijd bang dat er ineens een persoon zou verschijnen
Oud 09-02-2006, 20:27
sizz
sizz is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-02-2006 @ 10:06 :
Ik dacht altijd dat er een man op het dak stond (voor mijn raam is een dak waar je op kunt staan), en als de gordijnen dan nog open waren, was ik altijd bang dat er ineens een persoon zou verschijnen
Ik dacht als kind altijd dat er geesten onder mijn bed woonden en dat die 's nachts gaan slapen bij mij in bed...en dan durfde ik mijn ogen nooit open te doen als ik in bed lag.
Nu heb ik dat eigenlijk nog steeds als ik net een enge film heb gezien of zo...dan denk ik dat een enge gast uit de film misschien wel plotseling in mijn kamer staat en naar me staart...
Jaah, kben nogal scheiterig...maar ik verbeeld me sowieso veel meer onzin 's nachts dan overdag (er is iets mis met die zin...)...misschien omdat het donker is dan.
Oud 11-02-2006, 17:55
Bronxy
Bronxy is offline
Ik beeld me eigenlijk niks in.. natuurlijk denk je wel dingen als je niks ziet in het donker en je staat in je kamer.. maar als je gewoon rustig blijft en je bed in gaat merk je dat er toch niks is
Oud 11-02-2006, 18:11
Subject
Subject is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 02-02-2006 @ 21:38 :
nou, ik zie niet veel overtuigends, ik wil je niet beledigen of zo, maar ik denk dat je moeder een tikkeltje té bijgelovig is...
Ja.

En: toe-val.
Oud 11-02-2006, 21:19
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
sizz schreef op 09-02-2006 @ 21:27 :
Ik dacht als kind altijd dat er geesten onder mijn bed woonden en dat die 's nachts gaan slapen bij mij in bed...en dan durfde ik mijn ogen nooit open te doen als ik in bed lag.
Ja ik dus ook en me oudere broer wist dat en is er een keer onder gaan liggen en heeft me na enkele minuten indoezelen laten schrikken door ze handen stevig op me te leggen. nu kan ik er om lachen maar moest destijds echt huilen van schrik. Ging ook de komende dagen erna echt controleren of hij er onder lag.
Advertentie

Regels voor berichten