Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat voor ras hond heb je? Zijn die van nature bang of had je gewoon de schijterd uit het nest? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Een hondje van een boerderij, fout natuurlijk, maar goed, we gingen kijken en toen waren we verkocht. Ze zeiden dat hij 13 weken was, achteraf kwamen we er achter dat hij al 16 weken was, en al die tijd aan niks gewent, geen andere honden, geen auto's, stofzuigers, allemaal dat soort dingen. En hij was ondervoed, niet zo erg dat je het op het eerste gezicht zag, maar later viel dat natuurlijk wel op. Het was wel meteen echt 'mijn' hond though, ze zaten in een schuur (had al een slecht teken moeten zijn natuurlijk, maar goed) en toen ze daar uitkwamen sprong hij meteen op mijn schoot en is daar ook niet meer echt vanaf gegaan. En voor ons was en is het een lieverd, hij slaapt op mijn kamer (en regelmatig op mijn bed ![]() (Hmm, 't is wel een heel verhaal zo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar lijkt me wel vervelend als je dan helemaal nooit bij hem kan komen? Is het toevallig ook een reu? Bij ons iig wel en hebben hem verder nooit laten helpen, dus dat zal ook wel een reden zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is een reutje inderdaad, wel gecastreerd, maar gewoon verknipt ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Is ook gevaarlijk he met al die auto's. Maar als hij dan losloopt is het ook belangrijk dat hij dan luistert.
||
Citaat:
||
Citaat:
Als mijn hond me dat flikt krijgt ziet hij echt alle hoeken van de kamer hoor ![]() Weet iemand trouwens waarom mijn hond ineens niet meer luisteren wil? Vooral het commando "kom hier" wil niet meer. Eerder luisterde hij er gewoon goed naar maar nu al bijna een maand niet meer. Ik kan hem dus ook niet meer los laten in het park enzo. Kan het de puberteit zijn en zo ja, hoe lang duurt dat ongeveer?
||
Citaat:
Wat ze bij mij doet kan ze ook bij andere mensen/honden doet, zo'n hond heeft wat mij betreft geen recht om te leven.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Hond aan komen lopen wup | 1 | 08-11-2006 16:36 | |
Flora & Fauna |
Puber gedrag van hond! Ingetjuhh | 19 | 28-08-2005 21:27 | |
Flora & Fauna |
honden en omgang met anderen... Ingetjuhh | 45 | 14-07-2005 21:14 | |
Flora & Fauna |
puppiecursus Ingetjuhh | 7 | 19-04-2005 05:44 | |
Flora & Fauna |
Puppie.. Ingetjuhh | 77 | 28-03-2005 12:31 | |
Flora & Fauna |
stelling: als je een honden cursus volgt ben je geen hondenliefhebber!!! C'est moi | 12 | 25-09-2003 10:42 |