Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe weet jij dat mensen zo over je praten... misschien kennen ze je gewoon niet en durven ze je niet aan te spreken omdat je er niet toegangkelijk uitziet of niets toegangkelijks uitstraalt (toegangkelijk = hier aanspreekbaar) Aandacht trekken = vervelend. Ik wordt nu niet aangevallen, maar ik zeg toch: ik doe en zeg graag wat me ingeeft, ik pas me zo min mogelijk aan. Het verschil tussen mij en aandachtstrekkers is geloof ik dat ik doe hoe ik doe, om een boodschap over te brengen, en niet om gezien te worden. Dus: -om erachter te komen of we niet té abnormaal zijn -niet normaliteit is belangrijk, maar acceptatie -om one of the guys/girls te zijn Klopt dat een btje?
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik keek ook vaak(doe het nog steeds wel eens, ben dan heel verontwaardigd als mensen me niet benaderen), heel gevaarlijk. Wat een toeval dat jij ook zo'n hoofd hebt!!! Maar ik kijk vooral stoned ![]() Introvert.... tja, ik hou meer van extrovert, beleef je wat meer... hoop ik ![]()
Laatst gewijzigd op 13-02-2006 om 14:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik vindt het super van je(@nare man) dat je het woord "makkelijk" gebruikt, want dat is het grotendeels, gemakzucht. Als je bent zoals de rest, hoef je geen mening te verantwoorden, je niet uit te leggen, niet zoveel moeite te doen om te zijn wie je bent. En dankjewel welle
||
![]() |
Super goed dat je zo zelfverzekerd bent Maantje
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar van volslagen wildvreemden moet je je inderdaad niets aantrekken. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Door mijn onzekerheid en faalangst heb ik mijn hele basisschoolperiode geprobeerd normaal te zijn en toneel gespeeld. Zonder succes natuurlijk, want door juist te proberen niet de domste, de slimste, de leukste, de lelijkste, de mooiste of wat dan ook te zijn viel ik op. Na een depressie heb ik eerst mijzelf geaccepteerd en daarna (geprobeerd) verder te gaan met waar ik zelf gewoon zin in heb. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar eigenlijk wijken ze helemaal niet van het 'normale' af, omdat er heel veel meer jongeren zijn die zich op dezelfde manier willen onderscheiden. Gewoon door een aantal veranderingen aan het uiterlijke voorkomen. Maar daarmee kun je uiteindelijk toch niet veel afwijken van het normale. En die mensen zoeken waarschijnlijk ook weer mensen die net als hun, 'afwijkend' zijn. Ze willen uiteindelijk dus toch ook ergens bij horen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus persoonlijk vind ik de hele discussie een beetje zinloos. |
![]() |
||
Verwijderd