Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2006, 20:08
maxwell
maxwell is offline
ik vroeg me af,,

heeft een lange afstandsrelatie veel nut,
of overwint liefde alles en gaat het goed samen?

ik ben nl. verliefd op iemand die best wel ver weg woont..
Oud 01-02-2006, 20:09
Verwijderd
Zoekfunctie?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 20:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zoekfunctie.

Verder, ik en mijn vriend wonen 1,5 uur reizen bij elkaar vandaan maar zien elkaar gemiddeld een keer of 3 á 4 in de week. Nu al 14 maanden samen, dus kan prima werken hoor.
Oud 01-02-2006, 20:19
maxwell
maxwell is offline
bedankt voor snelle antwoord

ja ik weet het er is een zoekfunctie

maar ik wil graag ervaringen weten
Oud 01-02-2006, 20:20
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
maxwell schreef op 01-02-2006 @ 21:19 :
ja ik weet het er is een zoekfunctie

maar ik wil graag ervaringen weten
En de zoekfunctie is dus precies dé plek om die te vinden.... Zijn ook nog wel aardig wat recente topics geloof ik
Oud 01-02-2006, 20:36
ik=lief
ik=lief is offline
Ik en mijn vriend wonen zo'n 200km bij elkaar vandaan..
en het gaat nog steeds goed, en prima, we zien elkaar ieder weekend en het reizen voor elkaar vinden we ook niet erg
We zijn nu zo ongeveer 4 maanden samen, dus het werkt wel
Oud 01-02-2006, 20:42
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
M'n ex woont 2½ uur reizen van me vandaan en dat is 15 maanden goed gegaan (en zeker niet uitgegaan vanwege de afstand) en m'n huidige vriend woont ook 2½ uur reizen van me vandaan (in een andere richting ) en dat gaat ook 'al' 2 maanden goed.

Je moet er gewoon allebei mee kunnen leven dat je elkaar niet elk moment van de dag even kunt zien en dat er tijden zullen zijn waarin je elkaar bijvoorbeeld twee weken niet ziet. Als je daar allebei geen probleem van maakt, dan kan een lange afstandsrelatie goedgaan als je echt gek op elkaar bent.

Tenminste, zo gaat 't bij mij.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 20:45
Experiment
Experiment is offline
Heb mijn verhaal al 1000 keer getypt, er zijn al zoveel topics hierover geweest. Maargoed nog 1 x in het kort:

Mijn vriend woont 2 uur reizen bij mij vandaan en dat gaat al 16 maanden erg goed. Nadeel is natuurlijk dat je niet even bij elkaar langs kan wippen, maar er staat tegenover dat je veel tijd houdt voor je eigen bezigheden. Nou moet ik er wel bij vermelden dat mijn vriend familie en vrienden heeft in mijn woonplaats. Dat is wel gemakkelijker dan als je telkens in een of ander plaatje zit, waar je alleen je vriend(in) kent en verder niemand. Dan ben je best wel op elkaar aangewezen lijkt me, een weekend kan dan lang duren
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 20:49
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Experiment schreef op 01-02-2006 @ 21:45 :
Heb mijn verhaal al 1000 keer getypt, er zijn al zoveel topics hierover geweest.
Ik volgens mij ook. Maar goed, mijn vriend en ik wonen ook 2 uur reizen bijelkaar vandaan, en dat gaat nu ook al ruim drie jaar goed. Als je echt verliefd op elkaar bent hoeft de afstand echt geen probleem te zijn. Alhoewel het soms echt heel vervelend is dat je zover uit elkaar woont!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 21:12
Smokin'
Smokin' is offline
Ondanks al deze succes story's zou ik er om praktische redenen niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 21:26
Iduna
Iduna is offline
Nut? Als je iemand graag vaak wilt kunnen zien, dan heeft het niet zo veel 'nut'.

Je moet er mee om kunnen gaan. Ik zou er persoonlijk geen zin in hebben gehad op mijn 15e. Het kost een hoop en je moet ook wel het een en ander inleveren (je weekenden bijvoorbeeld, wil je elkaar nog regelmatig zien).
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 21:49
Smokin'
Smokin' is offline
..met praktische redenen wordt in dit geval vooral bedoelt: lastig uitvoerbaar, niet handig om te doen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 21:59
Lente
Lente is offline
als ik geen ov had gehad, was ik er denk ik niet aan begonnen. dat zou ik niet kunnen betalen en in het begin had ik dat er denk ik ook nog niet voor over gehad omdat ik toen nog niet verliefd was.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 22:02
maxwell
maxwell is offline
bedankt voor jullie snelle antwoorden

het heeft het in mn hoofd wat rustiger gemaakt..
behalve dat de gedachtes aan haar nog niet weg zijn
Oud 01-02-2006, 22:04
Gothic
Gothic is offline
Ik heb er 2 gehad, ging prima. Eigenlijk duurde die relaties langer, omdat je elkaar weinig ziet. En als je elkaar ziet, is het altijd leuk. Had ik deze relaties elke dag gezien, was het veel sneller uitgegaan...

Nu liever niet meer eigenlijk. Ik wil gewoon naar iemand toe kunnen, echt iets op kunnen bouwen...
Oud 01-02-2006, 22:07
Smokin'
Smokin' is offline
Een groot nadeel is natuurlijk dat je als jongen alle elementen van spanning en mysterie uit de relatie en het datingproces haalt, en dat is gewoon fucked .
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 22:12
maxwell
maxwell is offline
of je bouwt juist de spanning op om weer naar haar toe te kunnen
Oud 01-02-2006, 22:13
Mephisto
Mephisto is offline
Het opent mogelijkheden om dichter bij huis scheve schaatsen te rijden.
Oud 01-02-2006, 22:25
maxwell
maxwell is offline
en daar hou ik nou niet van

mensen die vreemdgaan echt
Oud 01-02-2006, 22:27
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ligt natuurlijk ook nog eens aan de bereikbaarheid van de woonplaats van je vriend/vriendin met het openbaar vervoer mocht je niet de beschikking hebben tot een auto.

Zelf heb ik een vakantie vriendin in Noorwegen zitten, dit werkt uiteraard niet vanwege de afstand. We zoeken elkaar van de zomer weer op en misschien eind deze maand...Verder zijn we allebei gewoon vrijgezel wanneer de ander er niet is.

Ik zeg dus dat het niet lukt, maar ik heb een andere definitie van lange afstand denk ik.
Oud 01-02-2006, 22:27
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
maxwell schreef op 01-02-2006 @ 23:25 :
en daar hou ik nou niet van

mensen die vreemdgaan echt
Wat niet weet , wat niet deert.
Oud 01-02-2006, 22:31
maxwell
maxwell is offline
maar meestal kom je er wel achter,
ook al is het te laat
Oud 01-02-2006, 22:36
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
maxwell schreef op 01-02-2006 @ 23:31 :
maar meestal kom je er wel achter,
ook al is het te laat
Als je het goed aanpakt niet.
Oud 01-02-2006, 22:37
maxwell
maxwell is offline
het is ook nog een stuk van vertrouwen
Oud 01-02-2006, 22:40
Bloem
Bloem is offline
2 Gehad en als je echt graag bij iemand bent gaat het wel, maar ik zou nu wel 10 keer nadenken mocht ik beginnende gevoelens krijgen voor iemand die zo ver weg woont. Ik vind het erg onpraktisch en niet fijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2006, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 01-02-2006 @ 23:27 :
Wat niet weet , wat niet deert.
Ik hoop dat je dat niet meent? Denkt je (toekomstige) vriendin daar ook zo over? Of komt die dat niet te weten?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 22:43
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-02-2006 @ 23:04 :
En als je elkaar ziet, is het altijd leuk.
Daar ben ik het dus niet mee eens, ik had meer het gevoel dat het altijd leuk móest zijn omdat je elkaar toch al zo weinig zag. Zo van 'de tijd die we dan samen zijn moet ook maar gezellig zijn', terwijl ik niet stipt elk weekend zin had om iemand te zien en 'gezellig' te doen. Terwijl ik aan de andere kant door de week wel weer behoefte aan iemand kon hebben, maar dan om praktische redenen niet naar hem toe kon.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 22:43
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zou zo'n relatie niet echt aankunnen! Ik zou gek worden van die afstanden!
Oud 01-02-2006, 23:11
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Katje schreef op 01-02-2006 @ 23:42 :
Ik hoop dat je dat niet meent? Denkt je (toekomstige) vriendin daar ook zo over? Of komt die dat niet te weten?
Ligt er maar net aan, als zij het waard is ben ik monogaam.

En njah, als zij hetzelfde principe hanteert, couldn't care less. (tenzij ze soa's oploopt, dat is nogal onhandig)
Oud 01-02-2006, 23:22
Verwijderd
Ja, maar dan is 't gewoon een zogeheten open relatie, dan is er geen sprake meer van 'wat niet weet wat niet deert'. Kan me niet goed voorstellen dat je zoiets kunt volhouden als je echt verliefd op iemand bent.
En als ze het waard is ben je monogaam. Waarom ga je een relatie aan met iemand die 'het niet waard is' is dan wel zo eerlijk dat erbij te zeggen hmmm??

/moraalridderes
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 23:25
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Katje schreef op 02-02-2006 @ 00:22 :
Ja, maar dan is 't gewoon een zogeheten open relatie, dan is er geen sprake meer van 'wat niet weet wat niet deert'. Kan me niet goed voorstellen dat je zoiets kunt volhouden als je echt verliefd op iemand bent.
En als ze het waard is ben je monogaam. Waarom ga je een relatie aan met iemand die 'het niet waard is' is dan wel zo eerlijk dat erbij te zeggen hmmm??

/moraalridderes
Sexuele bevrediging

En ja, ik weet dat je daar ook voor kan betalen maar daar doe ik niet aan.
Oud 01-02-2006, 23:28
Verwijderd
Huuh, zo moeilijk is het toch niet een ONS op te pikken? Dan ga je toch niet iemand aan de haak slaan onder het mom van 'verkering' inclusief bijbehorende trouw (en verplichtingen), terwijl je ernaast andere seksrelaties op nahoudt?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 09:14
Gjallarhorn
Gjallarhorn is offline
250 km, 3,5 uur reizen, nu al 8 maanden, gaat nog steeds geweldig

1,5 uur reizen lijkt me hemels
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 09:14
Silvie
Silvie is offline
Heb het 1x meegemaakt en nee, het was niets voor mij. Ik ben zo'n persoontje dat graag binnen 5 minuutjes bij mijn vriendje wil zijn. Dat het zo is van: Hey ik ben zo bij je! Ik kan er gewoon erg slecht tegen.
Maar dat wil niet zeggen dat een relatie op afstand niet lukt. Er zijn genoeg mensen die daar wél tegen kunnen en waarbij het gewoon goed gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 09:16
Verwijderd
nut?

Als je iemand bent die graag elk moment naar z'n vriendin wil kunnen, of die z'n vriendin elke dag wil zien, of die het super druk heeft in het weekend, dan kan het niet goed gaan. Zo niet dan wel.

Ik woon iets meer dan 2 uur treinen van mijn vriend vandaan, heb daar geen probleem mee. Ik vind het eigenlijk wel lekker, doordeweeks alle tijd voor mezelf enzo
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 09:26
Gjallarhorn
Gjallarhorn is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-02-2006 @ 10:16 :
nut?
Geen, afgezien voor mensen die graag met cijfertjes gooien betreffende afstanden en tijd.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 09:41
Verwijderd
Mijn ex woonde 3 uur reizen van me vandaan. Het was allemaal te doen, dat heb je voor elkaar over. De kosten vielen voor mij in het niet, als ik hem maar weer kon zien. Toch scheelde het wel toen ik een OV kaart kreeg. Je kunt altijd een voordeelabonnement nemen, dat scheelt ook een heleboel.
Het voordeel vond ik dat je meteen een heel weekend samen hebt, dan vallen die 6 uur reizen wel mee. Als je na 4 uur weer terug moet is het nutteloos natuurlijk. Het nadeel van dit voordeel was dat je alleen maar het weekend hebt. Je belt wel en zit op het internet, maar soms is het gewoon fijn om even langs te kunnen gaan.
Een ander voordeel was dat er een goede scheiding was tussen onze levens. Doordeweeks hadden we onze eigen dingen en in het weekend hadden we elkaar. Het nadeel hierbij was wel dat je vaak moet kiezen tussen je vrienden en je vriend in het weekend. Je wilt natuurlijk graag samen zijn, maar je wilt je vrienden ook nog wel zien in het weekend.
Het heeft bijna 13 maanden geduurd. Het valt niet te ontkennen dat de afstand ermee te maken heeft gehad. Hij wilde meer met zijn vrienden doen en vanwege mijn studie had ik nauwelijks tijd om te werken en had een baantje op zaterdag nodig. Daarnaast heb je doordeweeks ook vaak de behoefte om elkaar te zien. Ik zal altijd tegen blijven spreken dat je dan zo 'verplicht' bent in het weekend. Mij heeft dat nooit dwars gezeten, maar ik hoor het regelmatig als argument.
Het was wel leuk om eens in de 2 weken helemaal ergens anders te zijn, na een jaar ben ik toch redelijk fan geworden van Eindhoven. En het is een ervaring.
Ik denk dat je het wel kunt proberen, maar houd in je hoofd dat het je misschien dwars kan gaan zitten. Zeker omdat je 15 bent en er voorlopig weinig kans is dat je op jezelf kunt gaan wonen. Daar denk je namelijk wel sneller aan in zo'n relatie.

edit: even de andere reacties gelezen: In een normale relatie hoef je niet altijd gezellig te zijn. Of je nu dichtbij elkaar woont of niet. En wat trouw zijn betreft, ik denk dat je elkaar gewoon moet vertrouwen. Als je dat al niet kunt, dan kun je net zo goed niets beginnen.

Laatst gewijzigd op 02-02-2006 om 09:46.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 10:30
Experiment
Experiment is offline
Ja, vreemdgaan kan altijd wel, als je dat echt wil... En verder denk ik maar zo: als je echt verliefd bent kun je elkaar beter weinig zien dan helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 13:53
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Katje schreef op 02-02-2006 @ 00:28 :
Huuh, zo moeilijk is het toch niet een ONS op te pikken? Dan ga je toch niet iemand aan de haak slaan onder het mom van 'verkering' inclusief bijbehorende trouw (en verplichtingen), terwijl je ernaast andere seksrelaties op nahoudt?
Dat is ook niet moeilijk nee, ding is alleen dat het wel makkelijk is om iemand op vaste basis te neuken.
Oud 02-02-2006, 14:38
akumabito
akumabito is offline
Watjes... 'de jeugd van tegenwoordig' heeft geen karakter meer.. 'wij van de oude stempel' doen er niet moeilijk over als je eerst 11 uur moet vliegen, vervolgens een paar uur op het vliegveld rondhangen, een vervolgvlucht van 5 uur nemen, en dan nog twee uur met de auto.

Okok.. eerlijk toegeven.. het is inmiddels na 5 jaar een soort van uit.. nou jah, meer ff op stand-by gezet zeg maar. Tot we weer wat geld/tijd hebben.

Anyways, die relatie is nogal een lang en complex verhaal waar ik nu ff niemand mee lasti ga vallen (lees: ik ben te lui om het te typen)
Oud 02-02-2006, 14:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lange Afstand relaties zijn geen pretje.
Proberen te plannen wanneer jullie allebei tijd hebben om elkaar te zien, dan 2 uur reizen naar het vliegveld, daar 2 uur wachten, uur vliegen, uur met de bus... En dan 3 daagjes bij elkaar zijn.
Maar ik ben verliefd, heb me nog nooit zo bij iemand gevoeld als bij hem en heb 't er daarom graag voor over. En als je na al die tijd wachten bij elkaar bent is 't altijd wel erg speciaal...

Maar als je maar 'een soort van een beetje verliefd bent' zou ik het maar gewoon uit je hoofd zetten.
Ben je wel echt superverliefd en hij ook op jou... Ga ervoor
Oud 02-02-2006, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 02-02-2006 @ 15:48 :
Lange Afstand relaties zijn geen pretje.
Proberen te plannen wanneer jullie allebei tijd hebben om elkaar te zien, dan 2 uur reizen naar het vliegveld, daar 2 uur wachten, uur vliegen, uur met de bus... En dan 3 daagjes bij elkaar zijn.
Maar ik ben verliefd, heb me nog nooit zo bij iemand gevoeld als bij hem en heb 't er daarom graag voor over. En als je na al die tijd wachten bij elkaar bent is 't altijd wel erg speciaal...

Maar als je maar 'een soort van een beetje verliefd bent' zou ik het maar gewoon uit je hoofd zetten.
Ben je wel echt superverliefd en hij ook op jou... Ga ervoor
Maak ervan.. 1 uur met de bus, dan 6 uur met de trein, dan 2,5 uur met het vliegtuig.. en dan ben ik nog maar in Amsterdam, en zit hij nog altijd in Zeeland!

Ik woon dus in Finland en mijn vriend in Nederland.. De situatie was al zo toen we aan de relatie begonnen, en al is het erg vers (ongeveer een maandje officïeel nou), tot nu toe gaat het echt uitstekend. Het is natuurlijk kut dat we elkaar niet kunnen zien wanneer we willen.. de eerstvolgende keer is eind deze maand.. Maar op de een of andere manier gaat het dus gewoon heel goed.. Ik denk dat we er allebei zo bewust voor hebben gekozen (in combinatie met dat de gevoelens voor elkaar sterk genoeg zijn) dat die afstand te overbruggen valt. Je gaat ook mogelijkheden zoeken he.. Via internet (skype.com) bellen we gratis met elkaar, we sturen smsje, berichtjes/mailtjes en bijna wekelijks post naar elkaar. Ik krijg van hem misschien zelfs meer aandacht dan ik ooit van iemand heb gehad, terwijl exen toch altijd een stuk dichterbij zaten.

Ergens voelt hij helemaal niet zo ver weg. En we hebben daarnaast allebei ook erg drukke levens, dus veel tijd nodig voor onze eigen dingen. Op deze manier hebben we die tijd gewoon

En wanneer we elkaar zien, is het heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 15:44
Yurgentje
Yurgentje is offline
Heb al 1,5 jaar een relatie en mn vriendin woont pcies 2 uur bij me vandaan.
En t gaat nog steeds super. In de trein zitten vind ik nog steeds niet erg.
Zien elkaar elk weekend en elke vakantie ed... en dat probleem met werken hebben we ook opgelost... we zijn nu collega's ...

Dus het kan zeker goed gaan zo'n afstand relatie.... als je t er maar voor over hebt.

En het argument dat de TS zo jong is (15)
Mn vriendin was ook 15 toen we wat krege dus.... its possible
Oud 02-02-2006, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 02-02-2006 @ 10:16 :
Ik vind het eigenlijk wel lekker, doordeweeks alle tijd voor mezelf enzo
Dit heb ik ook wel een beetje ja. Maar dat is denk ik ook omdat ik het nu zo gewend ben. Vaak vind ik het toch wel erg rot om hem niet zomaar even te kunnen zien en verplicht aan de weekenden gebonden ben.

Het heeft wel een zeker inpact op je relatie en je eigen leven. Ik denk dat, ondanks hier gezegd wordt dat het niet uitmaakt, de leeftijd wel een rol speelt. Het kan natuurlijk goed gaan, maar de kans is ook nog wel erg reeel aanwezig dat je niet je hele leven bij haar blijft.

Verder waar ken je haar van (ineternet??). Hoe goed ken je haar om echt een serieuze relatie met haar aan te gaan en wil je dat ook echt (zeker gezien de afstand).
Sta je er echt volledig achter en vind je haar het leukste wat er op de wereld rondloopt dan kan je het natuurlijk altijd "proberen"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 16:07
Verwijderd
Ach, alles heeft zijn voor- en nadelen.
Soms zou ik wel willen dat mijn vriend iets verder weg woonde. Dan kon ik lekker door de weeks alleen met mezelf bezig zijn en wat minder met hem. Dat zou ook wat beter zijn voor de concentratie , dus voor school
Aan de andere kant kan hij er nu wel zijn als ik hem even nodig heb of verras je elkaar even iets sneller omdat je niet meer zo heel ver van elkaar vandaan woont (en wij moeten nog zo'n kwartiertje met de auto, dus sta je ook niet elke dag bij elkaar op de stoep ).
Ik zou nu niet meer willen ruilen voor een vriendje ver weg (ik heb hiervoor een relatie gehad met een jongen uit Amsterdam), want ik vind het juist heerlijk om hem wat vaker te zien en nu hoeft het ook wat minder. Toen waren we elk weekend het hele weekend bij elkaar. Nu zie ik hem op donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso. Vaak ook op zondag, omdat ik meestal bij hem blijf slapen op zaterdag. Ik sneak vaak op maandag als ik ga zwemmen (bij hem in de buurt) even langs voor een kusje en stelletje mietjes dat we zijn missen we elkaar alweer als we elkaar twee dagen niet zien
Het lijkt veel, maar het fijne aan alles vind ik ook dat niets hoeft en als we elkaar even niet willen zien of geen tijd hebben of wat dan ook, het niet zo erg is, want dan kun je desnoods de volgende dag gaan of iets...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 16:23
Shereentjuh
Shereentjuh is offline
mijn vriend woont 500 km van me vandaan

naja zou hem best wat vaker willen zien.. maja... aan de andere kant is het dan noch suprleuk als je hem weer eens ziet... this voor iedereen persoonlijk of diegene het aankan...
Oud 02-02-2006, 16:35
Final Cry
Final Cry is offline
we wonen anderhalf uur treinen van mekaar vandaan, gaat al ruim anderhalf jaar supergoed. Ikzelf heb er dus geen problemen mee al had het wel fijn geweest iets dichter bij mekaar. Maar we kunnen niet alles hebben
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 16:41
Verwijderd
Haha, mijne 10 minuten.
Sorry, moest het even kwijt
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Yurgentje schreef op 02-02-2006 @ 16:44 :
Heb al 1,5 jaar een relatie en mn vriendin woont pcies 2 uur bij me vandaan.
En t gaat nog steeds super. In de trein zitten vind ik nog steeds niet erg.
Zien elkaar elk weekend en elke vakantie ed... en dat probleem met werken hebben we ook opgelost... we zijn nu collega's ...

Dus het kan zeker goed gaan zo'n afstand relatie.... als je t er maar voor over hebt.

En het argument dat de TS zo jong is (15)
Mn vriendin was ook 15 toen we wat krege dus.... its possible
lose the

Je vergeet dat vrouwen eerder volwassen zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 16:50
Verwijderd
Ik ben er van overtuigd dat het kan werken, zolang je maar echt voor de volle honderd procent voor elkaar gaat. Zoals eerder gezegd, als het een beginnende-ik-weet-het-allemaal-nog-niet-zo-zeker verliefdheid is , zou ik er niet aan beginnen. Ik weet sowieso niet of ik dat zou kunnen. Waarom weet ik niet, maar ik denk niet dat ik dat kan. Ik ben er van overtuigd dat het wel kan, een meisje uit mijn klas moet eerst 6 uur met de trein om bij haar vriend te kunnen zijn. Dat gaat al anderhalf jaar goed.
Een kennis van me heeft al een half jaar iets met een meisje uit Canada, terwijl hij toch ook echt hier in Nederland woont. Voor die mensen heb ik echt respect. Zoals ik al eerder zei: ik weet niet of het zou kunnen, maar het kan zeker werken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten