Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En njah, als zij hetzelfde principe hanteert, couldn't care less. (tenzij ze soa's oploopt, dat is nogal onhandig)
||
Citaat:
En ja, ik weet dat je daar ook voor kan betalen maar daar doe ik niet aan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik woon dus in Finland en mijn vriend in Nederland.. De situatie was al zo toen we aan de relatie begonnen, en al is het erg vers (ongeveer een maandje officïeel nou), tot nu toe gaat het echt uitstekend. Het is natuurlijk kut dat we elkaar niet kunnen zien wanneer we willen.. de eerstvolgende keer is eind deze maand.. Maar op de een of andere manier gaat het dus gewoon heel goed.. Ik denk dat we er allebei zo bewust voor hebben gekozen (in combinatie met dat de gevoelens voor elkaar sterk genoeg zijn) dat die afstand te overbruggen valt. Je gaat ook mogelijkheden zoeken he.. Via internet (skype.com) bellen we gratis met elkaar, we sturen smsje, berichtjes/mailtjes en bijna wekelijks post naar elkaar. Ik krijg van hem misschien zelfs meer aandacht dan ik ooit van iemand heb gehad, terwijl exen toch altijd een stuk dichterbij zaten. Ergens voelt hij helemaal niet zo ver weg. En we hebben daarnaast allebei ook erg drukke levens, dus veel tijd nodig voor onze eigen dingen. Op deze manier hebben we die tijd gewoon ![]() En wanneer we elkaar zien, is het heerlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het heeft wel een zeker inpact op je relatie en je eigen leven. Ik denk dat, ondanks hier gezegd wordt dat het niet uitmaakt, de leeftijd wel een rol speelt. Het kan natuurlijk goed gaan, maar de kans is ook nog wel erg reeel aanwezig dat je niet je hele leven bij haar blijft. Verder waar ken je haar van (ineternet??). Hoe goed ken je haar om echt een serieuze relatie met haar aan te gaan en wil je dat ook echt (zeker gezien de afstand). Sta je er echt volledig achter en vind je haar het leukste wat er op de wereld rondloopt dan kan je het natuurlijk altijd "proberen" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je vergeet dat vrouwen eerder volwassen zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afstandsrelatie,commentaar. xXxEvaxXx | 45 | 15-10-2007 09:17 | |
Liefde & Relatie |
Ervaringen lange afstandsrelaties + poll Spray rebel | 60 | 18-07-2006 10:11 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstandsrelatie SimplyABoy19 | 86 | 24-05-2005 19:24 | |
Liefde & Relatie |
[stelling] op twee mensen verliefd zijn & lange afstandsrelatie Kawoutertje | 8 | 31-03-2004 00:07 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstandsrelatie ? L!nk | 20 | 06-03-2003 12:53 | |
Liefde & Relatie |
lange-afstandsrelatie levendig houden... Kupu | 34 | 11-05-2002 23:49 |