Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2003, 12:55
L!nk
L!nk is offline
Ik ben vorige week op skivakantie geweest en dan gaat er altijd familie mee. Verder waren er ook twee jongens en een meisje die bevriend met mijn neefje en nichtje zijn.In die week ben ik wat voor het meisje gaan voelen (Julia heet ze) en zij ook voor mij.

Vrijdagavond was het hellemaal gezellig aangezien vrijwel iedereen sliep, behalve Julia en ik. Het probleem is echter dat zij Zwitsers is en ik hier gewoon in Nederland woon . We hebben die avond dus maar besloten dat we beter niks kunnen beginnen aangezien dat over die afstand toch niet werkt. Gisteren was het afscheid nemen dan ook niet echt leuk en ik voel me nog steeds vrij kut.

Wat moet ik nu doen, ik heb er mail adres en mobiel nummer, maar ik wil ook weer niet al te opdringerig overkomen (ik heb al gemaild) en weet dus echt niet wat ik moet doen.

Ik heb kans dat ik er in de meivakantie zie omdat ik dan weer in Zwitserland ben (wel in een ander gedeelte) maar hopelijk gaan we langs bij mijn familie. Volgend jaar is ze er hopelijk weer in de skivakantie maar dat duurt weer een jaar

Ik weet echt niet wat ik moet doen en eigenlijk hoop ik dat iemand hier een beetje ervaring mee heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2003, 13:11
Kinshi
Kinshi is offline
Waarschijnlijk werkt een relatie met de afstand Zwitserland-Nederland niet. Ik denk dat je beter kan proberen haar uit je hoofd te zetten. Misschien er gewoon een goede vriendschap van maken en haar vaak mailen/bellen?
Oud 02-03-2003, 13:15
wissie
wissie is offline
Ik denk dat de afstand te groot is om een relatie te kunnen hebben. Binnen Nederland lijkt het mij al moeilijk als je ver van elkaar woont, Zwitserland lijkt me onmogelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:17
L!nk
L!nk is offline
Ja idd, maar we vonden elkaar echt leuk en ik voel me nu ook best kut. Ik kijk wel wat er uit het contact komt de komende weken. Ik hoop iig goede vrienden te blijven.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:58
Verwijderd
Klinkt hard, maar verkering zit er niet in. Je bent een mens: je kunt niet een jaar zonder lichamelijk contact met die persoon. Dus je kunt best vrienden blijven met haar, mails sturen, misschien af en toe een keertje bellen (wel collect call natuurlijk ) en hopen dat als ze er volgend jaar weer is, dat het dan weer leuk wordt.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 14:28
PlasTuut
PlasTuut is offline
zwitserland-nederland is wel een erg grote afstand....
Zelf heb ik apeldoorn-rotterdam...2 uur rijde en dat vind ik al een afstand die lang genoeg is..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 16:27
L!nk
L!nk is offline
Ja idd, ik weet dat het niks wordt, maar ik wou toch wat ervaringen van anderen. Hopelijk zie ik er binnen kort en nu maar wachten op mail.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 07:34
L!nk
L!nk is offline
Kickt topic omhoog

Iemand nog opmerkingen ?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 10:20
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Het kan wel werken...
Mijn 'zwager' die zijn vrouw is Indonesisch. Zij studeerde hier, maar moest weer terug. Hij kon niet mee dus is achtergebleven. Hij ging wel eens in de zoveel tijd een weekje daar naar toe, en er werd iedere dag gebeld (KPN-rekening: *au*). Natuurlijk gaat er niets boven lichamelijk-contact, maar 't ging blijkbaar goed, want ze zijn nu getrouwd
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 11:28
L!nk
L!nk is offline
Ja, idd ik wil het wel proberen, maar ik weet niet precies hoe
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 11:37
Lilything
Lilything is offline
je bent te jong,
hebt geen geld om te reizen
zij ook niet....

probeer haar te vergeten
laat haar maar gaan,
ze zal het wel begrijpen.

En misschien dat jullie over 10 jaar weer samenkomen
Oud 03-03-2003, 13:29
L!nk
L!nk is offline
Aldus iemand die 1 jaar ouder is dan mij

Maar je hebt wel gelijk denk
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 07:31
L!nk
L!nk is offline
Kickt topic

Laatste nieuws: Ik heb iig weer contact met haar, ik hoop iig gewoon vrienden met er te blijven.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 08:16
mitchuhl
mitchuhl is offline
Tjah ben het eens met het meerendeel van de bovenstaande reply's. Ik heb zelf met meisje gehad met afstand van 2 uur (trein+tram) en dat ging nog wel.. we zijn 2,5 jaar bij elkaar geweest. Nu heb ik een hele lieve vriedin uit een plaats vlakbij de mijne en dat is toch stukken prettiger !!
Oud 05-03-2003, 11:36
whizzer
whizzer is offline
ik spreek uit ervaring..., dat soort relaties werken gewoon niet. Ik heb het een half jaar uitgehouden.......
Oud 05-03-2003, 13:29
L!nk
L!nk is offline
Even voor de duidelijkheid, ik heb nu niks met haar, omdat het gewoon niet werkt. Ik wil wel gewoon proberen vrienden met haar te blijven, maar dat lag wat anders toen ik dit topic opende.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 20:39
Zottuh
Zottuh is offline
ik had zelfde ,maar dan met jongen uit berlijn (oeeh die duitsers he ) ,maar inderdaad .. zoals je zelf nu ook al zegt, de afstand is gewoon te groot. Zwitserland, dat is echt ver weg. en hoevaak zie je elkaar dan , bijna nooit...
Maar gewoon vrienden blijven, lekker contact houden met elkaar, en gewoon wel elkaar opzoeken ofzo als je daar bent
Oud 06-03-2003, 11:38
L!nk
L!nk is offline
Ja, ik ben idd gewoon plan om vrienden te blijven, meer zit er (nu) niet in.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 11:43
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
't zou kunnen werken, ik denk alleen dat de kans klein is dat het bij jullie werkt.
Je kunt wel hopen dat zij er volgend jaar weer is, maar waarschijnlijk heeft ze dan al weer een vriendje.
Oud 06-03-2003, 12:23
Thomas
Thomas is offline
Je moet er niet aan beginnen, want dat gaat toch niet werken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 12:53
L!nk
L!nk is offline
Hmm, we zijn er ook expres niet aan begonnen omdat het niet werkt, hoewel ik er (nog) niet kan vergeten. Komt hopelijk nog wel . Ik probeer gewoon contact te houden en ik kijk wel waar het eindigt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten