![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor ervaringen met parenclubs kun je denk ik beter naar het forum van shespot gaan (www.shespot.nl), daar ligt de gemiddelde leeftijd wat hoger en hebben meer mensen ervaring met een parenclub.
Het lijkt mij trouwens niks, ik heb wel eens sites met foto's bekeken van grote parenclubs maar het publiek wat daar komt staat mij niet aan...Bovendien heb ik ook niet echt de behoefte om andere stelletjes aan het werk te zien. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Voel je je nooit meer misselijk ![]()
|||
Citaat:
Ik zag de volgende post van jou in een ander topic over sex met zn 4en: Citaat:
![]() Trouwens, wordt het gedrag in een parenclub niet gewoon bepaald door de mensen die ernaar toe gaan? Ik bedoel als Bikinie-meisje + vriend en jij + vriend ernaar toe gaan dan wordt het gedrag toch door jullie bepaald? Mensen waarmee je niet op kan schieten of waarmee het niet klikt kun je toch negeren en alleen de mensen opzoeken waar je vrienden mee wil worden? Ongeacht of dat seksueel of gewoon sociaal contact is. Of is het zo dat je minder privacy verwacht dan wanneer je uitgaat in een kroeg om vervolgens naar buiten te sneaken en sex in public te hebben? Of teveel geshockeerd en geconfronteerd te worden door andere mensen die sex hebben en geen rustig plekje meer te vinden is in de hele club waar je niet kan genieten van de dingen waar je in een kroeg, disco, romantisch restaurant of je eigen huis van geniet?
Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 15:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() jij weet duidelijk niet hoe het eraan toegaat in een parenclub, jij weet niet wat voor soort mensen daar naartoe komen, jij weet dus ook niet hoe die mensen er vervolgens uitzien als het op uiterlijk komt, en dus weet je ook niet of je er ontoepasselijk van word, zoals je het zo mooi benoemt. je kunt beter afgaan op wat mensen zeggen die er al geweest zijn. Nóg beter is: je kunt beter afgaan op jezelf door er een x naartoe te gaan, want zo weet je waar je het over hebt. maar afgaan op iets wat je zoal in de wandelgangen hoort over parenclubs... op wat dan ook, want het geldt natuurlijk voor alles wat je via-via hoort...daarvan kun je op je vingers uittellen dat het of merendeels of helemaal niet klopt. ken je dat spelletje dat je in een kring zit en iets moet doorfluisteren aan elkaar? er komt altijd iets anders uit dan het oorspronkelijk was. you do the math...
||
Citaat:
![]() mensen denken vaak dat je bij binnekomst van een parenclub metéén struikelt over allerlei naakte lichamen en dat je ook metéén van alle kanten gepakt en genomen zult worden. ook wordt er vaak gedacht dat er alleen maar mensen naar parenclubs gaan die iets aan hun relatie willen doen omdat hun sexleven anders te saai wordt, of dat er alleen maar mensen komen die oud en lelijk zijn. Echt van die "vieze oude mannetjes" van boven de 50 enzo. dit is een beeld die in de maatschappij leeft maar ook tegelijkertijd harstikke fout is. men kan er niet méér naast zitten met dat denkbeeld ![]()
|
Verwijderd
|
Rutger in de parenclub: http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=119
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Niet verliefd worden op anderen? Over bepaalde dingen zijn afspraken te maken, over andere dingen niet.
||
Citaat:
check ook die aflevering met die punkers.
||
Citaat:
Dat maakt voor mij toch wel een groot verschil. Tuurlijk, als je regelmatig naar dezelfde club gaat en daar eerst eens komt om wat te drinken en de omgeving en de mensen te leren kennen, dan kom je daar mogelijk ook mensen tegen waarbij je je op je gemakt voelt en je je seksueel open kunt stellen. Maar waarom zou je daarvoor speciaal naar zo'n club gaan?
|||
Citaat:
![]() jij beschrijft nu eigenlijk hoe het er in een parenclub aan toe gaat. je gaat met wat vrienden (of alleen en je komt mensen tegen waar je evt. later nog vrienden mee wordt) en je bent gewoon gezellig uit, en mócht je nog zin hebben in iets verders, dan is dáár de gelegenheid voor. Citaat:
de reden is vaak dat mensen daar naartoe gaan omdat de sfeer daar veel relaxter is (voorbeeld: in een gewone club wordt je snel afgekraakt als je uiterlijk niet aan de eisen voldoet ![]() en ook als je kijkt naar de prijs....je betaalt bij binnekomst éénmalig een bedrag, en dat is per stel, en dan kun je daar 8uur lang blijven. Niet alleen dat, maar ook nog ns onbeperkt drinken en eten en gebruik maken van alle faciliteiten die er zijn (douches, bubbelbad, sauna, etc) in een gewone club zul je dat niet tegenkomen. je betaalt (meestal iig) entree, en dan moet je ook nog betalen voor alle drankjes die je haalt en je kunt niet eens ergens lekker zitten. in een café kun je hooguit nog op een krukje ergens zitten, maar daar houdt het verder dan ook op. en hoelang blijf je daar? hooguit een uurtje of 4.... je bent in verhouding véél duurder uit vergeleken met een parenclub. en zo kom je al snel op de reden waarom mensen graag naar parenclubs gaan dan naar een gewone club ![]() ik en mijn vriend gaan ook vaak naar parenclubs, en nog niet eens om iets te doen op sexueel gebied. het is gewoon heerlijk om daar te kunnen relaxen bij het haardvuur of lekker luieren op een heerlijke lounge sofa / bank en je kunt drinken zoveel je wilt, je kunt eten zoveel je wilt, er hangt sfeer overal, en je komt ook nog ns leuke mensen tegen die je nog niet kent. thuis heb ik de keuze niet om andere mensen te leren kennen, en thuis heb ik ook geen haardvuur ![]()
||
Citaat:
Als je dan toch nog ergens zin in krijgt hoef je tenminste niet de kou in of te wachten tot je thuis bent. Je kunt je dan ook nog afzonderen als je dat wilt waar geen vreemden om je heen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 26-01-2006 om 01:47. |
![]() |
||
Citaat:
Stel je voor je zou heel graag naar een dance event willen gaan maar je kan dus niet want je wordt daar ontoepasselijk van de lelijke mensen. Of je wilt graag naar de kroeg met je vrienden, maar dat kan dus niet, want daar komen lelijke mensen, en die gaan nog met mekaar op de bek ook nog! Schandalig ![]()
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
als je nou eerst even alles goed had doorgelezen, had je het gezien ![]()
||
Citaat:
het is echt zo van: "Dit is mijn mening erover en daarnaast ook nog ns oogkleppen op. Want ik ben er nog nooit geweest, ik weet niet hoe het eraan toe gaat, ik weet niet wat voor mensen erkomen en wat hun redenen zijn dat ze ernaartoe gaan, maar ik zeg dat het ZÓ in elkaar steekt want dat is mijn mening! En iedereen die er wél verstand van heeft en zegt dat het anders in elkaar steekt, heeft het mis. Waarom?! Omdat ik dat zeg. Ik heb namelijk al een oordeel hierover klaarliggen" Mensen gáán niet altijd naar een parenclub om met een ander in bed te kunnen liggen. De antwoorden van waarom je niet thuis zou blijven maar wel naar een club zou gaan, staan hierboven beschreven. Ook is het de waarheid als er wordt gezegd dat de sfeer daar zo gezellig is. Waarom is het zo moeilijk te geloven dat mensen daar naartoe gaan omdat het veel ontspannender is dan een gewone club waar je bijv. wordt afgekraakt waar je bij staat omdat je topje niet van het juiste merk is? ![]() In de afgelopen 2 jaar ben ik er al zooo vaak geweest en ik heb maar 2x sex gehad met een ander in parenclubs. Wauw, een record! ![]() Maar ik weet wel dat ik daar altijd weer heerlijk lekker bij kom door het relaxte loungen etc. alvorens ik weer aan een nieuwe week begin. Er hoeft nix "toegegeven te worden" want er valt nix toe te geven, althans niet datgene wat je schijnbaar graag horen wilt. Dus voor zover het gemiep.
|
de een vind het wel leuk, de ander niet,
jammer dat sommigen hun eigen mening als absoluut zien waarom zou je het doen? omdat het je leuk en spannend lijkt en zo niet? dan niet ![]() het lijkt me wel verstandig dat je met je partner op een lijn zit eerste keren zijn altijd spannend en uitdagend, met alles misschien eerst klein beginnen, op internet leg je makkelijk contact en kun je zo een voor jou meest geschikte situatie creeren ook erg vrijblijvend zijn beurzen als kamasutrabeurs lijkt het je alsnog niets, heb je toch een leuke dag kunnen hebben en als het je wel iets lijkt zit je daar meteen goed http://www.kamasutrabeurs.nl/ ik zou zeggen; veel plezier, zelf ontdekken is altijd leuker en als het mis loopt met de relatie, zat er toch al iets niet goed (op iemand anders verliefd worden ed. kun je overal)
|||
Citaat:
Maar je reageert zo defensief als mensen proberen uit te leggen waarom ze geen zin hebben om ernaartoe te gaan? Net zoals een parenclub zijn er nog heel wat weer plaatsen waar ik nooit geweest ben, en ik heb echt geen zin om te gaan checken of mijn vooroordelen kloppen. Een parenclub associeer ik met een plaats waar het wel degelijk om seks draait, of dat nu achter gesloten deuren is, achter deuren op de eerste verdieping die je op een kier mag laten staan, of volle bak in het café zelf, maakt niet uit. Een parenclub associeer ik ook met mensen die op een hele andere manier met seks omgaan dan ikzelf. Voor mij is dat iets wat zich beperkt tussen mezelf en mijn partner, en daar heeft verder niemand iets mee te maken. Als ik het me goed herinner geldt dat sowieso niet voor jou. Citaat:
||
Citaat:
Het is wel best moeilijk om een mening goed te kunnen vormen zonder dat je het hebt meegemaakt of zonder de juiste informatie (en zoveel mogelijk informatie als je van plan bent om je mening te vormen zonder een eigen ervaring). Dus is zo'n forum wel handig dan voor mensen die de bepaalde dingen die je in een parenclub allemaal kan doen en meemaken willen weten. Ook eventuele nieuwe informatie is altijd nog handig als je al eerder een mening hebt gevormd.
||
Citaat:
![]() Er zijn er trouwens nog aardig wat die het spannend vinden of die gewoon niet kunnen wachten tot ze thuis zijn ![]() Bij het uitgaan hangt zo'n sfeertje hé, beetje alcohol, lekkere muziek, leuke kleding, goede verlichting (alleen dus geen lekkere plekjes).
||
Citaat:
Voor mij geldt iig ook dat ik een parenclub associeer met seks, of dat nu met mijn eigen partner of met een ander is. Dat komt gewoon door de hele sfeer die er hangt, anders zou het niet zo heel veel anders zijn dan een gewone bar of wat dan ook. Er zitten dus meer faciliteiten bij, maar die zijn er ook weer op gericht dat je er seks zou kunnen hebben. Of je dat dan wel of niet hebt, is uiteraard je eigen keus, maar die sfeer hangt er nu eenmaal wel. En ik heb niet de behoefte om daar in mee te gaan, dus om daar gewoon voor de gezelligheid te gaan zitten, vind ik het veel te duur.
||
Citaat:
'jaa, hallo.. hallo, moment' ![]() haha en ik ben niet eens 18 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ga je gezellig mee? klinkt alsof jij het ook wel kan gebruiken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kun jij wat laten doen aan je vastgeroeste wereldbeeldje?? |
![]() |
|
Ik heb een tijdje geleden een heel topic gelezen over paren clubs op een ander forum, maar de zoek-knop daar is pleitte, net even een berichtjegeplaatst, als hij terug is zal ik even voor je zoeken...
Edit: De zoekknop is voor lang gesloten, dus ben even gaan spitten... In dit topic wordt het een en ander verteld door mensen met ervaring en staat meen ik ook nog een link naar een ander topic over parenclubs, ik hoop dat je er iets aan hebt: http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=38882.0
Laatst gewijzigd op 31-01-2006 om 21:33. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
grenzen verleggen/parenclubs/triootjes/partnerruil e.d. strontkind | 16 | 22-01-2008 15:10 |