Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2007, 13:39
strontkind
strontkind is offline
hoe staan jullie hier tegenover?

ik ben laatst door een goeie vriend (waar ik af en toe ook "meer" mee doe) die een relatie heeft met een meisje in het buitenland, uitgenodigd.
om naar de showboat te gaan.
een soort parenclub.
ben er nog nooit geweest en aan de ene kant lijkt t me spannend, aan de andere kant weet ik t nog niet......

maargoed wat vinden jullie van dingen als partnerruil, groepssex, trio's, sexclubs en andere grenzenverleggende dingen op sexgebied?
Oud 24-12-2007, 13:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ben nooit zo weg van 'andere mensen' bij de relatie betrekken. Triootjes en parenclubs als je single bent, prima.

Met z'n tweetjes is een beetje sm natuurlijk nooit weg. Rollenspellen. En seks op openbare plekken, attributen...
Eventueel eens een filmpje huren of naar een seksclub/-shop, maar dat hoeft van mij dan ook weer niet zo.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 14:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hm, denk wel eens na over hoe een triootje zou zijn of hoe het zou zijn om bekeken te worden ofzo, maar tot nu toe is het ook alleen nog maar bij die gedachten gebleven, dus dat zal niet voor niks zijn. Al wil ik wel echt graag nog eens een triootje (liefst met een andere vrouw erbij), als die situatie zich voordoet. Maar bewust ernaar op zoek gaan, nee. Dat werkt ook niet naar mijn idee.

Het idee om bekeken te worden is er dus ook wel, maar dan meer 'per ongeluk' zegmaar. Om dan maar meteen daarvoor naar een parenclub te gaan, is ook niet mijn ding. Partnerruil is ook wel eens ter sprake gekomen, maar ook nog niet gebeurd en ik heb ook echt geen idee wat ik zou doen als die situatie zich voor zou doen.

Maar goed, wel de ideeën dus, nog geen actie, geen idee hoe dit in de toekomst gaat zijn. Ben wel ook van mening dat anderen bij de seks betrekken idd beter werkt als je vrijgezel bent, dan binnen een relatie. Waarschijnlijk is het er daarom ook nog niet van gekomen.
Oud 24-12-2007, 15:46
Verwijderd
'seks' is Nr.1 op het lijstje getiteld: "dingen die ik enkel en alleen met mijn vriend wil doen".

'seks en alles wat daarmee te maken heeft', bedoel ik dus. stripclubs of liveshows of whatever dat er nog van die dingen zal bestaan is ook een 'hell no'.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 09:42
Vince
Vince is offline
seks is met ks
Oud 26-12-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
seks is met ks
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 19:18
Verwijderd
Citaat:
seks is met ks
Goshie.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 21:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Partnerruil: Iets waarvoor ik een minder serieuse relatie zou moeten hebben, of al 25 jaar voor getrouwd moet zijn. Niet iets waar ik me in eerste instantie tot aangetrokken voel, en de kans dat ik een stel tegenkom waar een kerel bij zit waarvan ik zeg "Woehoe kom maar op!" is zo bizar klein, hmm nee. Daarbij ken ik op dit moment ook geen stel(len) waarvan ik zeg, dat zij me in die mate een goed gevoel geven dat... Wat andere hiermee doen? Tsja dat moeten ze vooral lekker zelf weten, ik kan me voorstellen dat het op den duur (als je net een juist stel kent, tot wie je beiden voelt aangetrokken) best een verrijking kan zijn voor je seksleven, maar ik bedank.
Groepssex: Doe wat je niet laten kunt, zolang ze mij er maar buiten laten zegmaar
Trio's: MMV/VVV lijkt me best het proberen waard, maar verder ook niets dacht ik zo.
Seksclubs: Ooit voor een gein een bezoekje aan een parenclub of iets dergelijks wil ik best ervaren, maar liever om te kijken dan werkelijk actie te ondernemen (Gruwelt alweer bij het idee van naakte mannen van 50+ met bierbuiken, haha)
Oud 28-12-2007, 15:44
remy476
remy476 is offline
omg ik moet er niet aan denken. Gewoon samen met mijn vriendin is genoeg
Oud 28-12-2007, 18:14
Cheryl
Cheryl is offline
Been there, done that en vond het allemaal niet echt geweldig uiteindelijk. Het is fijn om die vrijheid te hebben, maar voor mij werkte het niet echt, het brengt heel veel verwarring met zich mee vaak, en je kan het alleen doen als je echt een hele goeie relatie hebt.

Als het je echt intresseert maar je weet er nog niet zoveel over, raad ik je het boek 'The Ethical Slut' aan. Een heel fijn geschreven boek over open relaties en alles wat daar bij komt kijken.
Oud 28-12-2007, 21:54
Verwijderd
Als mijn partner het zou willen wil ik het best overwegen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 21:55
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Ik vind het allemaal niets! Ik ben gewoon nog van anno 1934!
Oud 29-12-2007, 01:10
Verwijderd
Parenclubs zijn zoooo jaren negentig.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 11:38
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ik vind het allemaal niets! Ik ben gewoon nog van anno 1934!
Qft.
Oud 22-01-2008, 09:48
Verwijderd
Citaat:
'seks' is Nr.1 op het lijstje getiteld: "dingen die ik enkel en alleen met mijn vriend wil doen".

'seks en alles wat daarmee te maken heeft', bedoel ik dus. stripclubs of liveshows of whatever dat er nog van die dingen zal bestaan is ook een 'hell no'.
mooi gezegd, sluit ik me bij aan.

Laatst gewijzigd op 22-01-2008 om 09:55.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 10:44
blurred
blurred is offline
Een parenclub of parnerruil lijkt me helemaal niks. Ik denk dat je, wanneer je in een relatie zit, voorzichtig moet zijn met het hebben van seks met anderen. Een trio binnen een relatie lijkt me dan ook niks, of je nou de derde persoon bent die meedoet of dat je er als stel iemand bij haalt. Wanneer ik als single ineens, spontaan de mogelijkheid zou krijgen een trio te doen lijkt dat me wel heel spannend, maar ik denk niet dat je naar zo'n situatie op zoek moet gaan. En hoe vaak loop je er nou zomaar tegenaan?

Binnen een relatie is het natuurlijk wel heel fijn om samen je grenzen te verleggen. Speeltjes erbij halen, Anale seks langzaam uitproberen, zeer lichtje sm en dat soort dingen zijn heel spannend.
Oud 22-01-2008, 15:10
Cheryl
Cheryl is offline
Waarom zou zware SM niet spannend zijn, en meerdere partners ook niet?
Dat is gewoon jou ervaring dat dat voor jou niets is, wat je volste recht is.

Regels voor berichten