Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 20:08
Verwijderd
Ok...hoe ernstig kun je mierenneuken, maar ik vind dit toch wel heel vervelend. Ik draai (nog steeds) Windows 98 SE op m'n internetbakkie. Ik heb altijd als stijl om te verkennen grote pictogrammen, niet als webpagina en gewoon sorteren op naam. Alleen, het irritante is, nu staat de volgorde telkens omgedraaid. Dus als ik naar Deze computer ga en m'n directories doorkijk, dan staan overal bestanden met Z vooraan en de mappen helemaal onderin (wat natuurlijk superirritant is). Ik kan 'm duizend keer goedzetten, klikken op Alles zoals de huidige map, het blijft komen...zijn er meer mensen die dit hebben? Het kreng slaat die instellingen gewoon niet op, lijkt wel...K**KER-Microsoft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2002, 20:50
Droyd
Droyd is offline
Formateren

Tja er moet uiteraard iets verneukt zijn...en waarschijnlijk ga je er mee moeten leven...voor alle duidelijkheid, ik meen dit...Ikzelf heb ook al voor deze bagatellen gestaan waar je absoluut nix kan tegen doen...ik betwijfel sterk dat iemand met een oplossing zal komen aandraven
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 21:01
Slaughterer
Slaughterer is offline
regedit..

key sortbyname=1

weet ik het, ik denk dat je zoiets wel in het register kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Droyd schreef:
Formateren
Ja, ach dat zit er binnenkort idd wel weer aan te komen, maarja, ik stel het liever nog even uit...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 22:29
Verwijderd
Op 't knupske drukken dat -ie de huidige stijl bij alle mappen moet gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 23:56
Koen
Koen is offline
Citaat:
spawn again schreef:
Op 't knupske drukken dat -ie de huidige stijl bij alle mappen moet gebruiken.
Idd. Eerst even op de juiste manier sorteren, en dan inn Win2k is 't: Extra -> Mapopties -> Tablad Weergave -> 'U kunt alle mappen op dezelfde manier weergeven: "Zoals de huidige map". Win98 zal een soortgelijke optie hebben. Als dat niet werkt vreet ik m'n schoen op.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
Als dat niet werkt vreet ik m'n schoen op.
Heb je al honger?

Is dat hetzelfde als: "remember each folder's view settings" ? .. ik zet deze altijd uit, waardoor alle mappen als de huidige map eruit zien.

*gebruikt nooit Nederlandse versies*
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
Idd. Eerst even op de juiste manier sorteren, en dan inn Win2k is 't: Extra -> Mapopties -> Tablad Weergave -> 'U kunt alle mappen op dezelfde manier weergeven: "Zoals de huidige map". Win98 zal een soortgelijke optie hebben. Als dat niet werkt vreet ik m'n schoen op.
Dan hoop ik dat je peper en zout in huis hebt, want het is toch echt zo. Zoals je weet ben ik zelf ook niet bepaald computeranalfabeet, maar ik heb het dus écht nog niet goed gekregen (m'n broertje ook niet -> 16-jarige programmeerfreak die er nog 10x zoveel van weet als ik).

Het is gewoon om wanhopig van te worden: niks werkt...Details en dan bij Naam sorteren aanklikken, ik kan zovaak Zoals de huidge map doen als ik wil, het werkt niet, Instellingen van elke map opslaan aan of uit, níks heeft zin (en mij kennende zou je moeten weten dat ik ALLES al geprobeerd heb )

Het is niet dat ik het echt onoverkomelijk vind ofzo, maar het irriteert me gewoon.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten