Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar zit iets in alle games van zelda zowel nintendo gamecube als de voorganger nintende 64 ware ze wel de moeite
||
Citaat:
Ocarina Of Time is een van de meest geniale games die ooit op de N64 is uitgebracht. Die speel ik nu nog steeds. The Wind Waker ken ik niet ik heb geen Gamecube maar er wel over zitten twijfelen om m speciaal daarvoor te kopen.
||
![]() |
Citaat:
De nintendo gamecube is echt wel de moeite om te halen enkel voor zelda the wind waker en hoogstwaarschijnlijk de volgende ook the wind waker is een magnifieke game, zalig om te spelen een totaal andere dan de voorganger op de nintendo 64
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat trouwens helemaal dramatisch was uitgewerkt, is het verzamelen van alle 'figurines': beeldjes van elk in het spel voorkomend personage of monster. Per foto/figurine moest je die Nintendo Gallery uit en twee keer dat dag/nacht liedje spelen. Dan pas kreeg je één figurine. Als je op die manier alles wilde verzamelen was je een eeuwigheid bezig ![]() Hetzelfde geldt, hoewel in minder mate, voor Minish Cap. Daar kon je ook figurines verzamelen, alleen jammer dat het zo lang duurde voordat die automaat een balletje uitspuugt. Ik wil gewoon gelijk een figurine zonder al dat onnodige wachten. Laatst gewijzigd op 12-10-2005 om 17:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die zitten je tenminste niet in de weg als je uit een niet nader te noemen instortende toren wilt vluchten! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien dat ik gewoon vreemd ben ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vrees met grote vrezen dat t een zownie-produkt wordt, of erger nog wellicht een iksdoos-volle-cirkel... en dat wordt gezegd door iemand die zn NES nog weleens daadwerkelijk uit de kast haalt...
||
Citaat:
als ik voor lul wil staan ga ik wel met mn smurfenpakje en roze bolhoed van huis weg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nintendo zou eens wat meer marktonderzoek moeten doen voordat ze iets onzinnigs verzinnen. (zie verkoopcijfers GC tov NES, geen goede ontwikkeling.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De lagere verkoopcijfers van de GC tegenover de NES is niet meer dan logisch, de NES had minder concurrentie, de GC heeft de xbox en PS2. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De markt is inderdaad groter geworden, maar toen de NES werd gelanceerd was het nog nieuw, de Sega natuurlijk ook, maar de NES verkocht beter. Nu is de markt ondertussen gegroeid met de SNES en toen de N64 en de PSX, en nu de PS2, xbox en Gamecube. Er is nu dus een nieuwe console bijgekomen die ook een marktaandeel krijgt. Maar door de succesvolle PSX en het vroeg uitkomen van de PS2, had die al een grote voorsprong. Toen daarna de GameCube uitkwam, werd die natuurlijk meteen gekocht door de nintendo fans, waarschijnlijk een groot deel van de mensen die ook een NES, SNES of N64 kochten. Maar dat deel telt nu minder zwaar doordat de markt gegroeid is. Toen daarna de xbox kwam met de beste graphics, en een harde schijf die nieuwe mogelijkheden meebracht, kochten de meeste next-gen console loze gamers die console, vanwege de grotere mogelijkheden. Dus is Nintendo geen klanten kwijt geraakt, ze hebben er alleen niet erg veel gewonnen, omdat de GameCube niet innovatief genoeg was, dat zien ze nu in, en het resultaat is de Revo. En nee, de PS2 was ook niet innovatief maar had een voorsprong omdat 'ie eerder gelaunched werd die al veel verkocht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() de ps2 verkocht goed omdat sony verstand van marketing heeft. ik hou niet van sony-dingen, maar zelfs mn oma weet wat een playstation is. dan doe je toch iets goed. overigens bedoelde ik met een gegroeide markt wat anders dan gegroeide concurrentie, daar zit een verschil tussen.
||
Citaat:
maar goed, dit topic ging geloof ik over zelda.
||
Citaat:
Ik ben al sinds mijn prilste jeugd Nintendo bezitter, 'k heb een SNES, N64 en een gamecube en de exclusives zijn altijd geweldig (een woord: Zelda) maar ik erger me de laatste tijd dood aan het feit dat steeds meer leuke spellen alleen voor de PS2 en de Xbox uitkomen. Plus, die nieuwe afstandsbediening-controller, dat lijkt me dus echt helemaal niets... Dat was voor mij ook de reden om de DS niet te kopen, dat gehannes met dat pinnetje. Misschien ga ik wel een PS3 kopen. (I know, I'm a traitor.... maar dan had Nintendo al die leuke spellen maar ook op de gamecube uit moeten brengen. Eigen schuld)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat was daarvoor de N64 en daarvoor de NES. Dan doet Nintendo natuurlijk ook iets fout, maar dat ze minder GC's verkopen dan ze NES'en verkocht hebben wist ik niet (ik dacht dat ze relatief gezien een kleiner maktaandeel hadden), en dat is dan idd erg vreemd in een gegroeide markt. Zit er een verschil tussen gegroeide concurrentie ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De systemen die ze uitbrengen zijn stuk voor stuk geweldig, maar door een gebrek aan games (relatief t.o.v. anderen) en imago doen ze het niet zo goed. Het potentieel is groot maar het komt er alleen niet zo goed uit. Maargoed, die nieuwe Zelda he. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|