Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 12:13
Starley
Starley is offline
Ik weet niet wat ik wil zeggen
Misschien denk je: weer dat kleffe gedoe?
Het is dat ik je wat uit wil leggen
Hoe ik zo af en toe tegen je doe

Of ik werkelijk van je hou
Of ik echt niet zonder je kan
Houden van jou
Ik weet niet of ik dat wel kan

Bij jou voel ik me soms zo verloren
Dat ik zelf niks ben
Dat ik tot het niets zal behoren
En niemand me werkelijk kent

Bij jou ben ik gewoon zo onzeker
Elke dag bedenkend of je me wel leuk vind
Soms zie ik mezelf als een wreker
Dat alles is wat me niet zint

Op dat soort momenten
Weet ik gewoon niet hoe ik moet doen
Of we dan gewoon samen naar de toekomst slenten
En een relatie bouwen als toen

Ik krijg gewoon geen hoogte van ons
Dat is iets wat ik zo graag wil
Misschien denk jij: Dit is weer zoiets doms
Maar dit is wat ik ben, Hil
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2002, 12:18
The one who I am
The one who I am is offline
Hmm... opzich vind ik het niet heel lekker lezen/lopen... maar..-> T komt me egt zo bekend voor! Je hebt het echt best erg duidelijk omschreven... knappies

rupsje
Oud 21-06-2002, 18:48
Starley
Starley is offline
Citaat:
The one who I am schreef:
Hmm... opzich vind ik het niet heel lekker lezen/lopen... maar..-> T komt me egt zo bekend voor! Je hebt het echt best erg duidelijk omschreven... knappies

rupsje
Dank juh! Ja ik vind ook dat ie niet echt perfect loopt, maar ik had het niet anders gewilt, omdat ik mn boodschap dan niet goed naar voren breng.
-x- Starley
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 21:20
kleinesiets
kleinesiets is offline
hé starley
Ik vind het opzich wel een mooi gedicht, maar vind het wel een typisch "gedicht". Het rijmen hoeft niet perse. Ik (probeer) zelf ook wat te schrijven af en toe, en vind dit pretty cool. Is het weer een beetje ok met je relatie? want het is wel duidelijk dat het niet goed gaat. (je hoeft niks te vertellen als je dat niet wilt hoor). kusje, siets
Oud 22-06-2002, 08:26
Starley
Starley is offline
Citaat:
kleinesiets schreef:
hé starley
Ik vind het opzich wel een mooi gedicht, maar vind het wel een typisch "gedicht". Het rijmen hoeft niet perse. Ik (probeer) zelf ook wat te schrijven af en toe, en vind dit pretty cool. Is het weer een beetje ok met je relatie? want het is wel duidelijk dat het niet goed gaat. (je hoeft niks te vertellen als je dat niet wilt hoor). kusje, siets
Ik schrijf meestal gedichten die rijmen, ik vind het makkelijker en direct ook makkelijker om te lezen. Het komt altijd erg simpel over, maar daardoor denk ik dat ik de boodschap ook weer beter overbreng.
Het gaat nu beter met mijn relatie, al is het soms toch wel een beetje onzeker als je goed naar mijn gedicht kijkt. Maar als we vanelkaar houden en gelukkig met elkaar zijn denk ik dat het wel goed komt, ik heb er vertrouwen in!
-x- Starley
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 18:06
kleinesiets
kleinesiets is offline
ok! mooi zo! uit je gedicht werd inderdaad wel duidelijk hoe het in je relatie ging. keep on writing! ik wil graag meer van je lezen. kusje, siets
Ps-ik heb heel veel papier volgeschreven over mijn relatie... maar dat was wel positief!
Oud 23-06-2002, 11:37
Starley
Starley is offline
Citaat:
kleinesiets schreef:
ok! mooi zo! uit je gedicht werd inderdaad wel duidelijk hoe het in je relatie ging. keep on writing! ik wil graag meer van je lezen. kusje, siets
Ps-ik heb heel veel papier volgeschreven over mijn relatie... maar dat was wel positief!
Je kan wel op mn site gaan kijken http://www.gedichies.tk Daar staan veel gedichten van mij en wat oude gedichten op http://www.geocities.com/starleyus Show me your poems!
Liefs, Starley
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 20:04
kleinesiets
kleinesiets is offline
Ik zal binnekort een gedichtje plaatsen, maar heb nu even weinig tijd! sorry! ik laat snel weer wat van me horen! kusje, siets
Reageren

Regels voor berichten