Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik heb altijd van die verplichte familiefeesjes enzo, zonder dat ik er iets over te zeggen heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
- ik ga niet naar een hippe club en geef geen feestje maar ik ga tien minuten langer in de woonkamer zitten om taart te eten - ik ga me in mijn eentje bezatten en vooral niet met vrienden - ik vier het niet maar ik ga wel met een hoop vriendinnen een avond zitten sschransen onder het genot van de meest vreselijke films. - ik vraag geen cadeau's, ik verwacht geen bezoek en als ik bezoek krijg en ze hebben wat meegenomen als presentje is dat een leuke bijkomstigheid. Jarig zijn voor de cadeau's is als zelfmoord plegen voor de bloemen die op je kist komen. - ik doe het vooral zo onorigineel mogelijk want ik ga liever gewoon thuis gezellig ouwehoeren met vriendinnen dan een of ander feestje geven met slingers en balonnen. - het liefste blijf ik op mijn verjaardag in bed liggen met een leuke film en een stuk taart want dat is wat ik het allerallerleukste vind van de hele wereld, maar dan denkt iedereen dat je een depressieve emo bent. Jarig zijn is op zich wel leuk maar de poppenkast en het toneelspelen eromheen door mensen die je niet werkelijk waarderen ( zoals familie, die zijn echt absoluut niet in me geinteresseerd) is gewoon hartstikke lame. Ik vind het altijd heel erg jammer dat mijn opa en surrogaatoma de dag van mijn verjaardag langskomen, ongeacht welke dag dat is en of ik thuis ben, en dan twee minuten met mij praten en dan de rest van de middag/avond tegen mijn ouders aan zitten te lullen. Ja nee, wow, wat een feestvarken voel ik me dan zeg, sjongejonge. Maar hoe gaaf is het afgelopen leefjaar doornemen met vriendinnen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vier het meestal in de tuin, bij mn ouders, en dan nodig ik allemaal vrienden uit die helemaal niet bij elkaar passen en ren ik de hele avond van hot naar her om iedereen een beetje aandacht te geven, zodat niemand mij echt veel ziet en uiteindelijk blijf ik dan met mijn vriend en mijn en zijn beste vriend over en discussiëren we tot vijf uur in de nacht over van alles en nogwat. Ik heb er nu alweer zin in (in de laatste deel.) En ik bak zelf vaak taarten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je verjaardag vieren. Missy | 34 | 25-10-2010 12:11 | |
De Kantine |
Hoevaak geen verjaardag gevierd? eatdrumseatcym_ | 10 | 19-07-2008 14:35 | |