Ik heb een Amerikaanse PSP (gekocht in de tijd dat ik in Amerika woonde) en terwijl hij in mijn schooltas zat (voorvakje, ik weet het niet slim) is hij gechrasht en nu zit er zegmaar een scheur in het scherm aan de binnenkant.. Er komen allemaal wazige kleuren uit en je ziet zegmaar zo'n barst en je ziet niks meer wat er op je scherm afspeelt.. Ik heb nog netjes het Amerikaanse bonnetje en de doos en de gebruiksaanwijzing enzovoort..
Wat kan ik nu het beste doen om hem gefixed te krijgen/een nieuwe te krijgen? Ik ga voorlopig niet terug naar Amerika dus ik kan me niet beroepen op garantie (al was het stukgaan natuurlijk mijn eigen domme schuld) Kan ik het proberen bij Sony Nederland? Of kunnen/willen die niks doen omdat het een Amerikaanse PSP betreft?
Ik zou zegmaar graag wat advies van jullie krijgen wat ik het beste kan ondernemen..
Ik recent iets van 5 spellen gekocht, 1 gig memorycard, autolader, extra batterij enz enz enz.. dus ik vind het zonde om dat allemaal ongebruikt te laten liggen, maar een nieuwe psp kopen is me ook iets aan de dure kant..
|