Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het zelfs voor je opgezocht . Maarruhm, ik vind het erg moeilijk om onderscheid te maken tussen bier. Maar ik geloof dat ik Bavaria het lekkerst vind (en ik ken echt niemand die dat me eens is, dus ik vraag me af waarom ze nog niet failliet zijn) en Palm is ook erg goed. Owja, en Amstel vind ik ranzig...meestal.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik bedoel nog 40% meer water, zoals partybier die gore zooi die ze schenken met carnaval enzo, uit tank autos ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_biersoorten overigens, OT: ik ben niet zo'n bierdrinker, maar met een belgisch biertje mag je nog wel aankomen. Ik ga voor Palm, Wieckse (okee, niet belgisch, maar wel lekker) of Kriek.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
kakkers help mij!!!!! ukkie88 | 67 | 17-08-2011 07:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) hhendrikxx | 57 | 26-03-2005 14:20 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |