![]() |
|
Ik open dit topic naar aanleiding van de offtopic discussie die in dit topic op gang aan het komen is.
Ik vind dat undercovers definitief verboden moeten worden. Ze zorgen mijns inziens voor een hoop overlast. Over het algemeen worden undercovers aangemaakt door de die hard onzinners. Voor zover ik er over kan oordelen wordt dit gedaan om flink verwaring en chaos te veroorzaken. Ook worden ze gebruikt om flamewars te ontketenen door bepaalde mensen die in de veronderstelling zijn dat hun normale acount buiten schot blijft op het moment dat de undercover voor de bovengenoemde doeleinden aangemaakt wordt en als gevolg gebanned wordt. Ook is het zo dat er door undercovers een vertekend beeld onstaat over hoeveel leden dit forum heeft. Dit lijkt me ook niet echt wenselijk aangezien je toch een zo juist mogelijk beeld wilt hebben over hoeveel mensen er precies lid zijn van je forum. Ik wil erbij zeggen dat ik het hierbij wel nodig acht uitzonderingen te maken. Het gaat hier om mensen die lid zijn van dit forum en iets meegemaakt hebben op het gebied van liefde of sex waarvan ze niet willen dat iedereen weet dat zij het zijn (denk hierbij dingen als vreemdgaan en ietwat beschamende dingen op het gebied van sex). Deze zouden op aanvraag middels een mailtje of privebericht wat mij betreft als uitzondering toegestaan mogen worden.
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 17-02-2006 om 09:42. |
Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Het overgrote deel van de undercovernicks is op deze of een dergelijke wijze aangemaakt, helemaal niet om voor verwaring en chaos te zorgen. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik wil er nog algemeen aan toevoegen dat dingen verbieden lame is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gepermde figuren die echt tientallen clones aanmaken en de mods veel werk bezorgen zouden eigenlijk aangegeven moeten worden bij hun provider, dat werkt dan misschien nog wel. Je kunt zoiets best inkleden als computervredebreuk of iets anders. Maar dan moet men daar wel toe bereid zijn, op fora als bijv. GoT werkt dat prima, hier wordt het iets moeilijkre. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap wel dat mensen dat doen, om te voorkomen dat ze een publieke afstraffing krijgen, maar het is tamelijk zwak. Dit lijkt me wel erg moeilijk om te realiseren, wil je de door ieke of wammus genoemde koffers (zij die posten wanneer ze vreemdgaan, etc) blijven beschermen. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb in het verleden een abonnement van Freeler gehad met een zg dynamisch IP adres. |
![]() |
||
Citaat:
![]() >>KLIK<< |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens werkt het op GoT niet zozeer omdat daar meer moeite wordt gedaan om de site technisch impenetrabel te houden, maar meer vanwege het ledenbestand van dat forum. Als je hier op s.com een perm hebt omdat je een etter bent, is het vaak nog wel stoer bij je vriendjes om terug te komen en te laten zien dat je de mods durft te tarten. De gemiddelde GoTer is een stuk volwassener en accepteert eht gewoon als hij gepermd is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd