Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2002, 16:22
@pie
@pie is offline
ok, ik ben niet altijd liev geweest tegen mijn gsm (nokia 3210... wel es per ongeluk laten vallen enzo).. maar tegenwoordig krijgt dat ding allemaal kuren.. af en toe werkt geen enkele toets meer, of springt de batterij van vol ineens naar leeg... als ik m dan op wil laden zie ik wel het batterijtje, en zie ik het backlight, maar hij laadt niet op ofzo, en na een minuut begint ie constant te piepen.. enige wat ik dan kan doen is de batterij eruit halen..

is die telefoon gewoon afgeleefd of kan ik m nog goed aan de praat krijgen?
Oud 02-01-2002, 16:59
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
breng em terug en zeg dat ie kapoet is krijg je misschien wel een nieuwe ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 00:42
SLAYERIZE
SLAYERIZE is offline
Citaat:
@pie schreef:
ok, ik ben niet altijd liev geweest tegen mijn gsm (nokia 3210... wel es per ongeluk laten vallen enzo).. maar tegenwoordig krijgt dat ding allemaal kuren.. af en toe werkt geen enkele toets meer, of springt de batterij van vol ineens naar leeg... als ik m dan op wil laden zie ik wel het batterijtje, en zie ik het backlight, maar hij laadt niet op ofzo, en na een minuut begint ie constant te piepen.. enige wat ik dan kan doen is de batterij eruit halen..

is die telefoon gewoon afgeleefd of kan ik m nog goed aan de praat krijgen?
Ik vrees dat je telefoon aan het overlijden is..... repareren kost meer dan een nieuwe weet ik uit ervaring
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 11:53
Verwijderd
Als je hem hebt laten vallen kan het heel goed zijn dat-ie idd gewoon beschadigd is. Ik dacht eigenlijk dat je het had over échte vastlopers, dat kan namelijk ook vrij goed. Ik heb zelf een Nokia 6150 en met de eerste versie van de software had ik wel veel problemen. Gewoon ff met datakabeltje en Nokia Datasuite de nieuwste software erin gezet en nu is-ie veel stabieler, berichten openen gaat sneller e.d.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 18:00
TKRracer
TKRracer is offline
die vastlopers heb ik ook gehad met mijn 3210 ik heb em gewoon weggegooid en een nieuwe gekocht maar ja ik spoor nie
Oud 04-03-2002, 18:27
Verwijderd
Nou, ik heb ook zoiets!!!!!!!!!!!!

Als ik mijn nokia 7110 (2e versie) laat aanstaan, gaat heel vaak plotseling de batterij uit !!!!! Hoe kan ik dat verhelpen, is dit probleem bekend ?????
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 17:53
ick
ick is offline
ick heb ook beestjes in me phone....

als ik 'n smssie typ en dan zenden kies, en ik druk gelijk door naar telefoonmoek dan doet ie nix meer... moet de batterij deruit... als ik 'n paar sec. w8 doettie 't wel
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 13:19
Orion16
Orion16 is offline
Heb ik ook wel eens last van, net alsof er M$ Windows op mijn telefoon (Trium Mars) is geïnstalleerd!! LOL!

Bij het opslaan van een SMS'je in postvak uit, en ik wil de SMS later wijzigen dan zet de teleoon zichzelf gewoon uit! Ook is het zo dat ik niet echt lang kan bellen (accu is gewoon vol of heb 'm aan de adapter) want dan valt de telefoon ook uit. Dat ligt niet aan het netwerk, ik heb telfort gehad en heb nu Vodafone (voorheen Libertel), m'n telefoon is nu ongeveer 1.5 jaar oud.

Groeten,

Orion16

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten