Oud 12-02-2007, 15:43
Droomz
Avatar van Droomz
Droomz is offline
Ik kan binnenkort een nieuwe mobiel uitzoeken en heb de keuze tussen een aantal die ik zou willen.
Ik vraag me af of jullie een van de onderstaande mobieltjes hebben en of die bevallen.

Samsung:
X830

Nokia:
Nokia 3250 black
Nokia 6131 silver

Sony Ericsson:
W900i
W710i
__________________
♪ Oefenen is de sleutel tot het ongrijpbare
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2007, 18:09
Digitz
Avatar van Digitz
Digitz is offline
Sja, aan welke functies hecht je (de meeste) waarde? Hoe moet ie eruit zien? Slider, openklap ding? Wat voor camera?

Ik heb sinds een paar weken de SE k800i en dat is een heel fijn telefoontje. Nog geen problemen mee gehad. Geluid van de mp3speler is goed, camera geeft mooie foto's (en je kan veel zooi instellen daarvoor), geen storingen tijdens het bellen en bluetooth icm met het programma MyPhoneExplorer werkt ook prima (je telefoon met je pc synchroniseren en sms'en vanaf je pc via je gsm).
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Digitz schreef op 12-02-2007 @ 19:09 :
Sja, aan welke functies hecht je (de meeste) waarde? Hoe moet ie eruit zien? Slider, openklap ding? Wat voor camera?

Ik heb sinds een paar weken de SE k800i en dat is een heel fijn telefoontje. Nog geen problemen mee gehad. Geluid van de mp3speler is goed, camera geeft mooie foto's (en je kan veel zooi instellen daarvoor), geen storingen tijdens het bellen en bluetooth icm met het programma MyPhoneExplorer werkt ook prima (je telefoon met je pc synchroniseren en sms'en vanaf je pc via je gsm).
Same phone..
Geweldige telefoon die K800i.
Vooralsnog vind ik dat SE op elk gebied best sterk is. fotografie, muziek en kwaliteit van het bellen.
Ik heb altijd al wat duurdere modellen gehad van SE. ik weet niet wat het in de wat lagere klasse is van SE..
Zelf heb ik het niet op Nokia.. te vaak kapot gegaan... (heb hier 4 kapotte Nokia's in anderhalf jaar)

Samsung heb ik het al niet op vanwege verbindingsfuncties met andere telefoons wat niet altijd soepel verloopt!

Maar altijd keuze ligt bij je zelf.. wat vind je zelf het prettigst..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 12:35
Digitz
Avatar van Digitz
Digitz is offline
Citaat:
lullow schreef op 13-02-2007 @ 20:38 :
Same phone..
Geweldige telefoon die K800i.
Vooralsnog vind ik dat SE op elk gebied best sterk is. fotografie, muziek en kwaliteit van het bellen.
Ik heb altijd al wat duurdere modellen gehad van SE. ik weet niet wat het in de wat lagere klasse is van SE..
Zelf heb ik het niet op Nokia.. te vaak kapot gegaan... (heb hier 4 kapotte Nokia's in anderhalf jaar)

Samsung heb ik het al niet op vanwege verbindingsfuncties met andere telefoons wat niet altijd soepel verloopt!

Maar altijd keuze ligt bij je zelf.. wat vind je zelf het prettigst..
Er zijn ook diverse consumententests geweest waaruit bleek dat SE's over 't algemeen beter zijn dan andere GSM merken wat betreft robuustheid, duurzaamheid en belkwaliteit.

Ik wilde trouwens eerst een Nokia N73. Maar Symbian OS is een bitch (sloom, vastlopen etc).

Het enige minpunt aan de K800i vind ik het schuifje van de camera. Die wil in je broekzak nog wel is vanzelf openschuiven. Maar goed, daar valt mee te leven
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Digitz schreef op 16-02-2007 @ 13:35 :
Er zijn ook diverse consumententests geweest waaruit bleek dat SE's over 't algemeen beter zijn dan andere GSM merken wat betreft robuustheid, duurzaamheid en belkwaliteit.

Ik wilde trouwens eerst een Nokia N73. Maar Symbian OS is een bitch (sloom, vastlopen etc).

Het enige minpunt aan de K800i vind ik het schuifje van de camera. Die wil in je broekzak nog wel is vanzelf openschuiven. Maar goed, daar valt mee te leven
Ja.. maar de telefoon is Smart.. ;-) na 2 minuten schakelt ie de camera uit.. als hij niet gebruikt word.
Pluspunt voor mij.. met de software kan ik mijn agenda/contacten synchroniseren met mijn Lotus Notes..
Je kan de telefoon beltoon op het moment dat iemand belt ops til zetten met de knopjes aan de zeikant.. dus niet eerst heel die telefoon uit je zak halen..
HEt is een snelle telefoon. nog nooit *klopt af* een vastloper gehad..
Ik heb er een navigatie systeem op draaien via een BleuTooth GPS-muis.. wereldse telefoon..
En een Gig M2 kaartje er in is ook goddelijk ;-) handige "bluetooth USB stick";-)
ik hoef geen beautyqueen.. ik wil een functionele telefoon, en dat is deze ;-)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 15:30
Digitz
Avatar van Digitz
Digitz is offline
Citaat:
lullow schreef op 17-02-2007 @ 11:45 :

ik hoef geen beautyqueen.. ik wil een functionele telefoon, en dat is deze ;-)
Ja same here
Welk navigatie systeem heb je er nu trouwens opstaan? Nav4All?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 12:44
elledc
elledc is offline
Ik zou voor een Samsung gaan.
In de winkel hebben ze me verteld dat Samsung steeds meer en beter verkocht wordt en dat de functies steeds beter worden.
Nokia gaat erop achteruit. Sony vind ik persoonlijk te ingewikkeld en Siemens gaat vaak kapot... Is mijn ondervinding.
Ik had en heb net nieuw een Samsung en ben er best tevreden mee!
x500, x460 of x640

Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 12:50.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 17:44
le Y
le Y is offline
er is niks ingewikkeld aan een SE
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 19:28
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
le Y schreef op 26-02-2007 @ 18:44 :
er is niks ingewikkeld aan een SE
Hangt natuurlijk af van het model, ik vind dat in het algemeen de Nokia's intuïtiever aandoen.

Ik koop iig geen Sony meer met een 'pookje'.. het is normaal dat toetsjes enzo slijten maar dat gaat bij zo'n ding wel erg snel.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 22:05
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
]{ing schreef op 26-02-2007 @ 20:28 :
Hangt natuurlijk af van het model, ik vind dat in het algemeen de Nokia's intuïtiever aandoen.

Ik koop iig geen Sony meer met een 'pookje'.. het is normaal dat toetsjes enzo slijten maar dat gaat bij zo'n ding wel erg snel.
Die pookjes schijnen bij de laatste modellen wel verbeterd te zijn. De eerste Walkmen waren inderdaad bar slecht :/
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Digitz schreef op 24-02-2007 @ 16:30 :
Ja same here
Welk navigatie systeem heb je er nu trouwens opstaan? Nav4All?
Ik heb Nav4All ;-) met tom tom BT gps muis;-)

Citaat:
]{ing:
Ik koop iig geen Sony meer met een 'pookje'.. het is normaal dat toetsjes enzo slijten maar dat gaat bij zo'n ding wel erg snel.
Van mijn huidige SE slijten ze vooralsnog niet.. en ik heb er al 2000 smsjes mee gestuurd... en loop constant te bellen.. en nog geen slijtage.. ;-) alles werkt gewoon nog zoals het hoort
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 18:44
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Nieuwe en dure modellen vast wel maar dit was sowieso een bekend probleem van bijv t6xx t68 en de hele budget serie.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 19:37
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 28-02-2007 @ 19:44 :
Nieuwe en dure modellen vast wel maar dit was sowieso een bekend probleem van bijv t6xx t68 en de hele budget serie.
Ik heb hier nog een T610 liggen.. die nog perfect werkt, maarjah als je eenmaal eenn nieuwe telefoon gewend bent, is dat ding zo traag als dikke stront door een trechter...

Citaat:
Ik zou voor een Samsung gaan.
In de winkel hebben ze me verteld dat Samsung steeds meer en beter verkocht wordt en dat de functies steeds beter worden.
Helaas zijn het nog steeds verkopers ;-) die willen meer geld uit je zak kloppen, voor minder ;-) ze moeten die telefoons slijten..
Samsung doet et meer voor de eyecandy,
elke samsung die ik tot nu toe in me klauwen heb gehad..
E900
D900
x380
x650
zuigen stuk voor stuk, maarjah ieder ze eigen menig

Laatst gewijzigd op 02-03-2007 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 23:18
Verwijderd
ik vind sony ericsson geweldig.. ik heb er twee gehad, allebei twee jaar en ik kreeg ze echt niet kapot. en het welbekende probleem met de joystick hebben ze tegenwoordig al lang opgelost...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 11:02
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 03-03-2007 @ 00:18 :
ik vind sony ericsson geweldig.. ik heb er twee gehad, allebei twee jaar en ik kreeg ze echt niet kapot. en het welbekende probleem met de joystick hebben ze tegenwoordig al lang opgelost...
Nog een tevreden klant..
maar de reactie van Nokia met de N7x n9x vindt ik echt slecht.. ken 2 mensen die zo'n ding hadden.. allebij na een maand constant vastlopen bij een filmpje o.i.d....
"ik heb ok 3.2 mp cam, EN een Carl Zeisz lens" Baf.. vastloper
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 12:20
Verwijderd
Mijn ervaring met samsung is dat de batterij gruwelijk snel op gaat. Te triest voor woorden. Goede overall ervaringen met s/e en nokia.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 17:00
fromBALKAN :D
Sony ericsson w710i als je echt een musicphone wilt
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 20:37
mirnie
mirnie is offline
ik heb zelf de samsung x830 ongeveer 2 weken nu. Het is echt een toptoestel. Iedereen denkt dat het moeilijk smsen is omdat de toetsjes klein zijn en maar 2 naast elkaar zitten. Fout gedacht. het toestel is supersimpel met zn scrollwieltje. als je een woord vergeet ofzo ben je binnen 2 seconden weer op de plek waar je zijn moet. En je krijgt er ook nog eens een cdrom bij. Met deze cdrom kun je alles wat je op je telefoon hebt staan ordenen (nummers, berichten, muziek, foto's en filmpjes enz)
Geluidskwaliteit van de muziek is ook goed.

Owja en de baterij houdt het ook nog eens best wel lang vol. Ik had verwacht ddat dat sneller leeg zou zijn

Maar kortom ik ben echt superblij met deze telefoon. Zou m niet weer willen missen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-03-2007, 20:06
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik wil een nieuwe telefon halen en ik zit te twijfelen tussen samsung D900 en Sony Ericsson K800i.

Heeft iemand een van deze telefoon's, wat zijn jullie ervaringen, welke zouden jullie mij aanraden en waarom?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 22:05
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
lullow schreef op 02-03-2007 @ 20:37 :
Helaas zijn het nog steeds verkopers ;-) die willen meer geld uit je zak kloppen, voor minder ;-) ze moeten die telefoons slijten..
Samsung doet et meer voor de eyecandy,
elke samsung die ik tot nu toe in me klauwen heb gehad..
E900
D900
x380
x650
zuigen stuk voor stuk, maarjah ieder ze eigen menig
Heb mijn E720 nu bijna 2 jaar en ben er nog steeds erg tevreden mee. Had een tijdje terug een keer een vastloper, toen even uit en weer aan gezet en nooit meer last van gehad
Alles werkt nog super
Ook het scharnier van het klepje, wat meestal toch wel een zwak punt is doet het nog goed
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 22:09
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
]{ing schreef op 26-02-2007 @ 20:28 :
Hangt natuurlijk af van het model, ik vind dat in het algemeen de Nokia's intuïtiever aandoen.

Ik koop iig geen Sony meer met een 'pookje'.. het is normaal dat toetsjes enzo slijten maar dat gaat bij zo'n ding wel erg snel.
ik vind SE intuïtiever dan nokia en het pookje op mijn k800i vind ik juist een pluspunt..

maar misschien ben ik een te erge SE k800i fanboy
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 23:38
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Misschien heeft het ermee te maken dat ik een el cheapo SE heb, ik heb wel een K750 geprobeerd dat was prima
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:49
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
]{ing schreef op 01-04-2007 @ 00:38 :
Misschien heeft het ermee te maken dat ik een el cheapo SE heb, ik heb wel een K750 geprobeerd dat was prima
De laatste tijd zijn ze ook stukken beter. Ik heb de K750i ook, nog steeds 100% tevreden
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 11:34
Verwijderd
Ik heb mijn S.E. bijna 3 kwart jaar en nog steeds goed werken...
Dus .. maar denk dat de TS onderhand al een keuze heeft gemaakt ;-)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 12:21
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
ja.. maar wat is het geworden..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2007, 13:55
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik heb een samsung
en die is nog steeds niet kapot
na schuimparty
minstens 20 keer gevallen ook op beton enzo
en 2jaar lang 24 uur perdag aan staan
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 11:13
Asiamania
Asiamania is offline
Ik zou voor een samsung gaan. Heb sinds gister de nieuwe U600 van de ultra series 2. Echt een super toestel. Had hiervoor de D900 en die was al goed, maar de U600 is echt nog veel beter! Mooi design en erg makkelijk menu. Alleen de touchtoetsen zullen wennen zijn maar deze zijn wel verbeterd tov de E900. Die waren echt te gevoelig. Deze zijn nu precies goed. De camera is ook verbeterd. Net zo goed als de S.E. maar zeker beter dan die van neukia. Zit nu ook fm radio op voor degene die het gebruiken. Alle mogelijke opties zitten er nu op zelfs trillen en ringtone tegelijk! 1 nadeel is dat ie nu alleen in een donkerblauw / antraciet kleur te verkrijgen is. Had liever zwart gehad want die hebben zo'n rubber coating tegen krassen. Deze is nu gespoten waardoor je eerder krassen krijgt hoe voorzichtig je er ook mee bent. Batterij kan ik nog niks van zeggen. Heb hm nog geen 24 uur. Als het goed is zou die 4 a 5 dagen mee moeten gaan maar uit eerdere ervaringen zou ik eerder zeggen 2 a 3 dagen. Maar we wachten even af, ik ben het gewend inmiddels en vind het geen probleem.
Wil je een samsung dan zou ik voor de U600 gaan ipv de D900. Zitten qua pijs op zelfde niveau (losse prijs toestel). Maar goed ik ben een Samsung fan dus ik zeg al gauw ga altijd voor een Samsung.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Asiamania schreef op 02-05-2007 @ 12:13 :
Alle mogelijke opties zitten er nu op zelfs trillen en ringtone tegelijk!
Het is imho vrij triest dat dat eerst niet kon.

En samsung is dom: als de batterij bijna leeg is, gaat hij piepen & trillen, wat erg veel energie verbruikt, om aan te geven dat de batterij bijna leeg is. Onlogisch.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 13:31
Asiamania
Asiamania is offline
ik ken geen 1 samsung die en trilt en piept als accu bijna op is... en ik gebruik al meer dan 7 jaar Samsung. Ik had de aller eerste serie samsung mobieltjes en sindsdien elk half a 1 jaar een nieuwe dus heb er al aardig wat gehad.
Ze geven idd een piep als de accu bijna op (niet als ie op stille stand staat) maar ze trillen niet. Mag jij toch zeggen welk model dit doet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 14:24
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Asiamania schreef op 04-05-2007 @ 14:31 :
ik ken geen 1 samsung die en trilt en piept als accu bijna op is... en ik gebruik al meer dan 7 jaar Samsung. Ik had de aller eerste serie samsung mobieltjes en sindsdien elk half a 1 jaar een nieuwe dus heb er al aardig wat gehad.
Ze geven idd een piep als de accu bijna op (niet als ie op stille stand staat) maar ze trillen niet. Mag jij toch zeggen welk model dit doet.
E900
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 10:36
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Asiamania schreef op 02-05-2007 @ 12:13 :
*knip*
de kleurechtheid van de k800i is beter dan samsung modelletjes.. en het lijkt me stug dat de camera beter is dan die van de neukia n95..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 14:21
Asiamania
Asiamania is offline
Citaat:
shoebuddy schreef op 19-05-2007 @ 11:36 :
de kleurechtheid van de k800i is beter dan samsung modelletjes.. en het lijkt me stug dat de camera beter is dan die van de neukia n95..
volgens review sites als gsmarena en tweakers is de kwaliteit van de U600 net zo goed / gewaagd aan / beter dan de SE en op verschillende forums wordt gezegd dat de camera beter is dan de N95. De N95 is helemaal niet zo geweldig als dat men beweert. Hij heeft genoeg pluspunten maar ook net zeveel minpunten... De accu gaat bij intensief gebruik maar een halve dag mee hooguit 1... Leuk voor degene die klagen dat Samsung zo kort mee gaat met zijn accu. Moeten die vooral voor de N95 gaan

Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 16:04
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
samsung heeft geleerd.. eerst propten ze gewoon praktisch dezelfde hardware in een ander hoesje et voila.. niew model
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 20:22
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Intensief gebruik.. tja de accu van mn iPod is ook zo leeg als ik uren lang video ga kijken. En dan te bedenken dat de N95 ook nog wifi, bluetooth, gsm networking heeft.. ik vind het al knap dat je er dan een halve dag uit haalt. N95 zal heus nog niet perfect zijn maar het is wel echt een hele vooruitgang op voorgaande mobiele (smart)phones (afgezien van een enkele Windows Mobile smartphone die nog wat meer functionaliteit kan bieden). Mooi ding

Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 20:24.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Asiamania schreef op 04-05-2007 @ 14:31 :
ik ken geen 1 samsung die en trilt en piept als accu bijna op is... en ik gebruik al meer dan 7 jaar Samsung. Ik had de aller eerste serie samsung mobieltjes en sindsdien elk half a 1 jaar een nieuwe dus heb er al aardig wat gehad.
Ze geven idd een piep als de accu bijna op (niet als ie op stille stand staat) maar ze trillen niet. Mag jij toch zeggen welk model dit doet.
D500
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 01:15
Verwijderd
SE W880i hier, perfect toestel, nog nooit zo tevreden geweest over een telefoon
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2008, 13:38
r141993
r141993 is offline
heeft iemand verstand van de samsung U600 ??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Goedkoop mobiel bellen naar het buitenland, beste optie?
Diamera
11 18-02-2013 16:35
Software & Hardware K zoek mobiel, is Sony Ericsson W995 wat??
2de Sander
4 19-03-2010 06:41
Software & Hardware Ervaringen met Tele2 Mobiel
0oFZo0
20 28-07-2007 13:35
Software & Hardware [GPRS] I-net op je mobiel bij T-mobile
J-roenn
8 28-09-2006 16:21
Software & Hardware Gratis navigeren met je mobiel?
michel333
6 23-03-2006 12:13
Software & Hardware mobieltje op veiling kopen
melanie-melanie
3 23-02-2002 22:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.