hey,
ik ga binnenkort 2 maanden reizen richting Azië met de Trans-Mongolië Express. En nu wil ik voor de zekerheid naast mijn Lonely Planets een 'gewoon' boek mee, ondanks dat ik wellicht genoeg te zien e nte doen krijg en met een vriend ga reizen.
Laatste boeken die ik gelezen heb waren de Davinci Code en Bernini Mysterie, die had ik allebij binnen een week uit. Ik vind het wel goede verhalen om lekker weg te lezen. Wanneer een verhaal te complex wordt, langdradig is misschien een beter woord, dan verlies ik al snel m'n interesse.
Een ander boek in dit genre, fictie verstrengeld met geschiedenis, wetenschap die ik goed vind is bijvoorbeeld Neanderthaler. Ook Lord of the Rings en The Hobbit van Tolkien vond ik leuk om te lezen.
Nu zoek ik dus voor me reis richting Rusland, Mongolië en China een leuk boek om lekker weg te lezen, maar die ook wat heeft te vertellen over de reis of de landen.
Hoop dat mensen wat tips voor me hebben, ben niet zo bekend in de literatuur...