![]() |
|
Verwijderd
|
En jawel, nummer 3
![]() Voor mensen die de link naar nummer 2 nog willen: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=820961 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, rare actie
![]() Ik zou dat echt niet kunnen hoor, ik bedoel, alsof je je dan beter voelt? Bright blijf ik echt het leukste karakter in die hele serie vinden! En dat Delia zo geschokt keek, hoe was die moeder ook alweer doodgegaan? Als die dood was gegaan aan een ziekte had ze haar misschien ook medicijnen zien slikken en schrok ze er daardoor van? |
![]() |
||
Citaat:
Het is niet echt een geweldige bron, maar ik kon niets beters vinden en het bevestigt ook al wat ik zelf al dacht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook al zegt de bron in de post boven me van niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, Delia's vader is een dokter, misschien associeer je medicijnen dan met ergere dingen dan andere kinderen ![]() Of we gaan er gewoon nog achterkomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat weet Delia nou van drugs? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vond t erg leuk dat die Pianoleraar weer terug kwam. Iemand in dit topic zei al, nadat die aflevering van die mijn was geweest, dat hij/zij bang was dat ie niet meer terug zou komen en dat met die aflevering ook dus gelijk die verhaallijn afgesloten zou zijn. Maar dat was dus nie zo, gelukkig
![]() Alleen wel jammer dat ie doof wordt ![]() Stom van Ephram dat ie helemaal naar Madisons huis terug ging rijden. Hij moet ook aan zichzelf denken, en niet alleen aan zn meisje. ![]() ![]() ![]() ![]() En in mijn herinnering is die moeder ook doodgegaan in een auto-ongeluk. Oh! En Bright was weer cool ![]() ![]()
|
Ik vind de laatste tijd steeds meer dat er een beetje krampachtig allerlei wijze lessen naar boven gehaald worden. Daarnaast zijn al die lui echt fucking hysterisch, het wordt weer te soap-ish voor mij... En te amerikaans, al die gemaakte waarden en normen die je opgelegd worden...
Maar toch ben ik verslaafd... Damn!
||
Citaat:
Ja dat viel mij dus ook op, als de stem van andy 'opeens op de achtergrond begint te praten' denk je bij jezelf -shoot me- ![]() Maar ik ben ook verslaafd ![]()
||
Citaat:
maar goed... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
straks
![]() tja uiteraard is 't super amerikaans, zeker na een tijdje ga je 't vaste patroon zien (voice over, aan het einde een motto etc) maja verder is 't gewoon uitermate vermakelijk zullen we maar zeggen ![]() vorige afl was wel koel trouwens, onhandige situatie met eph en madison, je ziet het einde al aankomen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
geen voice over dit keer
![]() 'k heb t hele seizoen al gezien, maar met ondertiteling is t toch iets beter te volgen ![]() K vond Ephram wel zielig ![]() En Andy was wel wat hard voor Linda... En waarom laat hij Nina niet gewoon doen wat zij wil...
|
Wat een K*t einde!!!
![]() Echt goed gefilmd, op dat feest waar amy was ![]() ![]() Het komt heus wel goed met amy nu, denk ik. Ze gaat denk ik beseffen dat ze toch wel terug moet naar haar ouders.
||
![]() |
Citaat:
![]() goeie afl ![]() ![]() Soms vond ik wel dat Ephram beter zn mond kon houden, hij flapt alles eruit en Madison raakt gelijk in paniek.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Everwood hoeft voor mij niet per se het goede voorbeeld te geven, hoor...
||
Citaat:
![]() En het gaat niet zozeer om het goede voorbeeld geven, het gaat om dingen bespreekbaar maken, in Everwood worden best veel (Amerikaanse) taboe's doorbroken. (heb ik het idee dan...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik schrok me ook dood ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood #4 innogen | 213 | 01-09-2006 14:26 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Bellenblaas | 500 | 31-07-2005 07:49 | |
De Kantine |
Welke naam heb jij voor je MSN????(schermnaam) sneeuw | 499 | 16-03-2004 20:34 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the City Jules | 22 | 10-01-2004 11:20 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Topic 2 Talon | 476 | 02-10-2003 21:38 | |
Films, TV & Radio |
Je top 3 van favoriete tv-programma's.. Carpe Diem | 62 | 23-05-2003 22:40 |