Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2006, 16:30
mij is gek
mij is gek is offline
Ok, here's the story:

Ik en mijn ex, die ik even A zal noemen, zijn bijna 14 maanden samen geweest. Eind December maakte ik het uit, omdat het voor mijn gevoel niet goed meer zat.

Toen dat zeven weken uit was leerde ik een meisje (ik noem haar even B) - die ik al ruim een jaar kende en af en toe sprak - een stuk beter kennen, en op een gegeven moment zoende ik met haar. Hier werd A helemaal boos om, omdat ik na bijna 14 maanden samen alweer na 7 weken weken met iemand zoende..
Een week later ben ik met B naar bed gegaan, en toen was het hek helemaal van de dam, zware ruzie met A gehad.

Toen het twee maanden uit was met A hebben we een goed gesprek met elkaar gehad, en besloten het toch nog een keer te proberen, omdat we het beide heel erg misten. Maar gisteren, na bijna 2 weken, heb ik er toch weer een einde aan gemaakt, om een veelvoud van redenen die ik niet verder toe zal lichten.

Nu heeft zij vandaag - nog geen 24 uur nadat het weer uit was - met een jongen, die voor haar ongeveer 2 uur heen en 2 uur terug in de trein zit, en die ze twee weken geleden ofzo voor het eerst in het echt heeft ontmoet, gezoend.

Kijk, dat ze met een jongen wil zoenen dat moet ze helemaal zelf weten... maar hoe moet ik erop reageren dat ze bij mij toen ik na 7 weken - wat ik toch nog vrij netjes vind - weer met een ander zoende VOLLEDIG over de zeik was, maar het nu zelf na nog geen dag doet???

Dat wou ik even kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2006, 16:40
thunder110
thunder110 is offline
ja, gevoelens zijn nou eenmaal hypocriet
Oud 20-03-2006, 16:52
Multilot
Multilot is offline
Tiswat
Oud 20-03-2006, 16:53
Verwijderd
Ja daarom moet je ook het contact verbreken met je exen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 16:55
mij is gek
mij is gek is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-03-2006 @ 17:53 :
Dit is er één die ik bij een groot aantal dingen nog zie, dus nog minimaal eens in de week of iets in die richting
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 17:04
Yerli
Yerli is offline
Waarom, geen idee. Ook niet nodig.. maar nu ben je je verhaal kwijt en hopelijk luchtte het op.
Oud 20-03-2006, 17:04
Verwijderd
Citaat:
mij is gek schreef op 20-03-2006 @ 17:55 :
Dit is er één die ik bij een groot aantal dingen nog zie, dus nog minimaal eens in de week of iets in die richting
Ja, daarom moet je je vriendinnen ook uit plekken halen waar je niet sowieso al vaak komt.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-03-2006 @ 18:04 :
Ja, daarom moet je je vriendinnen ook uit plekken halen waar je niet sowieso al vaak komt.
zoals internet
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-03-2006 @ 18:05 :
zoals internet
Precies.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 17:10
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 20-03-2006 @ 17:40 :
ja, *iets anders* zijn nou eenmaal hypocriet
je mag zelf daar wat invullen maar zoek op mn laatste posts, en dan weet je wel waar ik op doel
Oud 20-03-2006, 17:10
Iduna
Iduna is offline
Uit is uit, je hoeft niet na te denken over hoe je moet reageren.
Het kan best een soort 'wraak' zijn geweest van haar kant. Jij bent toch diegene die het steeds heeft uitgemaakt, dus waar bemoei jij je mee.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 17:15
Pandora
Pandora is offline
Zo te zien kun je het evenmin hebben.
Oud 20-03-2006, 17:16
stout!
stout! is offline
Misschien kon ze de eerste keer niet goed accepteren dat het uit was, en nu wel.
Natuurlijk had ze niet zo over de zeik 'moeten' gaan maar als je er zelf nog erg kapot van bent, kan het echt een klap in je gezicht zijn als je ex alweer met een ander in bed ligt.
Aangezien jij het uitgemaakt hebt en de vorige keer al zo snel met dat andere meisje naar bed ging, zal ze zich wel tot niets meer verplicht voelen.

Maar het blijft natuurlijk een hoop gezeik.
Oud 20-03-2006, 17:20
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik vind dat uit ook echt uit is. Dus bemoei je vooral niet teveel met je ex en probeer ook vooral niet uit te vinden wat je ex uitspookt dat voorkomt een hoop gezeik
Oud 20-03-2006, 17:23
Gent
Gent is offline
Uit is uit! Heb een soort gelijk iets meegemaakt.
2,5 jaar een relatie gehad. Vorig jaar zomer uitgemaakt, de dag erna kom ik een leuke meid tegen *vonk slaat over* (rest mag je vanzelf raden).

Veel gedonder gehad. 'jaaaaaaaa, je bent vreemd gegaan etc. etc.'. Sterker nog ik was geeneens op zoek. 'Het' (lees: zij) kwam naar mij. Ex-vriendin heeft nadat het uitging direct (je zult het misschien al wel merken... ja, ze is bronstig... en jaaaaa ze wil z.s.m. huisje boompje beestje! Ze heeft zelfs meerdere keren overwogen om de pil niet meer te slikken zodat ze een kind van me zou krijgen!) bij een kameraad van me op zijn verjaardag gevraagd of hij niet nog een vriend voor haar had.

En tja... daar loopt ze nu mee. Dusss... Uit is uit. Laat het lekker.
Oud 20-03-2006, 17:25
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-03-2006 @ 18:10 :
je mag zelf daar wat invullen maar zoek op mn laatste posts, en dan weet je wel waar ik op doel
nou ja, door je moet ik me waarschijnlijk zelf persoonlijk aangesproken voelen, dus als ik die denkwijze verder even doorvoer, moet er ws 'vrouwen' staan?
Oud 20-03-2006, 17:55
__
__ is offline
vet dat je je chickies benoemt als A en B
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 18:06
Freshh~
Freshh~ is offline
maar waarom moest je dat sex gedeelte met meisje B dan ook zo nodig aan je ex vertellen?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 18:08
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 20-03-2006 @ 18:25 :
nou ja, door je moet ik me waarschijnlijk zelf persoonlijk aangesproken voelen, dus als ik die denkwijze verder even doorvoer, moet er ws 'vrouwen' staan?
t was niet aan jou gericht hoor, more like a general notice.
Oud 20-03-2006, 18:11
Verwijderd
En hoe voel je je erover dat ze dat heeft gedaan?
Ik krijg niet het idee dat je het echt erg vindt. Gewoon lekker laten.
Het zal vast een soort van 'wraak'iets zijn, maar daar heb je toch niets meer mee te maken
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 18:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja, vrouwen he.
Ik heb er ook zo eentje nu. Twee maanden wat mee gehad en twee weken nadat het uit was heeft ze weer een nieuwe vriend. Dat mag allemaal, maar toen ik er naar vroeg of ze een nieuwe vriend had loog ze, en toen ze het uitmaakte met mij wilde ze ook wel een tijd vrijgezel blijven, anders kwam het weer te vroeg. Nou ja, ik zie het ja.
Naja, zoiets is je niet waard. Ook al doet het pijn, er komt er toch wel weer overheen. Gewoon vergeten en lekker doorgaan met je eigen leventje.
Oud 20-03-2006, 19:23
Smokin'
Smokin' is offline
Haar gedrag is niet hypocriet, maar juist consequent. Ze streeft steeds na wat het beste voor haarzelf is, namelijk:

- ruzietje maken als ex met iemand zoent
- met leuke vent zoenen als ze er een vind die interesse heeft

daarom makker, moet je gewoon voor jezelf kiezen en je nooit een zak aantrekken van wat je EX ervan vind.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 14:06
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 20-03-2006 @ 19:06 :
maar waarom moest je dat sex gedeelte met meisje B dan ook zo nodig aan je ex vertellen?
^^ Inderdaad... Wat had je verwacht, dat ze je je zou feliciteren?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 14:24
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
Gent schreef op 20-03-2006 @ 18:23 :
Ze heeft zelfs meerdere keren overwogen om de pil niet meer te slikken zodat ze een kind van me zou krijgen!)[
Meisjes / vrouwen die dat doen zijn zo erg. Die verdienen m.i. echt een 'vul random erg iets in'.

Laatst gewijzigd op 24-03-2006 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 16:47
Roos
Roos is offline
Uuuh boeiend..

Je had haar gewoon moeten laten zeiken toen jij naar bed ging met B. Daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen?

En het aanmaken met zo'n labiel kind als A was sowieso al een rare beslissing.

Dus laat haar lekker hoeren dan kan jij dat ook doen
Oud 24-03-2006, 17:29
eelco
eelco is offline
[QUOTE]mij is gek schreef op 20-03-2006 @ 17:30 :
[B]Ok, here's the story:

Toen dat zeven weken uit was leerde ik een meisje (ik noem haar even B) - die ik al ruim een jaar kende en af en toe sprak - een stuk beter kennen, en op een gegeven moment zoende ik met haar. Hier werd A helemaal boos om, omdat ik na bijna 14 maanden samen alweer na 7 weken weken met iemand zoende..
Een week later ben ik met B naar bed gegaan, en toen was het hek helemaal van de dam, zware ruzie met A gehad.

Zulke dingen moet je ze ook niet vertellen, en die actie van haar was waarschijnlijk alleen maar om je terug te pakken...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 16:42
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 20-03-2006 @ 20:23 :
daarom makker, moet je gewoon voor jezelf kiezen en je nooit een zak aantrekken van wat je EX ervan vind.
Word, bro!
Oud 25-03-2006, 18:32
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef op 20-03-2006 @ 17:40 :
ja, gevoelens zijn nou eenmaal hypocriet
Precies dit. Ik ga ook pissig en verdrietig worden als ex-lief met iemand anders gaat zoenen, en natuurlijk ga ik het zelf wél doen. Aan de andere kant zou ik het ook niet zo heel vervelend vinden als hij kwaad zou worden op mij omdat ik met iemand anders zoen, omdat ik dat dus wel begrijp...

Maar goed, ik ben toch degene die daar kwaad om gaat worden en hij niet of minder
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 20:25
zeep007
zeep007 is offline
ja, hypocriet. En ga nu maar weer verder met je leven.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 20:58
Verwijderd
Citaat:
haha
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 21:19
Lelle_*
Lelle_* is offline
Het lijkt me dat, net zoals jij het niet leuk vond dat zij over de rooie was, jij ook niet moeilijk moet doen over haar kus met die andere jongen.
Uit is Uit.
Oud 27-03-2006, 08:41
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 25-03-2006 @ 22:19 :
Het lijkt me dat, net zoals jij het niet leuk vond dat zij over de rooie was, jij ook niet moeilijk moet doen over haar kus met die andere jongen.
Uit is Uit.
Omgekeerde wereld? Bovendien, hij doet toch ook niet moeilijk?

Het lijkt mij dat als zij zo boos wordt om dit soort gedrag dat ze het zelf dan helemaal uit haar hoofd moet laten. Ben het eens met topicstarter.
Oud 27-03-2006, 09:27
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
__ schreef op 20-03-2006 @ 18:55 :
vet dat je je chickies benoemt als A en B
jah ze heten toch Annabel en Bert ofniet? xD
Oud 27-03-2006, 11:13
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 27-03-2006 @ 09:41 :
Omgekeerde wereld? Bovendien, hij doet toch ook niet moeilijk?

Het lijkt mij dat als zij zo boos wordt om dit soort gedrag dat ze het zelf dan helemaal uit haar hoofd moet laten. Ben het eens met topicstarter.
Het ging er om, dat toen hij na 7 weken gekust had met een meisje, zijn exvriendinnetje daar heel moeilijk over deed en dat vond hij niet leuk. Nu doet zij iets soortgelijks en nu vraagt hij zich af wat hij er van moet vinden. Dan zeg ik, als hij het niet leuk vond wat zn ex deed, moet hij niet het zelfde doen en zich er over heen zetten en haar haar gang laten gaan. Uit is uit.

Snap?
Oud 27-03-2006, 12:37
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
SkYRyDEr schreef op 27-03-2006 @ 10:27 :
jah ze heten toch Annabel en Bert ofniet? xD
is het dan niet eerder Bertha?
Oud 27-03-2006, 15:15
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 27-03-2006 @ 12:13 :
Het ging er om, dat toen hij na 7 weken gekust had met een meisje, zijn exvriendinnetje daar heel moeilijk over deed en dat vond hij niet leuk. Nu doet zij iets soortgelijks en nu vraagt hij zich af wat hij er van moet vinden. Dan zeg ik, als hij het niet leuk vond wat zn ex deed, moet hij niet het zelfde doen en zich er over heen zetten en haar haar gang laten gaan. Uit is uit.

Snap?
Nog een keer:
Tuurlijk snap ik dat, je hoeft niet te herhalen wat al gezegd is.

Het ging er om, dat toen hij na 7 weken gekust had met een meisje, zijn exvriendinnetje daar heel moeilijk over deed en dat vond hij niet leuk. Nu doet zij iets soortgelijks en nu vraagt hij zich af wat hij er van moet vinden. Dan zeg ik, het lijkt mij dat als zij zo boos wordt om dit soort gedrag, dat ze het zelf dan helemaal uit haar hoofd moet laten. Ben het eens met topicstarter.

Snap?
Oud 27-03-2006, 18:46
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 27-03-2006 @ 16:15 :
Nog een keer:
Tuurlijk snap ik dat, je hoeft niet te herhalen wat al gezegd is.

Het ging er om, dat toen hij na 7 weken gekust had met een meisje, zijn exvriendinnetje daar heel moeilijk over deed en dat vond hij niet leuk. Nu doet zij iets soortgelijks en nu vraagt hij zich af wat hij er van moet vinden. Dan zeg ik, het lijkt mij dat als zij zo boos wordt om dit soort gedrag, dat ze het zelf dan helemaal uit haar hoofd moet laten. Ben het eens met topicstarter.

Snap?
Sorry.
Ik dacht dat me me niet begreep..
Oud 27-03-2006, 19:09
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Lang leven Msn Freezer

Nevermind
Oud 28-03-2006, 18:54
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ik ben heel blij dat ik nog contact met mijn ex heb af en toe, dat zou ik echt niet op willen geven.

Daarom moet je in sommige gevallen het contact met je ex niet verbreken.
Oud 03-04-2006, 00:36
m.
m. is offline
dat lijkt me vrij duidelijk; ze zoekt genegenheid bij iemand anders omdat het met jou uit is en dat pijn doet

dat of ze wil je een hak zetten

en hoe zit het nou tussen jou en B? is die boos op je nu?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 12:14
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
true, true

vrouwen...
Oud 03-04-2006, 20:01
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan...
Oud 03-04-2006, 21:52
Meadow
Meadow is offline
Gebruikt het internet mijne dames en heren!

(Dan heeft de ns er ook nog iets aan ).
Reageren

Regels voor berichten