Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik weet niet wat je budget is, maar kijk Hier eens tussen
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit geld dus ook voor consumenten ( kan je kiezen bij service ) |
![]() |
||
Citaat:
sorry, maar ik hoef geen notebook waarbij het al in het ontwerp echt fout zit. En dan heb ik het nog nieteens over de gammele behuizing of de veel te lawaaierige fans. Daarnaast zijn ze idd heel lief voor bedrijven, maar laat de support richting de simpele consument nogwel eens de wensen over. Om nog maar te zwijgen over de enorme "rijklaar" kosten die dell.... Naja ik kan nog wel ff doorgaan maar dat is slecht voor me bloeddruk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
DELL prijs redelijk, rare problemen met accu's Acer prijs goed veel problemen met garantie / support Asus zeer goed prijs/kwaliteits verhouding Toshiba erg goed , wel een beetje duur compaq/hp (geen ervaring meer mee sinds de fusie maar geluiden zijn meer negatief dan positief (ookal heb ik met veel plezier een tijd lang een compaq gebruikt) packerdbell met een grote boog omheen lopen sony vroeger veel problemen gehad met schermen en behuizing ( volgens mij zijn ze daar nu redelijk uit) |
![]() |
||
Citaat:
het scherm bekijken (een aantal nieuwe schermen heeft problemen met vooral teveel blauw) en het toetsenbord voelen. winkels waar veel notebooks staan.. zijn correct, dunnet,media markt en de grote mycom's |
![]() |
||
Citaat:
totdat china bedacht een houtje touwtje auto te maken ![]() anyway Ik hoop dat je goed heb gekeken naar de verschillen in de schermen en toetsenborden... Gewoon daar je favo uit kiezen en dan kijken of de rest ook bij jou past ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|