Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2002, 20:10
Verwijderd
ik wil eerst even zeggen dat ik niet in zo'n situatie zit en met mijn relatie is er niks aan de hand maar wil graag een antwoord weten.

Tijdje geleden zeiden mensen tegen mij dat ik te kieskeurig was, ik nam haast zelden een vriendin maar zoende ook niet voor een avond, ach ja stelde wel wat eisen ze moest gewoon leuk zijn in mijn ogen, een leuk normaal meisje.

Maar kon het niet zo snel zien, dus veel mensen te kieskeurig maar moet ik dan met een meisje zoenen die ik niet aantrekkelijk/leuk vind?? Dat is toch raar want je smaak veranderd toch niet even omdat je het zo graag wil?

hoezo zou je zo'n kwestie aanpakken? toch gewoon het beste wel wachten wanneer er een leuk meisje komt, want die is er nu wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2002, 20:12
Roos
Roos is offline
Tja, dan ben ik maar kieskeurig.
Ik ga toch echt niet met iemand zoenen die ik niet leuk vind, simpel.
Oud 14-08-2002, 20:15
Mark
Mark is offline
Beter kieskeurig dan dat je elke week in een ander hangt!

Mark [- Want zeg nou eerlijk, sex is heerlijk -]
Oud 14-08-2002, 21:09
Ingrid3
Ingrid3 is offline
je hebt gelijk syphon..
ik vin nie da je zomaar iedereen moet pakken die je kunt pakken.
je kunt veel beter een meidje in jou geval dan zoene as je der ook leuk vind. ik vind dat ut verder ook nix met kieskeurig zijn te maken heeft, het ligt der gwoon aan wat voor mensen der bij je in de buurt zijn.
ik vind da er hier bij ons nie echt super veel leuke jonges zijn (daarom nu ook geen vriend..) maar ik kan toch ook nie zegge da ik zo kieskeurig ben. stel ook wel mijn eisen maar toch..
ik vin ook da je dan maar ut bezte kunt wachten tot je wel iemand ziet die je echt wil.. (of gwoon leuk vind voor een avondje), ofjah w88, kijken tot je iemand tegen komt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:47
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
snowboarder schreef:

Mark [- Want zeg nou eerlijk, sex is heerlijk -]
waarom gebruik je dat zinnetje toch steeds achter je naam als het ook al in je sig staat??
sorry beetje offtopic....
Oud 14-08-2002, 22:03
Angeles
Angeles is offline
Waar bemoeien die mensen zich nou weer mee? Kijk, als jij nou de hele tijd liep te klagen dat je niemand kon vinden of zo... dan nog vind ik het onzin, want precies wat jij zegt, waarom zou je iets beginnen met iemand die je niet eens leuk vindt - alleen omdat je anders kieskeurig wordt gevonden? Maar ik vind het sowieso vreemd.

Het gaat hun toch niks aan wat jij doet!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 00:56
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Tja, dan ben ik maar kieskeurig.
Ik ga toch echt niet met iemand zoenen die ik niet leuk vind, simpel.
Ik ben fervent aanhanger van die stelling. Liever lang wachten en weinig zoenen, dan zomaar pakken wat je pakken kunt om erbij te horen oid.

Bovendien, ikzelf vind het gewoon leuk om een 'clean record' te houden. Ik wil kunnen zeggen dat ik alleen met meisjes ben geweest die ik écht leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 08:19
Verwijderd
Ik ben ook niet zo iemand die niet iemand voor 1 avond zou pakken.

Ik wacht gewoon liever op een leuk iemand, vind ik toch een stuk prettiger
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 09:46
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik vind het wel logisch dat je niet met het eerste t beste meisje gaat zoenen enzo. Als je het meisje niet leuk vindt, dan heb je er verder niks aan.. *lijkt mij zo*
Denk dat het wel normaal is, iedereen stelt wel eisen voor een vriendje/vriendin..?

Vind je het zelf erg dan, dat je nooit zo vaak met meisjes zoent of een relatie aangaat..??

Ik vind dat juist wel goed, je doet het in ieder geval niet met elk wandelend poppetje met borsten dat voor je neus voorbij komt, maar je *wacht* echt tot je het juiste meisje ziet en daar ga je dan voor (kbedoel nou niet meteen de ware hoor )
Oud 15-08-2002, 10:19
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
tja ik vind het wel logisch dat je niet met het eerste t beste meisje gaat zoenen enzo. Als je het meisje niet leuk vindt, dan heb je er verder niks aan.. *lijkt mij zo*
Denk dat het wel normaal is, iedereen stelt wel eisen voor een vriendje/vriendin..?

Vind je het zelf erg dan, dat je nooit zo vaak met meisjes zoent of een relatie aangaat..??

Ik vind dat juist wel goed, je doet het in ieder geval niet met elk wandelend poppetje met borsten dat voor je neus voorbij komt, maar je *wacht* echt tot je het juiste meisje ziet en daar ga je dan voor (kbedoel nou niet meteen de ware hoor )
Kijk voorbeeldtje he, toen het juni was had ik dit jaar nog maar 2 gezoend, dat is voor mij doen echt heel weining, had soms ook echt momenten van dam waarom ik, maar voor een avond wou ik gewoon niet meer, altijd als ik dan wakker werd dacht ik: is dit het nou??? steld toch niks voor???

In de vakantie wel 2 meisjes gezoend maar later heb ik pas echt een leuk meisje ontmoet, en dat is nu mijn vriendin, ja nu is het natuurlijk niet erg maar het waren denk ik eerst gewoon lust gevoelens. Maar dat is normaal.

Trouwens in het jaar dat ik mijn eerste zoen kreeg, zoende ik wel veel meisjes, is overgens niet stoer maar wou beetje experimenteren maar nu is alles anders
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten