Advertentie | |
|
![]() |
|
tja ik vind het wel logisch dat je niet met het eerste t beste meisje gaat zoenen enzo. Als je het meisje niet leuk vindt, dan heb je er verder niks aan.. *lijkt mij zo*
Denk dat het wel normaal is, iedereen stelt wel eisen voor een vriendje/vriendin..? Vind je het zelf erg dan, dat je nooit zo vaak met meisjes zoent of een relatie aangaat..?? Ik vind dat juist wel goed, je doet het in ieder geval niet met elk wandelend poppetje met borsten dat voor je neus voorbij komt, maar je *wacht* echt tot je het juiste meisje ziet en daar ga je dan voor (kbedoel nou niet meteen de ware hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de vakantie wel 2 meisjes gezoend maar later heb ik pas echt een leuk meisje ontmoet, en dat is nu mijn vriendin, ja nu is het natuurlijk niet erg maar het waren denk ik eerst gewoon lust gevoelens. Maar dat is normaal. Trouwens in het jaar dat ik mijn eerste zoen kreeg, zoende ik wel veel meisjes, is overgens niet stoer maar wou beetje experimenteren maar nu is alles anders ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoeveel.. Miss.Jazz. | 219 | 28-01-2008 16:04 | |
Software & Hardware |
[LCD-TV] nieuwe aanschaffen no pain n death | 35 | 04-01-2007 00:55 | |