Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat is jouw budget?
Nikon Coolpix 2000 232,- (2mpixel) Sony Cybershot DSC-P51 266,- (2mpixel) Sony Cybershot DSC-P71 370,- (3mpixel) Olympus Camedia C-220 Zoom 261,- (2mpixel) Olympus Camedia C-300 Zoom 377,- (3mpixel) Canon Digital Ixus v2 365,- (2mpixel) Canon Digital Ixus v3 474,- (3mpixel) Canon Digital Ixus S400 584,- (4mpixel) Canon PowerShot G3 738,- (4mpixel) Casio QV5700 720,- (5mpixel) kijk eens op www.dpreview.com de Digital Ixus V2 heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding, dankzij het ontwerp (klein, licht, mooi) en de beeldkwaliteit verder is de Nikon Coolpix 2000 de moeite waard, scheelt toch wel wat betreft de prijs Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 16:04. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Canon A40
Kijk eens op www.tweakers.net/pricewatch Daar kun je de laagste prijzen vinden van webshops. Canon A40 (2MP) staat er bij.
||
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.tweakers.net/pricewatch/26656
313, iets hoger dan je budget. Maar koop ajb niet zo'n goedkoop flutding, wat dat is echt zonde van je geld. Kijk ook niet teveel naar het aantal megapixels. 2MP is in principe voldoende, dit is 1600x1280 dacht ik.
||
![]() |
Citaat:
Kutzaak. Bovendien kan ik m nie vinden ![]() En daar zit trouwens dan geen geheugen bij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Doe het liever safe en koop het in een winkel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bestelt gewoon onder rembours bij een webshop. Je betaalt dus aan de postbode. Verder kun je op de Tweakers.net pricewatch ook de shop survey zien van de webshops. Hierin geven mensen een beoordeling a.d.h.v. hun ervaringen met de shop. Deze kun je zien door op het handje links van de shop te klikken. Maar als je het echt in de winkel wilt bestellen ben je wel veel duurder uit. En ik ben bang dat je dan zo'n goedkoop flutding koopt. ![]()
||
Citaat:
Bij elke camera zit standaard een geheugenkaartje, dat dit meestal 8 of 16 mb betekent niet dat het per definitie te weinig is ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2682 Valt nog wel mee denk ik zo.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, dat is meestal wel zo, maar soms doen ze er 8 ipv 16 in en dat scheelt dan weer 25 eur ofzo... |
![]() |
||
Citaat:
een hippe cam is de sony u10/u20. supercompact, maar alleen geen zoom...http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/...1?opendocument en zoals eerder gezegd kan je beter op internet een cam kopen zeker aangezien je niet zoveel wilt uitgeven. In de winkel kost een cam al gauw 50-100 euro meer.... of je kan eerst in de winkel een paar cameras uittesten en dan pas op internet bestellen. kijk bij www.kieskeurig.nl > digitale cameras, al die webshops daar zijn te vertouwen.
||
Citaat:
![]() 90% van de camera's gebruikt compactflash en sony moet weer eens de uitzondering vormen. secure digital daargelaten. en een 128 mb memorystick is goedkoper, voor 80 euro heb je er al een. |
![]() |
|
Okej.. ik heb een aantal domme vragen.. maar ja ben ook niet echt technisch ofzo.. wat is het verschil tussen een optische en een digitale zoom?
Enne waarnaar moet je kijken offie scherpe foto's maakt? (of kan dat niet?) Enne.. het opslagmedium.. maakt dat nog wat uit welke je hebt?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Cryptic Winterstrom heeft t je op Onzin verteld ![]() Ehm naar de pixels. 2.1 of 3.2 ofzo, maar dat zegt verder nix. Dat geeft alleen maar de maximale kwaliteit aan. Aan 2.0 ofzo heb je als normale gebruiker voldoende ![]() Ehm nee niet echt..al hoewel memorystick iets beter is(maar das alleen bij Sonytoestellen en die zijn meestal duur). Mara de rest is ook erg veilig, dus opzich maakt t eigenlijk nix uit. |
![]() |
||
Citaat:
Over je opslagmedia: ik zou voor CompactFlash gaan, dus geen Sony digicam. ![]()
||
![]() |
Citaat:
En dat opslagmedia boeit niet zo heel erg veel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Opslagmedia maakt zeker wel uit. Erg lullig als je PDA/MP3 speler/whatever else CompactFlash gebruikt, en je digicam SecureDigital oid. Nu zal dat voor topicstarter niet echt een probleem zijn, maar CompactFlash is over het algemeen de grootste standaard, en dus liggen de prijzen van de media lager dan bijvoorbeeld Sony's MemoryStick. Verder is CF overal te verkrijgen. ![]()
|
Ik zit te twijfelen tussen:
ricoh caplio rr230 trust 770Z powerc@m optical 200m kodak cx 4230 Fujifilm Finepix A204 Olympus camedia c-220 Nikon Coolpix 2000 En dan leek mij de kodak best wel goed.. Wat kan ik het beste nemen dan? Ik wil optische zoom(hebben deze allemaal) en minimaal 2megapixel. En verder boeit het me niet echt.. als het er ook maar een beetje leuk uitziet en goed is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
die ricoh ken ik niet
en die trust moet je zoals eerder gezegd bij voorbaat al schrappen De rest licht dicht bij elkaar. Als je snel en makkelijk een foto wilt maken zonder veel in te stellen dan raad ik je de Kodak aan. Ik zou persoonlijk voor de Olympus gaan. Die heeft ook als leukigheid dat je filmpjes kan opnemen....
||
Citaat:
je hebt daarvoor Compact Flash geheugen nodig, wat rond 40 euro voor 128 megabyte, of 20 voor 64 megabyte kost. |
![]() |
||
Citaat:
Dane-Elec Cf Usb Reader |
![]() |
||
Citaat:
En met 8MB kun je denk ik afgaande op 200kB per foto zo'n 40 foto's maken. Koop anders een 64MB of 128MB CompactFlash kaartje erbij, kunnen heel wat foto's op.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe digitale camera kopen. Tips? Verwijderd | 10 | 08-05-2008 23:37 | |
Software & Hardware |
Welke digitale camera? x-spekkie-x | 8 | 04-11-2007 18:16 | |
ARTistiek |
Digitale camera Vee | 9 | 01-09-2006 15:07 | |
ARTistiek |
Digitale Camera HEADUP | 4 | 18-09-2004 13:48 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Wie kan me helpen? klaartje101 | 29 | 07-06-2004 17:42 | |
Software & Hardware |
[D-Cam] Kodak Digitale Camera Easyshare CX4200 => 199.00 Scorpion3000 | 3 | 05-11-2002 21:56 |