Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2006, 17:43
Otnemem
Otnemem is offline
Aangezien jullie allemaal EERLIJKE gamers zijn heb ik een vraagje...

Ik heb een xbox. Eigenlijk zelden ooit gespeeld. Alleen maar voor shenmue 2 en Jet set radio future denk ik, top spin en een beetje HALO.

Nu, dit vind ik een beetje zonde. En voordat ik hem aan iemand anders geef wil ik nog wel van een ander spel genieten.

Iedereen (inclusief scholieren) is fuckin' lyrisch over Oblivion op de xbox 360, maar aangezien ik die niet heb, kan ik die niet kopen.

Dan dacht ik maar, waarom koop ik niet de voorganger? Ik weet er eigenlijk bitter weinig over, en ik zal zo nog wel even wat reviews lezen voor informatie, maar ik zou het wel cool vinden als jullie even wat inbrengen.

Een paar punten: Super graphics zijn niet belangrijk voor mij, ik wil graag een grote, open spelwereld en ik wil m'n eigen character helemaal zelf kunnen maken en upgraden.

Is Morrowind nog steeds leuk?
Oud 19-04-2006, 17:45
Captain N
Captain N is offline
Ja.
Oud 19-04-2006, 17:46
Koning
Koning is offline
Morrowind is wel leuk als je het nog niet hebt gedaan, maar ik raad de pc versie aan. Minder laden.

Ik zou je xbox gewoon om laten bouwen..
Oud 19-04-2006, 17:46
Otnemem
Otnemem is offline

Hoeveel kost ie ongeveer nu?

20?
Oud 19-04-2006, 17:49
Koning
Koning is offline
De leukste xbox vind ik Burnout Legends,

Ik hebe en graftakke hekel aan race spellen maar dit spel is zo gaaf, speelt perfect, lekker lomp dom raggen..

Maarja laat hem ombouwen, kun je zo testen wat leuk is enzo. Heb je eteen een divx speler er bij..
Oud 19-04-2006, 17:52
Otnemem
Otnemem is offline
Waar the fuck heb je het over?

Ik wil gewoon weten of Morrowind the shit is

En ja, burnout is cool, burnout 3. Burnout revenge is een sellout

EDIT: Is de xbox versie nog makkelijk te krijgen?

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 17:58.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 18:03
Verwijderd
Ja, Morrowind is nog steeds leuk, maar ik gok dat hij op de xbox pijn doet. Het voordeel van de PC is dat je mods kan installen. Niet alleen om dingen toe te voegen aan het spel, maar ook om AI, graphics en geluid te verbeteren. Bovendien kost hij maar vijf euro en is hij op de xbox waarschijnlijk duurder.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 18:04
Otnemem
Otnemem is offline
Ik speel niet graag spellen op de PC. Ik ben een console gamer.

Word ik nu GEBAND?
Oud 19-04-2006, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 19-04-2006 @ 18:52 :
Waar the fuck heb je het over?

Ik wil gewoon weten of Morrowind the shit is

En ja, burnout is cool, burnout 3. Burnout revenge is een sellout

EDIT: Is de xbox versie nog makkelijk te krijgen?
Oh hell no, Burnout Revenge is juist de shit!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 19-04-2006 @ 19:04 :
Ik speel niet graag spellen op de PC. Ik ben een console gamer.

Word ik nu GEBAND?
Neehoor, je zal alleen nooit behoorlijk van een FPS kunnen genieten.

Ik weet niet veel van de xbox en de spellen erop, maar ik denk dat als je Morrowind op een console koopt, je jezelf een hak zet. Je speelt wel hetzelfde spel, maar ontzegd jezelf een hoop extra mogelijkheden. Ik zou dan voor een ander spel op de xbox gaan en Morrowind toch op de PC kopen, mocht je het echt willen spelen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 22:39
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Oh ja wel hoor, Goldeneye 64 nog steeds hoor. En in mindere mate, Timesplitters 2.
Oud 19-04-2006, 22:42
Meadow
Meadow is offline
Morrowind is echt een soort must voor iedereen die van RPGs houdt. Dit durf ik te zeggen door alleen dit spel in dit genre te spelen, en te kijken naar anderen die andere RPGs speelden.

MW RULES!

Ik ben nog nooit zo verslaafd geweest aan een spel, nog ben ik er zo veel tijd aan kwijt geweest.
Oud 19-04-2006, 23:14
Otnemem
Otnemem is offline
Ik koop hem binnekort wel als ik het niet vergeet.

Thanks for the input.
Oud 19-04-2006, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 19-04-2006 @ 23:39 :
Oh ja wel hoor, Goldeneye 64 nog steeds hoor.
je haalt me de woorden uit de mond
Denk niet dat er ooit nog iets langs komt dat dat zal evenaren.. *snif, oh nostalgie*
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 15:28
Verwijderd
Morrowind is tot op heden (heb Oblivion nog niet gespeeld, echter wel in bezit) mijn favoriete game.

Ik heb een paar jaar geleden een hele zomer verkloot door dag en nacht Morrowind te spelen. De xbox versie btw....
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 18:07
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 19-04-2006 @ 23:25 :

Ik weet niet veel van de xbox en de spellen erop, maar ik denk dat als je Morrowind op een console koopt, je jezelf een hak zet. Je speelt wel hetzelfde spel, maar ontzegd jezelf een hoop extra mogelijkheden. Ik zou dan voor een ander spel op de xbox gaan en Morrowind toch op de PC kopen, mocht je het echt willen spelen.

LUH-3417
Onzin, ik heb Morrowind GOTY op de X-Box & op de PC, ik speelde hem het vaakst op de X-Box omdat ik dat veel fijner spelen vond, en ik wist dat er veel modules en shit waren op de PC, en daar heb ik ook veel mee rondgeklooit, maar het was niet zo bijzonder om de X-box versie links te laten liggen.

En FPS zijn prima speelbaar op een console, in het begin vond ik het helemaal niet fijn, maar met wat oefening kun je perfect spelen, niet zo makkelijk als keyboard > muis, maar het komt aardig in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 20:10
Verwijderd
Weet niet of dit onder illegale reclame valt, maarre:

http://www.freerecordshop.nl/pages/p...755883&navid=4

Daar is ie 6 eu.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten