Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ga m denkik wel luisteren. Heb net interview met Norman Bonink gelezen uit de slagwerkkrant en mijn interesse is in ieder geval geprikkeld! oe oe!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik maar één nummer van Blof leuk vind en dat is liefs uit londen. Voor de rest vind ik het een beetje een vervelende band eigenlijk
![]() Enne, aanzoek zonder ringen: mooie titel, maar de tekst van het refrein is werkelijk om te huilen... ![]() dit is een aanzoek zonder ringen en ik vraag niet om je hand maar om je vingers die me wijzen op mezelf Wat willen ze daar nou mee? Ik vind het geen mooi beeld oproepen en ik erger me er elke keer weer aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga de CD zeker luisteren. Tekstueel zijn ze erg sterk (zelfs het refrein van aanzoek zonder ringen) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
hmm ik zag laatst toevallig de nieuwe hit van bløf op tv en ik vond het wel ok klinken
maar daar is alles dan ook wel mee gezegd. het zijn vooral die vreselijk tenenkrommende teksten van die zanger, ik denk dat als je die weg zou denken het al een hoop zou schelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoiets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar die van holiday in spain zijn nog veel erger idd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Een nummer als Dat Wij Dat Zijn bewijst dat de beste Blof-songs gelijk ook het eenvoudigst zijn qua tekst en thematiek. Zodra ze moelijk gaan doen met quasi-poetische gibberish zakken ze tot tenenkrommende dieptes.
|
|