![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
'masturbeer' 'masturbatie' is goed nederlands, niet 'mastrubatie' of 'masteruberen'. maar goed, van veel rukken gaat wellicht je grammaticale kennis verloren he ![]()
|
![]() |
Dit vindt Hilde van der Ploeg er van, jongeman.
"Mijn beste vriendin komt sneller klaar dan ik. Zij heeft maar een paar minuten nodig terwijl het bij mij wel een kwartier duurt. Hoe komt dat? Onderzoek onder 200 vrouwen heeft aangetoond dat de tijd die vrouwen nodig hebben om bij het masturberen tot orgasme te komen erg uiteenloopt. Ongeveer 45% heeft 1 tot 3 minuten nodig, 24% heeft 4 minuten nodig, 19% tussen de 6 en 10 minuten en de rest meer dan 10 minuten. Het is onduidelijk waar dit mee te maken heeft, net zoals het moeilijk is te verklaren waarom het ene meisje zoveel harder loopt dan een andere. De methode die je gebruikt is waarschijnlijk wel van invloed. Zo komen de meeste vrouwen sneller klaar als ze een vibrator gebruiken dan alleen vingers. Ook maakt het uit hoeveel ervaring je hebt. Hoe meer je "oefent", hoe makkelijker het meestal gaat. Maar of iemand die normaliter 10 minuten nodig heeft, kan leren in 5 minuten klaar te komen is nog maar de vraag. Maar staar je niet blind op het tijdselement: snelheid zegt niets over genot." Nou, weet je dat ook weer. p.s. Waarom vraag je het je 'lief' eigenlijk niet. p.s.s. Het is masturberen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat er in je eigen lichaam allemaal aan de hand is staat niet model voor alle mannen in de wereld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou nog sterker zeggen... No way Jose! De sekslust vergaat mij in iedergeval niet. Ik kijk wel hoe mijn partner reageert. Wat de sekslust die bekoeld betreft, dat ligt (denk ik) maar net aan je potentie. 3 keer achter elkaar komen is niet bepaald een kunst. (en nee dan bedoel ik niet 3 keer komen in een kwartier ofzo met wat hand en span diensten!) (effe kijken wat voor een reacties hierop komen voor ik nog meer info neerkalk!) Greetzzz, Gent ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat verschilt. En nee, de lust verdwijnt niet. Na 6 keer soms niet. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij mij zal dat zo'n 5 minuten zijn, ik laat het meestal zolang duren als ik kan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan zelf ook wel redelijk snel komen als ik wil. |
![]() |
|
|