Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Na ja, bij mijn zusje iig .. bij mij weet ik het niet. Lijkt me erg vaag om mee te maken ![]() |
![]() |
|
Mijn ouders zijn kritisch maar ook ondersteunend. Ze zeiden gewoon wat ze van mijn vriend vonden.. maar zullen nooit iets afkraken of mij verbieden met iemand om te gaan.
ik kan goed merken wat ze denken... maar het is meer zo van ik denk erzo over dan dat ze het doordringen.... Ze geven soms advies ivm sociale leven maar dat is verder zo alles.. (alles door elkaar ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() M'n vader ging m'n vriend te drinken inschenken, en dan bleven ze uren op de bank zitten, terwijl ik allang wilde gaan slapen... ![]() ![]()
|
Mijn moeder vindt het geweldig, ik en mijn vriend..
![]() Ben ik natuurlijk ook blij om.. Ze heeft nooit gezeurd over een vriendje dat ik had.. mijn pap trouwens ook niet, maar pa die zegt er nooit zoveel van, die ziet het allemaal wel aan, mam niet, die wil altijd vanalles weten enzo... ![]() En over vrienden doen ze ook niet moeilijk, ze vinden dat ik zelf wel uit kan maken wie de juiste vrienden zijn en wie niet. Ze zullen niet zeggen dat ik met een bepaald persoon niet om mag gaan ofzo.
|
Vrienden van school zien ze meestal niet echt vaak. Daar bemoeien ze zich niet zo heel veel mee. Vragen er wel eens naar, maar verder niet echt. Naar vriendjes vraagt mijn vader wel veel, of hij maakt er plagende opmerkingen over. M'n moeder zegt er meestal weinig over. Alleen dat ze hem wel aardig vond en of hij nu echt mijn vriend was. Mijn vader iets meer, vraagt ook meer, maar ik kan met hem er wel goed over praten
![]()
|
mijn ouders vinden mijn vriendjes meestal wel goed enzow...
Vooral mijn huidige vriend, hij was eerst altijd beetje verlegen enzow, totdat hij een week alleen was, en steeds bij ons at, zodat hij niet hoefde te koken... Nu ouwehoeren hij en mijn moeder wat af man, niet normaal meer.... mijn vader is altijd iets achterdochtiger, maar nu is ie helemaal gewend enzo
|
Verwijderd
|
Mijn ouders zeiden, toen ik op mijn 13e met een jongen van 16 thuiskwam, helemaal niets. Ik heb meer commentaar van 'vriendinnen' gehad dan van hen. Later, toen ik al een jaar ofzo met hem had, was het van 'en je mag niet met 'm naar bed'. Hmm.
Op mijn vrienden hebben ze nooit aanmerkingen, zijn ze heel makkelijk mee. Mijn vader is zowieso nooit thuis. |
![]() |
|
mijn ouders vinden sommige mensen dan misschien niet zo prettig, en ze zeggen er dan ook wel wat van, maar ze laten me verder wel vrij. Ik moet het maar zelf uitzoeken, en kom er later wel achter of het echt goed of slecht was
|
Over vrienden zijn mijn ouders altijd positief, dat komt omdat ik daar open over ben, alle verhalen vertel, en omdat ze bij me thuis komen. Ze zullen zich er soms mee bemoeien bijvoorbeeld wanneer iemand teveel aandacht van me vraagt, ik me laat inpakken, kleine dingen waar ik me niet goed bij voel.
Soms heb ik dat zelf niet door en dan maken ze me dat duidelijk. Ik vind dit heel positief, lief dat mijn ouders daar op letten en ik mag doen en laten wat ik wil, dit komt omdat ze vrienden heel belangrijk vinden.
|
![]() |
mijn ma is niet het probleem, die probeert me te steunen en laat me verder met rust, maar me pa......hij controleert alles! van me smsbox (inmiddels met wagtwoord dat hij niet weet) tot aan me schooltas. nieuwe vrienden laat ik niet thuis komen, want dan moeten ze zich identificeren (denk aan wat doet jouw vader voor werk? waar woon je? hoe ken je haar?)
dus ja mijn pa is lastig ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoort dit zo? MiiBoy | 25 | 05-02-2009 15:15 | |
Liefde & Relatie |
Stiefvader & zijn dochter Saarah | 8 | 03-09-2006 18:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De Blauwe Overall joes | 5 | 25-02-2006 17:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |